hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarkeds nye VIP
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hestemarkeds nye VIP
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Smil_&_vær_glad

» VIP

Skrevet - 21/01/2004 :  19:21:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes det var bra alt det
men kordan enrer man farge på vipen det har jeg ikke
skjønt ellers er alt bedre enn før men synd at gjesteboken ikke er på samme side som presentasjonen
Gå til toppen av siden

Smil_&_vær_glad

» VIP

Skrevet - 21/01/2004 :  19:24:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
alt var mye bedre enn før
men det er noe jeg ikke skjønner kordan skifte farge
på vipen og gjesteboka skulle vært på samme side som presentasjonen
Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2004 :  21:48:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
synes den nye vipen er genial.
for det første ser den bedre ut, det er MYE lettere å finne fram til det man vil se og ENDELIG! er skriv i gjestebok linken på toppen og ikke på bunnen av siden.

Men en ting jeg ikke liker er fargene, ideen om farger er dødsbra, gir liv :) men synes fargene er kjedelige og litt for "barbie" for min del. lilla er nesten rosa, blå er lyseblå, grønn og rød er fin. men håper på at det kommer flere farger etterhvert!?! og kanskje flere skriftyper.

ellers har jeg ett problem med å laste opp noen av bildene mine til galleriet, er det noen maks størrelse pr bilde?

synes dere som står bak hestemarked gjør en kjempejobb, keep it up :D!

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

HildeMerethe

Skrevet - 21/01/2004 :  22:55:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Moro med nytt.....men hvordan får jeg lastet opp nye bilder? Vil gjerne ha (enkelt) svar på det... Gå til toppen av siden

(=Rocky=)

» VIP

Skrevet - 21/01/2004 :  23:02:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns den nye vipen er bra, jeg...men søkegreiene burde hatt en plass der man kunne søke på vilkårlige ord eller navn... Quizzerpå chat er kjempe bra!!! Gå til toppen av siden

Saxonia_Spring_Song

» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  07:38:08  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hei hei...............
siden er kjempefin, men minuset er at gjesteboken er på en annen side....og søkingen burde være slik at man kna søke på et spesielt navn foreksempel Loffe for å finn den hesten eller noen som har noe med det....

det med live quiz var kejmpenra:)
skikelig kult... men et minus igjen, vis det står at det eer kl 21.00 hvorfor da en time senere???

ja ellers gøy med forandringer
dere i team hestemarked gjør en kjempejobb.....
man blir aqavnhegig av å være innpå her hver dag:) en gang om morgenen,eter skolen og på kvelden....
ja ja......
hva er premiene på live quisen?????????????????????????
Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 22/01/2004 :  09:17:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Jeg syntes den nye Vip´en er fin. Mer oversiktig og lettere å finne det du søker. Morsomt var det med farger også. Pluss også for bilde man kunne legge ut av seg selv og hesten(ene) sine.

Morro med forandringer.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  12:16:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Jeg syns den nye Vip'en er kjempe bra, bortsett fra at jeg savner å kunne søke fritt på navn, stall, by ol. Likte den gammle søkefunksjonen bedre. Gå til toppen av siden

Ingrid Julia

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  13:15:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns den nye vip`en er fin jeg. Oversiktlig, og stilig at vi kan bytte litt på fargene.
Jeg savner også den gamle søkefunksjonen på vip`, der vi kunne skrive inn ett enkelt ord og søke...

Dere på hestemarked gjør en kjempe jobb! Logoen var også søt

-Ingrid-
Redigert av - Ingrid Julia den 22/01/2004 13:16:22 Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  13:44:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Her kommer MIN MENING!!!
Men aller først: Gratulerer med 2-årsdagen. (En dag på etterskudd!)

-Hva synes du om den nye VIPen?
Jeg synes den nye VIPen ble flott jeg! Kanskje legge inn litt flere fargenyanser??? Ellers ser det mye mer livlig ut nå enn før!

-Er det lettere eller vanskeligere å orientere seg i den nye VIPen?
Stort sett det samme! Har lagt til meg vaner i den gamle VIPen, men det er ikke vanskelig å finne fram i den nye heller!

