hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flere nattranglere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Flere nattranglere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  02:03:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nei, nå går jeg til sengs! for første og siste gang! Kom jo ikke på at hvis jeg er snar nå, så kan jeg lure til meg puta og dyna til typen.. Har en sånn elendig dyne og pute selv.. Han merker nok ikke det hvis han er full! ;) hehe..

God natt alle nattranglere!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  02:04:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Er oppe enda eg også. Trøtt men er begynt å vokne til igjen no. Har sett dressuren frå Olympia på Eurosport 2. Gøy. Lyst ut å ri med ein gang (inspirert hehe), men sukk må nok vente med det til i morgon.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  02:08:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Huff, klarer bare ikke å løsrive meg jeg! Men så må jeg jo uansett stå opp og kaste ned nøkkel når typen min kommer hjem...

Så har jo ikke så mye tid å sovne på sikkert alikevel da.. Det blåser jo som fy her også i Bergen! Lurer på om det har nådd storm styrke eller noe? Nå bor jeg litt oppforbi byen også, litt høyt oppe, så merker det sikkert enda bedre her! Huff.. for et vær..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/12/2005 :  02:10:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg skal til London i mårra, vurderer å ta en tur på Olympia hvis prisene for å komme inn er overkommelige, og det er mulig å komme inn uten å ha kjøpt billett på forhånd.. Men om jeg skal komme meg opp for å ri i mårra tidlig så bør jeg strengt tatt sove nå.... Kjedelig å legge seg!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  01:30:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har heller ikke fått kommet meg i køya.. Har vært og handlet julegavene i dag, og hodet surrer og går på tomgang nå.. Pleier og ha slike netter ganske ofte, der kroppen er trett men hodet jobber for fullt

Jaja, det pleier og hjelpe om jeg setter meg ned med en bok, men så er jo H.M. mye kjekkere som oftest
Men nå skal jeg ta en gjennomgang i " kennelboka " mi, skrive opp litt tips der på den ene hunden vår. Og se ferdig FBI files på Discovery. Nyter slike filmer!!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/12/2005 :  02:03:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Da var jeg pakket og klar til å dra hjem! Taxien henter meg kl 8 i mårra tidlig, straka vegen til Stanstead, og så NORGE! Wee! Kommer ikke til å få sove i natt altså! Enn at det skal være så spennende å komme hjem da?
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  02:07:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
God tur,da Anniken! Kos deg!

Hilsen Lene,med lakenskrekk...*s*

Takker for meg. Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  02:28:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
jøkke så mye jeg.. hehe gjør leksene mine ganske sent da.. men da er jeg trøtt på skolen da.. faktisk når jeg tenker meg om så er jeg nesten trøtt hver dag på skolen;) jaja... får vel legge meg jeg oxo skal bruke så mye jeg kan av dagen i morra på hestene.. natta
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  03:00:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
0300

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/12/2005 :  00:36:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Wee! Jeg er hjemme!! Var og besøkte pånnis i stallen i sted, samma gretne søtasen, hehe! Og i mårra skal jeg og gammel'n på kjøretur i vinterskogen, gjett om jeg gleder meg!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  00:37:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Velkommen hjem Anniken:)

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:11:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
velkommen hjem Anniken...:)
noen natteranglere her i natt...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/12/2005 :  01:13:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Takk takk Kristine og Siv Anette! Gjett om det var rart å se snø i dag! Hehe, jeg er innstilt på Englandtid enda, der er det jo knapt over midnatt nå..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  01:15:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

noen natteranglere her i natt...?
Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

JA

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:20:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Velkommen hjem ja! er litt på etterskudd jeg! I morgen skal jeg se på stallplass! JIPPI!!!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.