hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarkeds nye VIP
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hestemarkeds nye VIP
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Kein

» VIP

Skrevet - 31/01/2004 :  18:55:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
klapp for dåkker som endeli fikk fiksa dagbok Syns idèn om å stemme på bilder er litt domt, greit at det er mye å sitte å bla gjennom 500 bilder, da kunne man heller sotte en grense på 200 (?) bilder, så kan man bestemme selv hvilken bilder man vil ha... Kan man ikke skifte farge på dagboka? jaja...ikke så fali d, men....
Æ e i allefall fornøyd, bra at det oxo kommer opp bildet av hvem som har skrevet i gjesteboka
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2004 :  19:37:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
dagbok, supert!! kjempebra tiltak dette har ei dagbok i stallen også, men husker aldri å skrive i den kommer alltid på det når jeg sitter her, så nå kan jeg skrive det her istede

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2004 :  11:14:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
kjempe kult med dagbok! :D men fårsto ikke helt det der bilde greiene da:P hehe men d kommer nok en gang! =)=)

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2004 :  11:23:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey! nå har jeg blitt vant til den nye vippen! =) mye bedre å dagboka var kjempe bra! hehe men det tar så lang tid får å gjøre alt.. men OK hadde vert kjempe kult med de 3 nyeste innleggene i g-boken da! åsså hvor har dte blitt av de nyeste vippene å søke greiene? SAVNER DET! :(
ellers er alt bra! =)
koooz

Ida KR

» VIP

Skrevet - 01/02/2004 :  23:23:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mye ROT med den nye dagboka!
Nå hadde jeg akkurat skrevet et (LANGT) innlegg i dagboka, men tror dere ikke at hele innlegget forsvinner når det skal postes fordi melding om at 'du må være medlem for å benytte deg av denne tjenesten' dukker opp!
Den meldinga kommer stadig vekk nå for tiden, til tross for at jeg faktisk ER logget på. Irriterende? You bet! Særlig når jeg har skrevet noe LANGT og hele driten forsvinner. (Hjelper ikke å trykke seg 'tilbake' - det er og blir borte.)

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 02/02/2004 :  00:15:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Akkurat det der har skjedd meg når jeg har lagt inn salgsannonser også...jeg blir så sint,så sint....
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/02/2004 :  09:51:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Et forslag er å _alltid_ trykke ctrl + a, og siden ctrl + c, så kopierer man hele innlegget, og hvis slike kjedelige ting intreffer så kan man bare lime inn igjen etterpå
Jeg gjør alltid dette, også med innlegg på forumet, fordi det er så himla kjedelig å miste det man har skrevet!!!

Guro
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2004 :  10:56:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, det samme skjedde med meg i går. skrev et laaaangt innlegg om elt som hadde skjedd på rideturen i går, men alt ble slettet... nå skal jeg begynne å kopiere alt jeg skriver, kanskje jeg slipper dette noe mer...

men jeg synes det er dumt at vi blir så raskt logget ut, blir mya bal ut av det

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2004 :  16:43:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey viss du ikke husker det me ctrl greiene så kan du bare merke hele teksen å trukke høyre museknapp å så på copy. når du skal lime inn påny trukker du paste\lim inn:D
kooooz

Ida KR

» VIP

Skrevet - 03/02/2004 :  01:37:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jauda, pleier jo også å huske å kopiere underveis, eller spesielt før jeg trykker på 'poste'-knapp e.l.
Men hvis jeg da har glemt å kopiere (noe som ikke er helt ulikt meg), og alt sammen forsvinner pga. slike 'logg på'-meldinger, så er det ekstra irriterende hvis jeg faktisk er logget på (eller i hvertfall var det for 15 min. siden).
Men joda, klart det er min skyld når jeg glemmer å sikkerhetskopiere..

Gå til toppen av siden

cecilie

» VIP

Skrevet - 03/02/2004 :  17:31:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
e syns den nye vipen var bra e..
var kansje litt rotete å innvikla..men veeeldi bra å!!!

gratulere med 2 år!!!

kjempebra hesteside;)
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 03/02/2004 :  21:41:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Frik: ikke veldig klart at det er din skyld
Mulig de har en sånn sikkerhetsgreie om at du skal logges ut når du er inaktiv så og så lenge, og hvis denne inaktiv opplegget kun reagerer på trykk el noe så kan man jo bli inaktiv om man skriver for lange innlegg...(ok, det der hørtes ikke ut som en holdbar forklaring i mine ører engang...)
Største muligheten er vel at det hele er "litt" ustabilt...spør ikke meg hvorfor...kanskje noen fra hestemarked kunne komme med en "ekspert-uttalelse"!?!?

Guro
Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2004 :  22:35:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
kjempefint med dagbok her! men kunne det gått an til å redigere tekstene man har lagt inn og også slette den om man ønsker det? kunne det også vært mulighet for å legge ut dagbok innlegg for dagen før om man ikke fikk skrevet da? og kunne det stått at dagboken var oppdatert på forsiden på vipen? Gå til toppen av siden

Kein

» VIP

Skrevet - 07/02/2004 :  22:07:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan man ikke jøre d sån at man kan slette og redigere dagbok innlegg? Gå til toppen av siden

Kein

» VIP

Skrevet - 09/02/2004 :  22:10:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
okey...æ e kansje fæl til å kalge...men nu når dåkker endeli har jort sån at man kan bytte VIP-bilde av hæstan ijæn, så koffår kan man ikke lenger velge ka såm skal stå under som: hesten jeg rir, hesten jeg har på for osv....? Kult me kalender
ja..så hadde d vært bra om man kan skifte farge på kelendern og dagboka
Bare en ide....menne den nye VIP`en e vældi bra
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.