-Er det bedre eller dårligere at vi innførte flere undersider på VIPen?
Tidligere hadde vi gjestebok, presentasjon, mer om meg, siste 7 bilder (i starten hadde vi til og med hele galleriet på førstesiden), bilde av meg, bilde av hesten, venneliste og alt på en side.
Mye bedre med flere sider! For oss som har MYE info på siden vår, blir det lettere å få oversikt.

-Er det lett å skjønne hvordan en legger inn bilde av seg selv og hesten?
JA! Det ligger jo i menyen på medlemssiden! (Var bare jeg som ikke fant det fordi det var skjedd noe rart hos meg. Men snille ROBERT fikset det han! TAKK!!!

-Er det enkelt eller vanskelig å endre farger på rammene?
Enkelt. Men kanskje det burde vært en forhåndsvisning av fargene, og også stått hvilken farge som allerede var på siden??

Hvordan liker du den nye søkefunksjonaliteten?
Den er grei nok. Savner frisøk. (Slik at man kan søke på navn, hest, rase... altså et spesielt ord man er interessert i! Også hadde det vært fint å tatt med flere ting man kunne fylle ut, for enda mer avansert søking! f.eks: tema, egen hest/rideskole-rytter, bilde av egen hest i galleriet osv...) Savner også "nyeste VIP".

-Hvordan liker dere vennesiden?
FINT med bildene!

-Noe annet du har å si? Både ros og ris?
Siste nytt, antall besøkende og sist pålogget, virker ikke helt som de skal tror jeg... Jeg har ikke fått endret antall besøkende siden i går, likevel har jeg fått 4 nye innlegg i gjesteboken... går det an da???
Ellers så synes jeg det bør komme opp beskrivelse av bildene når man peker på dem. Det er fryktelig slitsomt å måtte gå inn på hvert enkelt bilde for å lese hva som står under. (Tar laaaang tid.) Og kanskje det hadde gått an å vise litt fler enn bare de 3 siste innlagte bildene...?

-Forslag til hvordan VIPen kan bli ennå bedre?
1.Ønsker meg en dagbokside, slik at vi kan skrive om treningen vår og framskritt!
2.Det blir mye rot i meldingene. Kan man sortere dem etter brukernavn? Og også få opp hvilke meldinger man har sendt til de forskjellige?
3.Avstemninger!!!!
-Stemme på bilde på hver enkelt VIP, og at de 3 bildene med flest poeng hvises på førstesiden!
-Stemme på ukas VIP. Kanskje brukerene kan avgjøre hvem som fortjener å bli ukas VIP, med henhold til flest besøkende, flest oppdateringer i løpet av uka.
4.Der man søker etter VIP, kunne dere lagt inn "10 flest besøkende VIP i dag" og f.eks "3 flest besøkende VIP denne uka!"

Men sånn alt i alt: Jeg synes hestemarked.no er en flott side! Har blitt alldeles hekta, som så mange andre! Stå på videre, dere gjør en flott jobb!

KLEM

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  13:49:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
jeg er veldi fornøyd me den nye vipen!Det eneste jeg er litt missfornøyd me er søkingen. Før kunne man skrive inn et ord, f.eks islandshest og så kom det opp masse viper me det...Det er jo greit når man vil finne noen spes.
Ellers, supert?
Ellbell og thirledyret

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  13:50:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, nå har ikke jeg min egen vip (grunnet at jeg er tiltaksløs)
jeg syns det ble veldig kjekt når dere flyttet bildene over i en egen "katalog", og jeg må si at oppdeling på mange måter gjør det hele mer oversiktelig

Altså et bra tiltak, iallfall med tanke på at man nå lettere får lastet sider, og ikke nødvendigvis må ta med _alle_ tingene på alle sine vip'er, ikke alltid jeg har så stor interesse av andre folks gjestebok!!!

