hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flere nattranglere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Flere nattranglere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Leikas

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:25:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Sitter bare oppe og ser på bilder av travere (av alle ting), og ser på resultater fra V75 på Forus i dag.. Skulle egentlig ha en hest med i Jærløpet der, men kusken vi hadde satt ham opp på skulle ikke til Stavanger, så da bare strøk vi han...
Skal i stallen kl. 9 i morgen også.. Det blir full fres i snøen.. Det blir jo skoj.. Hestene elsker jo snøen og blir så "glad" av det =)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/12/2005 :  01:28:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Takktakk Anne! Håper du finner en passende stallplass nå da, den har du venta lenge på!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  01:32:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei huff. Er nesten nøtt til å legge meg. For i morgen skal jeg og pappa hente juletre med hest og slede :)

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:38:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg skal love dere at jeg kommer til å GRINE av glede om jeg endelig får stallplass! Har jo lenge vippa mellom flytte hjem eller fortsette i Bergen, så bare jeg får den stallplassen nå så..

gleder meg enormt, virker veldig kjekt der!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:41:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
håper du får stallplassen jeg også Anne:)

Kristine å rosita: ut å hogge juletre med hest å slede...? *argh* så urettferdig!!! jeg å pappa skal også hente juletre i morra... men på elkjøp, med den store stygge, rustne bilen til pappa...:( *æsj...*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  01:46:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kristine å rosita: ut å hogge juletre med hest å slede...? *argh* så urettferdig!!! jeg å pappa skal også hente juletre i morra... men på elkjøp, med den store stygge, rustne bilen til pappa...:( *æsj...*
Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

ja, det blir nok det :) Litt problematisk egentlig. For vi må ta av Rosita sleden for og komme helt opp til skogen. Jaja, da får vi kaste bort sleden så får jeg ri henne opp til juletreet med arbeidssele.
Gleder meg :)
Juletre på elkjøp. tenkte ikke de solgte trær der. Jaja, men det er bedre med elkjøp-trær enn ingenting vel

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:48:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
gir dere nok en liten beskjed om hvordan det gikk i morgen ;) vertfall i dagboka!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:53:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kristine: joa... bedre enn ingenting... men jeg å vil hente eget juletre, med EGEN hest... æsj... har ikke hest i heletatt nå... usj... blir liksom ikke det samme å sele på bikkja eller katta heller...:(
den tykke katta mi har nok såvidt klart å trekke en barnål....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  01:57:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kristine: joa... bedre enn ingenting... men jeg å vil hente eget juletre, med EGEN hest... æsj... har ikke hest i heletatt nå... usj... blir liksom ikke det samme å sele på bikkja eller katta heller...:(
Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Skal slutte og friste nå.. Uff uff..

liksom ikke det samme å sele på bikkja eller katta heller...:(

Hahehaheh.. Kunne ikke lavær og flire der. Ser det for meg. Noe sånt som teskjekjærringa som sitter oppå ryggen til katta som drar hjem et lite juletre.
Beklager. Er litt overtrøtt..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  00:37:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg har vært å sett på stallplass i dag, og er KJEMPEFORNØYD!! :D

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  01:11:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra og høre, Anne :)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  02:00:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tenkte å gi en liten oppdatering fra tjukkeste Gudbrandsdalen (for er nattrangler vi, nemlig). Ligger i "sengen" min, som da altså er sofaen på stuen (mangel på brukbare senger), Hører stueklokkene tikke, og de tikker ikke direkte lavt. Hører også at det brenner i ovnen og at det gamle huset knirker. Det har sin egen sjarm rett før jul, men urk. Jeg er trøtt og vil sove, men det går ikke.

Var i begravelsen til bestefar i dag også, så det har vært en lang og tung dag, egentlig. Oppi alt dette har jo bestemor 80-årsdag også. Stakkars menneske. Jaja.

Fler som er våkne?
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  02:23:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
dagens nattranglungs!!!

Har vært FIRE dager uten tilgang til FORUMET!! har du sett det verre... Og endelig er jeg kommet hjem!! Hendene KLØR etter å gå løs på hestene i morgen, og ikke minst knipse som en gal med kamera!! Juleferie! JIPPI!!!!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  02:29:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Natterangel i dag (natt kanskje ja). Egentlig litt dumt siden planen var og stå opp litt tidelig i morgen. Men er det ferie så er det ferie! :P
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  02:37:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har allerede vært på min første "juleraid" her.. og er det vel ikke til å tro? til og med i ÅR, nå som jeg har flyttet ut og allting, har mamma klart å gjemme julegavene mine ALTFOR godt..
Blir mye arbeid i morgen med å lete dem frem. Får det travelt gitt..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.