hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarkeds nye VIP
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hestemarkeds nye VIP
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2004 :  21:37:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes den nye VIP`en er veldig bra, mye bedre enn den gamle... Men det jeg savner er den gamle søkefunksjonen. Hvis jeg søker f.eks på ei venninne som heter marthe(som jeg ikke veit VIP navnet på) kommer alle som heter marthe opp, selv om de kaller VIP navnet sitt for noe annet...
Ellers er alt supert...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2004 :  13:03:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Veldig veldig fornøyd med at dere har fått ryddet opp i så mye "rusk" i det siste.
Dagboken funker som den skal, fargeinnstillingene på vipen hopper ikke tilbake i tide og utide mm. Den nye kalenderfunksjonen virker også grei å bruke.
Men helt enig med Illings at frisøket på VIP er sårt savnet. Både for oss "brukere" og for andre som rett og slett ikke finner oss medmindre de kan søke på feks hestenavnet...
Men min (og mange andres) hovedfrustrasjon fortsatt at vi stadig blir "logget" ut mens vi feks skriver mail eller dagbokinnlegg etc.
Har blitt flink til å bruke ctrl + c men når jeg glemmer det... Aaargh!
Men ellers kooser jeg meg!
:)
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2004 :  13:12:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Mye ros til dagbok og kalender. Men en ting jeg savner er å kunne redigere teksten på bildene uten å måtte legge dem inn på nytt. Har en hel del bilder fra tilden før en kunne skrive kommentar til dem, og jeg har lite lyst til å slette alle å legge dem inn på nytt... Savner også frisøket... Ellers er VIP'en helt topp Gå til toppen av siden

maRen-

Norway

Skrevet - 11/02/2004 :  16:13:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemaRen-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemaRen-  Svar med kopi av melding
Det som er litt dumt er at vi ikke lenger kan søke etter ord i VIPene.. ! pls, må ha :) NÅÅÅÅ :)

Maren :) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.