Men, jeg slenger meg på...det går fortsatt sent hos dere, linjeproblemer!?!? (servern er forhåpentligvis noe mer stabil enn de gamle da ;) noe som ikke er å forakte det heller...nå vil jeg bare ha litt mer fart )

Siden dere er to år, (gratulerer forresten) kunne noen opplyse om hva dere har som gjennomsnittelig unike sidevisninger hver dag!? Hvor mange innlegg har forumet hver dag!?
Etc. Litt moro for oss som har "loket" her siden den spede begynnelsen

elx: Grensesnitt i denne sammenhengen er rett og slett det du ser på: farger/layout/"tager" etc.
(iallfall det jeg har lært at det er da)

Guro

Ps: den nye vip'en ser litt win xp ut...hva er nå dette spoff!?!!? Sukk, trodde jeg hadde en venn i verden som ikke var helt winxp gal i deg jeg *hihi* *mobbe,mobbe* (utenom at jeg selv bruker win2k nå da..for linuxen min monga...)

Forøvrig syns ikke jeg forsiden er kjedelig som mange skriver, jeg syns den ser langt mer "åpen" ryddig og oversiktigelig ut, fargene er blitt svært tiltalende, og diskre, dette er i mine øyne bra, og du får til enhver tid se brukers siste bilder, slik er du ikke nødt til å åpne "galleri" bare for å se bilder , siste nytt er også en kjempekjekt..da er det lett for en selv å følge med feks innlegg i gjestebok

Bra jobbet alle dere på hestemarked *klapp på skuldern*

Redigert av - Guro den 22/01/2004 13:57:53 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  14:45:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ps: den nye vip'en ser litt win xp ut...hva er nå dette spoff!?!!? Sukk, trodde jeg hadde en venn i verden som ikke var helt winxp gal i deg jeg *hihi* *mobbe,mobbe* (utenom at jeg selv bruker win2k nå da..for linuxen min monga...)

Opprinnelig postet av Guro

Til Guro:
Ser det ut som Win XP? Det kjenner jeg ikke til.. Altså.. Win XP kjenner jeg ikke til Robert er vel ansvarlig for selve layouten, men har vel hatt noen ideer på fuksjonalitet jeg også (som er lagt inn).

<internt> Synes disse rammene likner litt på xterm-vinduer jeg, og det er vel ikke Win XP. Lat som det er xterm-vindue du! </internt>

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

ti_ne

» VIP

Skrevet - 22/01/2004 :  14:47:00  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hei!
Jeg syns de nye vip-ene var fine nok, men dt blir litt tregt hvis man må gå inn på en egen side med gjestebok, dt var lettere når gjesteboken var rett under alt dt andre..
men ellers syns jg dere har gjort en bra jobb!!
Hilsen tine!
Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 22/01/2004 :  14:59:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Angående gjestebok.. Hvordan er den perfekte gjesteboka?
Hvordan kunne dere ønske at gjesteboka var? Ser mange er misfornøyde med denne..

Årsaken til at Team Hestemarked.no valgte å legge gjesteboka på egen side var at så mange av VIP-medlemmene hadde så mange innlegg her, og at førstesiden på VIPen ble veldig lang (og tok lang tid å laste selv om innleggene kun består av ren tekst). Ikke alle er ute etter å lese innlegg i en gjestebok dersom en besøker en VIP. Derfor synes vi at gjesteboka kunne ligge på en underside. I likhet med galleriet som etterhvert har blitt veldig stort hos enkelte av VIP-medlemmene, og som også tar lang tid å laste ned.

Burde en klare å komme frem til en "gylden middelvei"? F.eks. visning av de tre siste innleggene på forsiden? Under "Siste nytt" skrive dato og klokkeslett for når siste innlegg ble lagt inn, eller kun data og f.eks. "3 nye innlegg", istedet for bare "nytt innelgg" (da vet en jo ikke hvor mange som har kommet denne dagen). Dele opp gjesteboka på liknende måte som galleriet, hvor f.eks. kune 10 eller 15 innlegg vises per side? Og de siste vises først?

Kom med din mening..

MIX, administrator Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.