hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flere nattranglere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Flere nattranglere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Lene.

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  21:39:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Lakenskrekk...

Opprinnelig postet av Lene.

Lakenskrekk..?

Opprinnelig postet av Anniken B.

Vanskelig for å få sove...kalles også "lakenskrekk"...

Opprinnelig postet av Lene.

syns nesten du er litt heldig jeg...:) jeg har også søvnproblemer... men i motsatt retning... har kun problemer i "mørketia" da... med engang det blir mørkere ute sover jeg mer... nå sover jeg i gjennomsnitt ca 13-15 timer i døgnet, mens i fjor vinter sov jeg 15-17 timer i døgnet... (sov om natta, på bussen til skolen, på skolen, på bussen fra skolen og når jeg kom hjem...!)
utrolig plagsomt... føler at jeg aldri får gjort noe som helst, for alt jeg gjør er å sove... eller er trøtt... aå på vinterstid går jeg omtrent bestandig rundt i en slags "dvale"

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Veeeel...når man går i en evig døs fordi man er trøtt,kroppen verker og man føler seg sur og gretten hele tiden...alt på mangel av søvn...
Dernest går en og legger seg,og er fremdeles så trøtt at hodet er bomull,og alle ledd er "pakket inn i piggtråd"...men sove...? Nei,det går ikke...
Har slike perioder med en til to mnd mellomrom...og på det værste sover jeg max halvannen time i døgnet... Disse periodene varer da alt fra et par dager til over en uke,der jeg til slutt sovner av ren utmattelse,og er "borte" 12-20 timer...

Og når man og da har i bakhodet at min dag består av barnepass(dagmamma) der jeg står opp kl 0630,og har barn til 1600,som krever kontinuerlig oppmerksomhet...syns du da fremdeles jeg er "heldig"?

Takker for meg. Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  22:29:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er altfor glad i å sitte oppe om nettene, er skikkelig b-menneske. Og når jeg da i tillegg har så greie skoletider/arbeidstider (begynner så og si aldri før kl. 11 på jobb, 12 på skolen), så er det ikke noe som tilsier at jeg må gå å legge meg, så da lar jeg heller være.

Selvdisiplin sa du?
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 13/12/2005 :  00:11:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Så var vi igang igjen da!

Nå sitter jeg med en plakat om all hesteindustri i UK, alt fra hestekjøtt til Ponyshows, ganske ok oppgave må jeg si! Prøver nå å lage en relativt oversiktlig tabell over avlsarbeid her... Ikke fullt så gøy...

Hva står så på natteplanen til dere andre nattarbeidere?

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/12/2005 :  00:34:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er våken rett og slett fordi jeg ikke er trett nok! Sover til i 10-tiden (jobber ettermiddager) så da er jeg oppe til i 01-tiden. Sitter stort sett her og trykker den siste timen...
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  00:34:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
influenza.... Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  01:20:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg bare gidder ikke å legge meg.. har "fri" imorra uansett.. Har muntlig prøve-eksamen i engelsk på onsdag. Fiss...:P men det går vel bra:P
-Marte Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 13/12/2005 :  01:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er periodevis nattrangler her på hm jeg og. Jobber skift og har derfor titt og ofte nattevakter (23-07).

Sitter foran pc,n for det meste (det er en del av jobben min) og bortsett fra å forkorte tiden ved å pussle her på mix får jeg jo også gjort en del private arbeidsoppgaver da som kan bli vanskelig å få tid til ellers.
Kjekt det, men det blir derfor også periodevis altfor mange timer foran skjermen.

Hilsen lettere stråleskadet tastaturslave med tennisalbue,for mye koffein i kroppen og til tider veldig statisk hår..

Redigert av - xxxx den 13/12/2005 01:39:27 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  02:03:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kommer meg aldri tidlig i seng,selv om jeg burde,blir såå trøtt om morningen...Kommer meg som regel ikke bort fra denne dataen...Men akkurat nå holder jeg faktisk på å rydde da,men nå måtte jeg bare ha meg en røykepause foran dataen;)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  11:15:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Var lenge oppe igjen i går. Tror jeg snur døgnet. Hmm. I går var det semesteroppgave som stod på menyen ;-) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  12:03:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg har allerede snudd opp ned på døgnet, klarer ALDRI å stå opp tidligere enn halv 12! passer derfor bra at jeg aldri begynner på jobb før kl.15 som regel da :)

Men hver gang jeg er hjemme, kan jeg gjerne legge meg i 2-3 tiden om natta, men jeg kommer meg ALLTID opp i 9 tiden for det om :S Så det er jo rart.. Er vel fordi jeg gleder meg til å stå opp og drive med hestene ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  17:15:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding

hei til alle dere andre natteranglere jah
he he,vanskelig å gå å legge meg når eg bør jah,og når eg først legger meg får eg ikke sove eller eg våkner flere ganger om natten
irriterende..

men e vel lett for å bli sein i køy når eg står opp ca 07.00,forer hester,skole,møkking,riding,stelling,foring og div
etter det er det lufte hunden, lekser,prøvelesning,matlaging,vaske klær,være litt med venner,barnevakter ol..

er ikke rart det blir seint for mange av oss,og når vi endelig kan gå å legge oss har vi kansje en tv eller data som "roper" på oss

eg e m i gjengen vertfall

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 13/12/2005 :  19:19:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Ah, i kveld kommer dere til å se særdeles lite til meg iallfall! Endelig er jeg ferdig med alle oppgavene mine, jeg har hatt flere "våkenetter" på rad nå, uten å ha fått sovet ut ordentlig på mårran, så i kveld skal jeg legge meg tidlig! Må bare rydde litt først... Hybelen ser ut som et bomba horehus..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:31:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Åh, bare vent til den 21.. da skal jeg også gro fast forran skjermen, Juleferie!
Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/12/2005 :  21:36:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, bare vent til den 21.. da skal jeg også gro fast forran skjermen, Juleferie!

Opprinnelig postet av Eikdokka

Oh, da er vi 2 :D

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:52:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I såfall, hva gjør du oppe så sent?

Jeg for min del sitter med en eksamen som jeg overhodet ikke har kontroll over. Denne skal leveres i morgen mellom 10 og 12, så du kan si det er panikk i stuen her (jeg tar en liten pause akkurat nå). Jeg er trøtt og ikke minst ufattelig lei av en oppgave som like gjerne kunne vært satt sammen ved å sette fingrene på helt tilfeldige ord (den er mao. ganske uforståelig). "Heldigvis" vet jeg om mange som sitter med akkurat samme problem nå, så jeg er ikke alene, i hvertfall.

Såh.. Hva gjør du nå?
(Beklager skrivingen, jeg er trøtt og ekkel)

Opprinnelig postet av Formosissima

Jeg ser på dvd, hører på musikk, sitter ved dataen, leser, drikker, har generelle nerver eller prøver å sove siden jeg som regel skal på jobb morgenen etter..

"Jeg hater å ikke kunne disponere tiden min fritt uten at det går til helvete med meg."

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.