hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flere nattranglere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Flere nattranglere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Lene.

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  02:23:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja...så var det påan igjen....

*Lakenskrekk*

..sukk..

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  02:24:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he... sitter og hoster... har snudd døgnet nå etter et par fridager fra jobb. Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  02:33:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Off, burde egentlig vore i seng no.. Blir litt vanskelig å sove når ein bekymrar seg over sjuk hest
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  03:50:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jaja...så var det påan igjen....

*Lakenskrekk*

..sukk..

Opprinnelig postet av Lene.

Samme her.. Skal opp kl. 06.30 og.. Jada.

-Madeira- Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/12/2005 :  20:43:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*lakenskrekk*

Humre..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:18:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det blir nok nattrangling på meg i kveld! Skal fortelle jeg...

Var på jobb til klokka åtte i dag.. Var skikkelig glad for å være ferdig, og som alltid: "det regner i Bergen".. Så det var en lettelse å til slutt klare å komme meg opp den 10 min lange, bratte veien hjem til leiligheten. Hadde kjøpt meg pizza og gode greier, typen var på vorshpiel, så dette så ut til å bli en bra alene kveld!

Men så var jo ikke nøklene til leiligheten å finne! Så der stod jeg, klissblaut uten nøkler eller mulighet til å komme meg inn, pizzaen klar til å settes i ovnen.. fine greier.. Jeg MÅTTE jo ha glemt dem på jobb! Så var det NED igjen, surre rundt i garderoben.. INGEN nøkler! nei vel.. Siste utvei; låne nøklene til typen..

Men først måtte jeg gå 20 min i PØSREGN og vind uten regnklær, og selvfølgelig blåste det så mye inni bøyene, at paraply var nyttesløst! Endelig fremme, så ble jeg sittende å se på typen og kompisen som spillte poker i 3 timer, samt hilse på alle som bodde i bofelleskapet der, og passe litt på typen. SÅ: endelig nøkler, og på vei hjem igjen. Men fortsatt ikke funnet mine nøkler. Typen hadde ikke sett dem.

Hente pizza og melk som jeg hadde trødd nedi postkassa hjemme, ikke lenger-frossen-pizza og lunken melk. Inn i leiligheten; DER lå NØKLENE rett foran øynene mine..

Fy å fy hvor SINT jeg kan bli på meg selv med vimsingen min av og til..

Så jeg kommer til å sitte oppe LENGE ikveld, siden jeg har surret bort halve kvalitetstiden min til forumet i kveld..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/12/2005 :  00:20:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Sånt er surt... Man blir så irritert på seg selv!

Og forresten, jeg er ikke så nattrangler som jeg ser ut, hjemme er klokka nå snart halv et, her er den bare snart halv tolv.. Jeg jukser, hehe!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  00:23:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jukser på verste måte gitt!!

Blir sittende oppe lenge i dag tenker jeg, skal først fryse pizzaen å steke den etterpå.. liker det tungvint jeg! Dessuten liker jeg å følge med på når mannen min kommer hjem ;)..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:24:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tja. Kjæresten min har vridd døgnet noe helt forferdelig. I dag tidlig dukket han overraskende opp halv ti (mens jeg lå og sov). Da hadde han døgnet, så han tok "kvelden" og sov fra halv ti til fire. Så var det opp, kose litt, dusje, lage middag, raide i WoW... og sove igjen. Nå ligger han søtt ved siden av meg og sover som et lite (snorkende!) barn.

Og her sitter jeg, da. Skriver på semesteroppgaven min, som skal leveres på fredag. Ble litt overivrig nå, og har skrevet 9 sider av til sammen 10 lovlige, og da mangler jeg fortsatt konklusjon og inneldning. Så jeg tror jeg skal prøve å sove litt nå, så jeg kommer meg opp og får renskrevet den i morgen. Men det er så vanskelig.. Det sitter jo fortsatt nattranglere her som holder liv i forumet. Må få med meg oppdatereingene, forstås.

Ok. Nå babler jeg :-P
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe... er det ikke RART hvor lite som skal til for at gutter sliter seg ut? kunne ikke dy meg... ;) Har en likedan selv, som en periode satt konstant med playstationen sin, til morgenen! neste dag klagte han seg over at han var så sliiiten å trøtt.. (..Måtte jo drepe de og de, så kunne jo ikke sove før dess...)..

kanskje du trenger litt søvn før du avslutter den oppgava di! ;) vet vertfall at når jeg begynner å bli trøtt, så skriver jeg bare en haug med babbel, uten særlig mening.. som f.eks nå!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:34:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jammeneee, det er så vanskelig å gi slipp på interessante diskusjoner og andres søvnbabbel - inkludert mitt.

(Nei, kanskje jeg skal finne sengen jeg også (jeg sitter for øvrig på den, så så vanskelig å lokalisere skulle den ikke være ;-)), for nå skravler jeg fælt).

Nei, natta folk.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:42:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe... ;) jeg føler med deg!!! så inderlig!!

Ingenting er som å preike litt før jeg sovner helt.. Er vertfall vandt til at folk til slutt sovner etterhvert, mens jeg sitter igjen og preiker, uvitende om at personen har sovnet..

Men, får vel snart ta kveld jeg også! Du, meg og Lopke har jo mer eller mindre overtatt hele forumet i natt med alle innleggene våres jo.. *pustepese*..

Natta da!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/12/2005 :  01:45:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Folk må jo ikke legge seg nå som jeg er i slag!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  01:49:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Inkludert Anikken B. ;)!

Du får ta over "vakten" min hvis jeg sovner fra alt og alle her :) hehe..

tenkte jeg skulle komme meg til sengs før en antatt igjennomvåt og skjenkt type kommer hjem. Så slipper jeg den vemmelige alkohol-ånden i trynet!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/12/2005 :  01:55:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Høres fornuftig ut! Senga mi står og frister den også, men det er så mye stress før man kan legge seg... Må ta av sengeteppet og putene, må ta av kontaktlinser, pusse tenner, sette opp vindu... Bah! Akkurat nå virker det som et rent ork! Mye lettere å bare sitte her!
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.