hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fobier?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 fobier?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  22:01:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg lurer på om dere her på mix`n har noen fobier eller er spesielt redd noe...?

selv har jeg en haug!

Edderkopper: (og andre kryp med mer enn 4 ben) da går det kaldt nedover ryggen min, og jeg kan lage lyder som kan få klss til å sprekke... dette kan også sette en helt sinnsyk fart i min heller utrente, dvaske kropp...

høydeskrekk: hater høyder! kommer jeg mer enn to trinn opp i en gardindrapp, bøyer jeg knærne for å komme lavere....

fly: som mamma sier, du kommer jo alltids NED igjen... joa! men det har noe med måten å komme ned på! foretrekker å lande på hjulene, på flyplassen, ikke på snuten i havet! *urk*

mørket: jeg er vanvittig mørkredd! når bikkja skal ut å ha "nattatissen" sin, står jeg å kikker ut gjennom en dørsprekk på ca 2 cm, mens jeg hvisker navnet hans, tviholder på dørhådtaket, med føttene i "sprint-stilling" klar til å springe på badet å låse meg inn... får av og til følelsen av at jeg har noe bak meg, å da intar føttene mine en veldig hurtig trommestikketromme takt...

klovner: vet ikke helt hvorfor (kan ha noe med at filmen IT skremte shiten av meg når jeg var liten) liker ikke klovner... syns de er skumle... det er nok en grunn til at smilet er MALT på! *skrekk-og-gru*

glatt føre: etter et lite uhell med mammas merchedes, som innebar hopp OVER autoværn, kvesting av noen trær, og en faretruende nær bekk, har jeg nå fått angst for å kjøre på glatt føre... stivner nesten helt om "rumpa" på bilen slenger litt... *usj*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  22:08:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Det verste er nok edderkoppene ja....
Ikke er di farlige men usj så ekle.
Tør ikke en gang drepe di for er så redd for at di kommer på meg,og trø på di med sko å høre det knaser hvis di er så store da....Nei takk.
Dei skulle vært utrydda, hvertfall di store beista som det er så alt for mange av her;)

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 19/12/2005 :  22:11:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Var da svært så redd du var da? Mye skummelt uti Klæbu?

Jeg har ikke noen spesiell fobi tror jeg.. Synes små edderkopper er litt ekle hvis de kommer brått på, men store taranteller er fine igjen.. Hehe!
Liker ikke stiger, føler at de sklir sidelengs, men har ikke problemer med høyder ellers.

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  22:15:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tør ikke en gang drepe di for er så redd for at di kommer på meg,og trø på di med sko å høre det knaser hvis di er så store da....Nei takk.
Dei skulle vært utrydda, hvertfall di store beista som det er så alt for mange av her;)

Opprinnelig postet av Rosita!

kan ikke utrydde de heller... hørte en gang av en "ekspert" at om alle edderkopper ble utryddet, (de spiser jo andre "bugs") ville det for vært døgn "snø" en meter med insekter... *knas* usj!
kjenner halsen snøre seg bare tanken! *frysninger*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  22:28:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er egentlig ikke redd noe spessielt.

Ok, jeg kom på noe. Psykopater. Som kan finne på og torturere deg til døden. Alla Saw 1 og 2.. Eller folk som doper ned og bruker deg. (Ok, jeg har sett mange syke filmer)

Redigert av - Bustetrollet den 19/12/2005 23:07:55 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  22:52:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har ikke noe spesielle fobier. Men kan bli redd for flaggemus, hvis de kommer brått på. Men edderkopper knuser jeg! Er mere redd skumle ukjente lyder jeg, når jeg er hjemme alene..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  22:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har ikke noe spesielle fobier. Men kan bli redd for flaggemus, hvis de kommer brått på. Men edderkopper knuser jeg! Er mere redd skumle ukjente lyder jeg, når jeg er hjemme alene..

Opprinnelig postet av missy_

Vis at du er mann, Missy.

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  23:02:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av missy_

Vis at du er mann, Missy.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hahaha

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  23:08:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Edderkopper, maur, og alle mulige småkryp som fint kan krabbe oppunder genseren din, uten at du veit at de er der, før de plutselig kryper oppover nakken din..

Slanger: Kvalme dyr, enkelt og greit.

Mark som ligger oppå bakken når det har regnet mye. Klarer nesten ikke å sette beina ned på bakken! :S

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  23:31:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Er redd alt av insekter og edderkopper, men ikke taranteller, de er bare pene. Men noen av de verste innsekta som finnes er fluer syns jeg. Får nesten paikk når de lander på meg.

Så King Kong og fikk nesten panikk i kinosalen..
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  00:19:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ok, jeg kom på noe. Psykopater. Som kan finne på og torturere deg til døden. Alla Saw 1 og 2.. Eller folk som doper ned og bruker deg. (Ok, jeg har sett mange syke filmer)

Teoretisk så torturerer ikke han i Saw noen til døde. Han bare får dem til å drepe seg selv, før de blir drept av han.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  00:24:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Edderkopper, maur, og alle mulige småkryp som fint kan krabbe oppunder genseren din, uten at du veit at de er der, før de plutselig kryper oppover nakken din..

Slanger: Kvalme dyr, enkelt og greit.

Mark som ligger oppå bakken når det har regnet mye. Klarer nesten ikke å sette beina ned på bakken! :S

Opprinnelig postet av Wenche=)

Marker er jo søte da! Er ikke noe problem å tre på kroken etter regnvær, for da er de så sinnsykt fete!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/12/2005 :  00:27:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Teoretisk så torturerer ikke han i Saw noen til døde. Han bare får dem til å drepe seg selv, før de blir drept av han.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Ja, veit. Men sånn saw lignende. Komme i det stygge huset og pines. Det er jeg redd for.

Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  01:01:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

mørket: jeg er vanvittig mørkredd! når bikkja skal ut å ha "nattatissen" sin, står jeg å kikker ut gjennom en dørsprekk på ca 2 cm, mens jeg hvisker navnet hans, tviholder på dørhådtaket, med føttene i "sprint-stilling" klar til å springe på badet å låse meg inn... får av og til følelsen av at jeg har noe bak meg, å da intar føttene mine en veldig hurtig trommestikketromme takt...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Åh, her lo jeg godt må jeg si! ;o)

Jeg er pissredd for edderkopper, alle sammen, untatt tarantellaer. De er så pene! Og så er jeg litt mørkeredd, får ofte følelsen av at det er noen bak meg. *hjelp* Og jeg blir like redd i min egen stue..

-Madeira- Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  01:14:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Rosita!

kan ikke utrydde de heller... hørte en gang av en "ekspert" at om alle edderkopper ble utryddet, (de spiser jo andre "bugs") ville det for vært døgn "snø" en meter med insekter... *knas* usj!
kjenner halsen snøre seg bare tanken! *frysninger*

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Ja,jeg har vel oxo hørt at egentlig så gjør dem mye nytte av seg...
Men det kunne vært litt mindre av dem hvertfall

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/12/2005 :  02:46:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Nå skal dere høre!
Er verken redd for edderkopper eller slanger..

men: beinmarg/horn. Altså hvis du skjører et horn i to, eller sjelettbit i to, det "porøse" mønsteret der. IIIIIK
Har sittet å spist middag, fx fårikål, og fått øye på dette "mønsteret" og nesten besvimt.
Blir kvalm og det går helt rundt i hodet mitt. Rart hæ?
Samme med, "bikube" mønster...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.