hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som logger seg på andres brukernavn!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Noen som logger seg på andres brukernavn!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Martine:o)

Skrevet - 09/02/2004 :  00:18:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil gjerne kopiere et innlegg som jeg skrev til Robert, han som driver denne siden, om det at noen andre logger seg inn på andre sitt brukernavn og forandrer på ting, legger inn useriøse innlegg i Mix-debatt og bare tulelr her!

Kopi:
Heisann!
Det har seg nemlig sånn at på den andre vipen min, martinius, var det noen som "knakk" koden (passordet) og kome seg inn på mitt brukernavn! Og da de/den først var der inne bestemte de/den seg like gjeren for å legge inn noen teite innlegg i debattene her som JEG har fått mye kritikk og spydige kommenatrer for! Og de/den var og så frekk(e) at de/den la inn et bud på noen senebeskyttere! og den auksjonen vant de!! Og hver gang jeg prøver å logge meg inn på det brukernavnet (martinius) så kommer det sånn at jeg må bekrefte budet! og jeg har verken penger eller bruk for de senebeskytterne! Har prøvd å sende mail til dere om dette men den fikk jeg ikke svar på!
Begynner nemlig å bli mektig irritert på at jeg får sånne meldinger på mobilen min og mailen min om at jeg MÅ bekrefte budet! Er det virkelg riktig at jeg skal bekrefte et bud jeg ikke har lagt inn en gang?! og er det virkelig rettferdig at jeg må tåle all støyten om disse innleggene de/dne har lagt inn under mitt brukernavn?!
Vet om flere som har opplevd at andre går inn på brukernavnet dems og legger inn innlegg i debattene og fixer på vipene dems! Dere burde virkelig gjøre noe med dette for Hestemarked.no er en av de beste, om ikke DEN beste heste-nettsiden her i landet, og vi vil helst ikke at dette at noen går inn på brukernavnet vårt, skal ødelegge denne super brae siden!

Mvh Martine

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2004 :  00:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Slike ting er utrolig leit.

Desverre er det lite Hestemarked kan gjøre med at utenforstående knekker passordene deres. Dette er et generelt problem i dataverdenen. Ikke bare på Hestemarked, men overalt hvor passord finnes. Derfor bør dere som brukere være ekstra påpasselige med å velge passord det er vanskelig for utenforstående å gjette seg frem til. Altså passord som ikke tilsvarer deres telefonnummer, fødselsdato, navn på familiemedlemmer, venner, kjærste, kjæledyr, hest eller annet som kan forbindes med dere. Faktisk er slike ting det som gjettes på først dersom en ønsker å gjette en persons passord.

Mine tips for å oppnå et bra passord (følg alle punktene):
  • Bruk flere kategorier "tegn". F.eks. store- og små bokstaver, tall og tegn (gjerne alle "typene", iallfall minst tre av dem). Unngå sære tegn og bokstaver som tegn du må bruke Alt Gr-tasten for å skape (disse oppfører seg gjerne litt forskjellig fra maskin til maskin), eller særebokstaver som æ, ø, å eller andre bokstaver utenfor det engelske alfabetet.
  • Velg et passord som ikke er et navn, et tall, eller et ord som finnes i noen ordbok. Særlig ikke noe som lett kan forbindes med deg (som yndlingshest, søsken etc), men uannsett ikke.
  • 8 tegn er vanlig lengde på et godt passord. På Hestemarked har vi vel ingen krav om denne lengden, men 8 tegn er vanlig passordlengde veldig mange steder.
Føler du kanskje at passordet ditt er for simpelt, og for enkelt å gjette for andre? Det finnes mulighet for å endre passord på deres medlemsside, så gjør det med en gang..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 09/02/2004 01:10:48 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.