hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det noen der ute??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er det noen der ute??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  00:16:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg tror at vi ikke er de eneste levende skapningene i universet..

Det skal jo ganske mye til for at vi, blant millioner av galakser og haugevis med solsystem er de eneste. Så har god tro at det må finnes "andre" der ute. Men at de er langt unna, det tror jeg nok..

Hva tror dere/syns dere om dette?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Lopke

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  00:21:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei det tror jeg heller ikke... i forhold til universets alder er menneskeheten bare et splitsekund i forhold til dette. Ville være ganske arrogant å påstå vi er de eneste. ingen som vet det.. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  00:48:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Enig. Hvis en bare tenker seg litt om, så er det jo noe helt enormt! Tror ikke engang at hver eneste dråpe i havet kan tilsvare størrelsen på universet, har tro på at det må være uendelig.

Men hva tror dere om det med at folk mener å ha sett ufoer, kontakt med romvesener? Kan de ha kommet så langt? Jeg tror ikke så altfor mye på det, men jeg tør aldri si aldri..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/12/2005 :  00:52:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, jeg tror det. For ingen vet om det finnes flere solsystem utenom vårt.

Ok, akkurat der ble jeg forvirret.

Redigert av - Bustetrollet den 29/12/2005 00:59:05 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  00:59:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er for trøtt til å tenke over slikt nå..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  01:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det er når jeg blir trøtt at jeg må tenke over slike ting..

Fordi jeg blir så irritert når folk sier at; NEI, det er KUN oss! Ingen andre! Hvem kan med sikkerhet si at det ikke finnes noen andre?

Visst, jeg kan jo heller ikke si med sikkerhet at det FINS noen andre der ute.. Men det er jo høyst sannsynlig.. Med tanke på at det er blitt funnet flere solsystemer med både planeter og soler..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  02:12:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
kan ikke begynne å diskutere det en gang jeg. Har ingen anelse på hvor mange netter jeg og typen har ligget å pratet om hvorfor det kan være liv og hvordan osv osv. Blir bare sittende å guble hele natta.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/12/2005 :  10:09:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Krstine: vi vet helt sikkert at det finnes flere solsystemer enn vårt. Vi har gitt navn til mange av dem også, men husker ikke noen av dem nå..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  13:22:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er iallfall toppen av egoisme å tro at vi er alene i dette universet :-) Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  13:35:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi er ikke alene. Og jeg blir meget irritert over alle de som absolutt må ha vann som bevis for at det kanskje kan finnes noen andre. Vi har en planet som har en vannoverflate på 70%, så alle organismer på jorda er tilpasset dette. Ergo vi er avhengige av vann. Men, det er da vel ingen garanti for at andre skal være avhengige av vann!

Jeg har heller ingen tro på at de er langt mer eller mindre utviklede. Eller at de må være agressive. For noe fjas .

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  13:48:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi er ikke alene. Og jeg blir meget irritert over alle de som absolutt må ha vann som bevis for at det kanskje kan finnes noen andre. Vi har en planet som har en vannoverflate på 70%, så alle organismer på jorda er tilpasset dette. Ergo vi er avhengige av vann. Men, det er da vel ingen garanti for at andre skal være avhengige av vann!

Jeg har heller ingen tro på at de er langt mer eller mindre utviklede. Eller at de må være agressive. For noe fjas .

Opprinnelig postet av kristy

Enig! Har diskutert mange ganger det at de ikke har samme behov som oss for å leve, å desutn kan det henne at et liv der ikke lever som oss, kanskje de ikke trenger oksygen eller vann i det heletatt. Kanskje mars er fullt av liv,bare på en helt annen måte enn oss. Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  15:05:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av kristy

Helt enig

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 29/12/2005 15:06:56 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  16:27:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror nok klokka var litt mange når dette inlegget blei lagt ut:P

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/12/2005 :  18:12:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Krstine: vi vet helt sikkert at det finnes flere solsystemer enn vårt. Vi har gitt navn til mange av dem også, men husker ikke noen av dem nå..

Opprinnelig postet av lino

Nettopp, men ingen vet om det finnes liv der.

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  18:15:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg er også overbevist om at det finnes flere enn oss der ute...
men etter å ha sett utallige skrekkfilmer som omhandrer akkurat dette, syns jeg det er helt greit å ikke møte på noen...
*redd for alt jeg*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  20:29:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg er også overbevist om at det finnes flere enn oss der ute...
men etter å ha sett utallige skrekkfilmer som omhandrer akkurat dette, syns jeg det er helt greit å ikke møte på noen...
*redd for alt jeg*

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

hehe.. Huff, der har du meg!! Det er i grunn rart, jeg er ikke redd for at noe menneske skal komme bakfra og drepe meg i mørket, men jeg er livredd for at det skal dukke opp et romvesen å kidnappe meg!
Tror det må være min største frykt! Alltid når jeg hører lyder i huset hjemme, tror jeg aldri at det er innbruddstyver, istedet for begynner fantasien min å løpe løpsk; og jeg tror med engang at noen romvesener har tatt seg inn i huset..

Og E.T filmen; får ikke sove på dagesvis jeg når jeg ser den!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.