hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke farger kjøper du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilke farger kjøper du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  15:34:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Vel jeg har en rød hest og de er veldig vanskelig synes jeg :P
Fra forrige eier har han lyse grønne ting, gult og lilla. Med ene salen fikk jeg en blå og en rødaktig merkelig sjabrak.

Selv kjøper jeg endel svart til han, svart sjabrak, svarte beskyttere, svart dekken osv. Fordi jeg elsker svart :) Senere skal jeg kjøpe grått, beige og hvit til han.

Ponnien har blå som sin farge. Så der går det i blått, mest lyst blått. Ikke bare blått men det er det jeg først og fremst ser etter, ungene har også blått rideustyr så det matcher bra.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  19:59:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
alle dekkene mine til pånnien er blå, bandasjer er blå/svarte, 2 blå sjabrakker, og en vinrød sjabrakk...har blåe grimer, bortsett fra en lilla/rosa som bare henger i skapet...

så fargen til pånni er blå og vinrød ;)

Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  20:37:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Jeg har en tendens til å kjøpe rødt og grønt synes hesten min er så fin i de fargene.

Men på tepper bryr jeg meg ikke om da de som regel blir svarte etter ei lita stund.

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  20:46:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper ikke farger jeg selv syns er stygge da..

Går mye i svart, grå, hvit, mørk-grønn/blå, vinrød, rød, oliven o.l. Minst mulig rosa og glitter.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 01/12/2005 :  21:13:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her går det mest i rødt og hvitt. vi har rødt og hvitt "pyntedekken" (må jo være litt jålete når vi skal på travbanen!), rødt og hvitt fortøy, rød og hvit grime (for øyeblikket har klumpen begunderrød grime p.g.a mine manglende penger), rød og hvit salett under sælen og selvsagt røde sjabracker.

ellers har vi selvsagt mange andre farger også! i sjabracker har vi: beige, grønn, hvit (min "stolthet"), svart, blå osv.
ellers har vi et grått og et grønt utedekken og et svart ulldekken.
Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  18:19:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg kjøper mest svart og messing til Lita ,men har salunderlag i mange fargar. Artig å variere litt :) Gå til toppen av siden

CarOline^^

» VIP

Skrevet - 02/12/2005 :  23:19:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg digger knæsje farger, men spesielt vinrødt! :DD
Schwoll kler vinrødt helt fantastisk. Ellers liker jeg også knæsjrød og knæsjblå og kremhvitt.

Vinrødt, blått og rødt :))
Gå til toppen av siden

Content

» VIP

Azores

Skrevet - 03/12/2005 :  12:12:43  Vis profil  Svar med kopi av melding

Heisann! jeg er helt vill etter rosa utstyr... tihi.. men dette har jeg egentlig bare for å provosere litt... folk syns nemlig "synd" på hesten min som må ha rosa på seg! det syns jeg er litt sykt da.. iogmed at hester ikke bryr seg om hva de har på seg bare det er behagelig... det meste av utstyret mitt er brunt og Beige.. for dette er 2 farger som passer bra sammen og det ser veldig lekkert ut på hesten min...
hilsen Siljemor..

jeg syns det er så dumt me krig og fred og religionspolitikk og sånn.... kan ikke alle bare være venner!

BLOND POWER! rosa rocker!
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  12:37:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Læret liker jeg å ha rødbrunt, rett og slett fordi det kler hesten min =)

Ellers så går det litt i blått, lyseblått for å være helt presis. Har en god del blåe børster, 2 blå dekken, pluss blå grime. Men så lenge utstyret funker, så bryr jeg meg egentlig ikke så mye om fargen, men kommer neppe til å kjøpe noe gult/hvitt utstyr siden hesten min er såpass lys. Synes det er fint med litt kontraster mellom hesten og utstyret.

Gå til toppen av siden

Prince Barclay xx

Skrevet - 03/12/2005 :  14:26:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper mest nyanser i brun og beige, fordi det passer hesten min så godt:D Har også noe grått,blått og hvitt..Men brun, beige og gullnyanser går det mest i! Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  18:04:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding

har vel egentlig nesten bare rødt grønnt og blått utstyr eg...

varmblodsen,pacific kler veldig godt kongeblått syns eg så han har alt mulig i den fargen..

mens Brun kler alle farger=)spess brunt=)hehe...har en brun lærgrime og et brunt fleece teppe som han er kjempefin i
ellers så har han alt i både blått,rødt og grønt

også er eg veldig glad i å ha nesebeskyttere som matcher=)

og tro det eller ei...pacific han kler refleks=)hehe'

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  18:12:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg liker sjølv best fargane blå og grønn så det blir vel mest desse eg kjøper. Men har vel sånn sett det meste av farger. men ja mest blå og grønn.

Når det gjelder lær så er eg mest glad i mørkebrunt så har sele og hødelag i brunt. Salen er foreløpig svart, men blir nok brun med tida den også. når det er på tide å skifte den ut.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  19:56:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har røde hester... Har vinterdekken og regndekken i svart, fleecedekken i rutete brun/oransje/svart. Shabrackene har jeg i litt forskjellige farger. Grimene er som oftest svarte, men har noen i lær også.
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  20:31:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg har dekken i blått, svart og lilla, sjabraker i hvitt, rødt, grønt og blått, og grimer i blått, grønt svart og grått. Hra både svart og brunt lær.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  20:47:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
er kult med rosa syns jeg hesten min er gutt dah men, hehe...
elers har jeg mørke farger til den hvite hesten min, er ik så fint med gult,beige og lyse brunt osv.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.