hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarkeds nye VIP
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hestemarkeds nye VIP
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Banjo Bancho <3

Skrevet - 22/01/2004 :  15:29:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBanjo Bancho <3  Svar med kopi av melding
Synes de nye vip`ene er kjempefine! ble litt mer hjemmesideaktig nå, noe som jeg syntes var veldig bra! :) men kanskje man kunne ha delt det litt i to; at man kan velge mellom en "minihjemmeside" (slik som vip`ene er nå) og en VIP (slik den var tidligere, med alt på en side)? bare en tanke...

en annen ting er at folk klager på at galleriet er tungvint, tar lang tid å laste og bla seg igjennom osv.. kanskje man kunne ha en maksgrense på hvor mye plass man kan bruke til bilder, slik at folk er litt mer kritiske og ikke legger ut 10 nesten like bilder av en hest som står og gresser? så får man velge om man vil ha "få" bilder med god kvalitet og oppløsning, eller mange bilder med litt dårligere kvalitet, som tar mindre plass. eller?

Forslag til ting som kan komme i framtiden er at vi kan velge mellom forskjellige stiler/utseender på vip`ene, og en dagbok-side (som allerede er nevnt).

Keep ut the great work!
Gå til toppen av siden

Kein

» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  16:07:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns den nye VIP`en e kjæmpe tøff!
mye mer persjonlig og d va så mye me g.boka på samme sia som presentasjon på den gammle!
menne de 2 siste døgnan har værken besøkstællern eller sist sett greia fungert...
menne ellers e æ fornøyd!
Gå til toppen av siden

Kein

» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  16:15:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
jajaja!! kom på nåkka som man kunne legge til...en såm har jort d før mæ da men!
sån dagbok ting! d hadde vært tøfft!
også kunne man hadd litt bedre oversikt over farga....kordan som va fra før osv.... menne ellers så va den VELDIG bra!
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  16:43:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
dagbok synes jeg er en utrolig god ide! jeg er vel ikke den eneste her som er nesten sykelig nysgjerrig noen ganger på hva som skjer pluss at det er utrolig irriterende når man bare skal lese om noen og det står hva som ble gjort med den og den hesten da og da (ok, jeg har to "dagbokinnlegg" på vipen min selv da).

stemming på bilder er også en veldig god ide som jeg har brent litt for i det siste. jeg er så utrolig lei av de mange 12-13 åringene som legger inn tusen bilder av idol-david (jada, han er kjekk, men det finnes da grenser!) og frieser-/araberhingster......

eller så er de ** siste inleggene i gjesteboka på førstesiden en veldig god ide... synes det er morsomt å lese gjestebøkerne til andre jeg, men bare hvis det er interresante ting som står der. men så er jeg for lat til å gå inn på en annen side bare for å gjøre det

og til sist: fargeordningen. synes det er fine farger jeg, veldig varme (noe som trengs i vinterkulda. -20 i går! brrrrrrrrrr!). kanskje et litt større utvalg? selv er jeg et stort fan av jordtoner, beige, krem, kaffe (forholdsvis like farger da). litt dypere blå, vinrød..... bare et forslag. og så hadde det vært greit å kunne se fargene når man bytter dem, lettere å mikse og matche da

jeg savner også nyeste vip og frisøk forresten.

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Christie

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  16:48:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChristie  Svar med kopi av melding
skjønner meg ikke på dere som synes den gamle var finere! den var jo DØDSKJEDELIG! den nye er superbra! :) bra jobba ja! :D
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  17:13:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
For meg er en perfekt gjestebok en ting jeg kan ta meg tid til å laste og lese når det passer meg...hvorfor skal jeg absolutt få alle andre sine gjestebøker "tredd nedover hodet".
For meg så er en gjestebok et sted jeg gjerne legger igjen et litt mer personlig innlegg til "eieren" av gjestebok, således ofte uten interesse for andre enn meg og den det er skrevet til, dermed er dagens gjestebok ordning "fin,fin" i min verden!!!

Og til dere som savner den gamle vip'en, det tar alltid litt tid å venne seg til ny funksjonalitet!! Så gi det en sjanse til.

Som tidligere nevnt: noe av det beste var det veldig innbydende utseendet sidene nå har fått!!!
og at de var svært oversiktelige, med et "blad" system de fleste er vant med.

