hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke farger kjøper du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilke farger kjøper du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

nutte

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  21:58:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker får det meste lyseblått til wantillo har 3yseblåe,mørkeblå og tigerstripet sjabraker.lyseblåe bandasjer. et kongeblått regndeekken og mørkeblått fleece- og ulldekken, svettedekkenet og et annet fleecedekken er grønt. har beige, brune og forskjellige blånyanser i grimer. sal, seletøy til vogna og hodelag er sort. rideklærna mine er beige,sort,rødt, brunt og blått.

nelly syntes jeg er så søt med rosa ting får rosa fleecebandasjer til jul. har lyseblått/mørkeblått regndekken,rosa,blå og beige/brune grimer. sort og brunt hodelag. brunt seletøy til vogna.

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  22:24:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
jeg kjøper mest i farger jeg syns at hesten min kler...hehe
hun er brun, og jeg syns hun kler både grønn og blå...
prøver mest i de fargen....for min skyld...
men om de har noe jeg trenger, men ikke i grøn eller blå, kjøper jeg det allikevel....seff!

jeg pleier å "gi hesten en farge" som den passer og prøver å følge den fargen, det er litt gøy, hihi!

klem Sandra og Cash

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  13:07:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg har mest blått og grønt.. nå har jeg bare tre shabraker da, to blå og en hvit.. den ene er pessoa... veldig fancy... den er supergod...

gamla har blått for det var fargen fra stallen hjemme.. trav utstyret skulle være det.. og blesen har vinrødt.. men jeg har ikke noe annet enn en vinrød grime... he he...

kjøper jeg noe nytt er det gjerne blått ... tidligere hester hadde grønt som sin farge.. når man har flere hester er det greit med hver sin faste farge til hestene da..

når jeg leste her er jeg nesten overasket over hvor mange andre det var som brukte blått og grønt

mia

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  13:20:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker blått,hvitt og rødt på løps-utstyret hans :) Samme farger i fletten i manen.

Ellers har jeg litt forskjellige farger på annet utstyr. Masse blått i forskjellige nyanser,og noe vin-rødt(etter forrige hoppen min) utstyr. Sjabrakker har jeg i flere farger,hvit,blå,grønn,vin-rød,beige...

Lær-utstyret går det i svart,uten unntak!

Bandasjer ol foretrekker jeg i svart,men må innrømme jeg har flere farger liggende her og..

Unngår rosa og glittrende dekken/utstyr...*grøsse*
Takk og pris at smaken er som baken...delt...!

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  21:17:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det går vel mest i grått,mørkeblått og skogsgrønn! Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  21:21:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter har utstyr i alle slags farger hun
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Venia.

» VIP

Skrevet - 07/12/2005 :  23:33:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lilla! Lilla er en av yndlingsfargene mine til vanlig, og da er det lett for at jeg kjøper lilla hesteutstyr også hvis jeg kommer over det. Men er ikke helt nazi på det dah... Så en svart og lilla westernsal en gang, men lot vær å kjøpe den så har LITT selvkontroll, hehe.

Har en vallak, men synes ikke at man alltid trenger å bruke "guttefarger" til hingster og vallaker, og "jentefarger" til hopper, så gutten min får fint klare seg med lilla dekken og grime
Gå til toppen av siden

PrinsesseStine

» VIP

Skrevet - 10/12/2005 :  22:34:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg kjøper vel egentlig mest blått til hesten min , begynt litt emd rosa, men han er jo vallak så skal få slippe for mye rosa.

Jeg har på meg Marine blå ridebukse hvis han har marineblå voilock /shabrak og bandasjer den dagen. Osv =)

Vi har de fleste farger av alt sammen.(ridebukser, strømper, voilocker , bandasjer osv. )

Har en brun sprang sal , og en sort dressursal, da er det best hvis hodelaget er i samme farge!;)

Merker jeg /vi foretrekker er :
Pikuer, kingsland, windsor, prestige, cavallo, bucas, heimer, Eskadron, Eurostar,roekl, osv=)

Redigert av - PrinsesseStine den 28/12/2005 22:22:54 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  22:49:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg tar det jeg føler for jeg.

-En rød bandasje gjør akkurat samme nytten som en hvit en..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Hedda&Junita

» VIP

Skrevet - 11/12/2005 :  10:29:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
har litt forskjellige farger egentlig. mørkeblått,rødt,vinrødt,grønt,svart.. Har lyst på rosa grime til henne,men vanskelig å finne :/ Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  23:42:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper bevisst bare brun\beige\creme\marine. Ellers har jeg helt dilla på HL, så er veldig glad i de fargene der (marine\hvit\rød), så har dekken og litt forskjellig i de fargene. Har brun hest, så jeg synes de førstnevnte fargene passer han utmerket
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

LivM

Skrevet - 29/12/2005 :  00:51:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker det enkelt jeg, Så svart, hvitt og brunt er fint syns jeg.
Har noen sjabraker fra sist hest som er i diverse farger, men når jeg handler nytt handler jeg bevisst. Men ikke på dekken, da er det ikke noe det skal matche, og tenker mest på funksjonalitet da.

Redigert av - LivM den 29/12/2005 00:55:48 Gå til toppen av siden

Winnie_1

Skrevet - 30/12/2005 :  22:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper den fargen jeg syns er fint på akkurat den tingen jeg... :) dog, jeg elsker mørkebrunt lær, beige og marineblått rideutstyr (til hesten). dekkener er ikke så nøye med. kjøper like gjerne ett grått dekken som et lilla, bare dekkenet virker bra og fargen ikke er heeelt grusom.. Gå til toppen av siden

BabyAnubis

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  22:09:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
rød å blå! så har jeg et knall lilla dekken=) Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:29:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg er nok en av dem som liker att alt matcher og ser fint ut=P
Nesten alt utstyre mitt er blått og læret er brunt. (til nøds grønt)
Har ett grønt dekken mens resten er blå, sjabrakkene er og blå utenom en grønn + noen jeg har fått som ikke er i samme farge da.
Jeg elsker når alt passer sammen jeg=D Så fint å se på..<33 Tror ikke hesten bryr seg da, men jeg gjør, hehe!
Klem Anna

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.