Nei, dette er flotte greier

Forresten, jeg bruker mest forumet..men laster alt like sakte som forumet!? (spm til dere alle altså..)

Og nok en gang grattis med fødselsdagen i går..og hvor kjekt er det ikke med flaggdag på fødselsdagen sin

Guro
Gå til toppen av siden

Purreløk

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  17:18:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePurreløk  Svar med kopi av melding
DEN NYE VIPPEN ER RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....
vil kalle de ren utnytting jeg å stikke inn bare for å sjekke gjesteboka liksom... derfor vi er her da for å få vip liksom...
neida den va litt drøy..
men den nye vippen ble litt mer hjemmeside aktig.. DRIT RÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
"im lovin it"...
hehe stå på hestemarked.no dere er rååå altså... virkelig...
GRATTIS ME 2 års DAGEN klmzklmz

Take the time it takes, so it takes less time.. ~ Pat Parelli ~ Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  17:41:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Angående gjestebok.. Hvordan er den perfekte gjesteboka?
Hvordan kunne dere ønske at gjesteboka var? Ser mange er misfornøyde med denne..

Vil gjerne ha gjesteboka på en egen side og ha de 3-5 siste innleggene på forsiden (hele innlegget liksom). Synes det hadde vært en god ide jeg!! Da trenger vi ikke dele opp gjesteboka slik som galleriet og jeg vil heller ha alt på en side da, slik som det er nå!

Og som folk sier her, man blir avhengig av hestemarked, hehe :D
Gå til toppen av siden

Kein

» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  21:12:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns at den nye VIPen va veldi tøff!
men d va litt rot med de fargan....skulle vært mere oversiktlig med dem... åsså kunne man hatt en dagbok...? d hadde vært tøfft! :D
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  22:08:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey!
suns den nye vippen var litt rotete men kjekkere å vere innpå hoss andre fålk..min egen kunne vert som "gamle dager" dataen min er så treig så det tar lang tid å skjekke om noen har skrevet hoss deg:( men resten var kjempe bra syns jeg!
:D

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2004 :  07:11:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Grei nok, men min fungerer ikke. Ikke noe på hestemarked fungerer skikkelig fra min PC om dagen. Må oppdatere for hver side jeg går inn på. Forøvrig har VIP'n min vært "urørt" i 2 dager. Antall besøkende har ikke blitt oppdatert, og heller ikke dato for siste jeg var inne.
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2004 :  13:57:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Ang gjestebok så synes jeg det var en god ide med de siste 3 innlegg på hovedsiden...
Samt mulighet for å skrive innlegg uten å gå inn på gjesteboksiden!

Ellers er det veldig irriterende at fargene på vipen endrer seg hver gang jeg oppdaterer vipen!
Har lagt inn blått og rødt, men må stille inn dette hver gang ellers ender jeg opp med helt andre farger... *grr*
Gå til toppen av siden

Kein

» VIP

Skrevet - 25/01/2004 :  14:04:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
ehhmmm...okey den nye vip`en e tøff, d skal æ ikke klage på, MEN ting har ikke fungert såm d skal siden den kom! fargan fårandres får vær gang æ oppgraderer vipen. besøks tællern har stått iro i 4 daga nu, æ skal liksom shøl ikke vært der siden den 20, men æ kunne fård legge inn et bilde den 22....rart! åsså når æ skulle vælge vip hæste bilde så kom æ inn på alle vip presangtasjonan....litt kjipt at d bare blir rot!

men sælve forandringa e bra! æ vil ha dagbok! ;P
Gå til toppen av siden

Christie

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2004 :  15:03:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChristie  Svar med kopi av melding
jaa!! :D dagbok! :D få til det ;D og gjesteboka kunne godt ha blitt delt opp i flere sider, så det ikke tok så lang tid å laste den opp. også hadde det vært kult om folk som nevnt kunne stemt, og kanskje fått kommentert bilder! :D :) uansett, keep being the best ;)

Redigert av - Christie den 25/01/2004 15:09:35 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2004 :  15:46:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har også oppdaget at "antall besøkende" og "sist sett" ikke oppdateres, ikke det at det er noen "big deal", men....dessuten ble vip-søkefunksjonen litt tungvint, likte bedre når man kunne skrive det vip-navnet man leter etter. Ellers har jeg ingenting å si på layout på på vip-sidene, helt greit at gjestebok etc er på en annen side :)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.