hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bandasjeunderlag
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bandasjeunderlag
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  18:19:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har et lite spm. som jeg slo meg akkurat nå. Sitter og leser i den nye Høøks katalogen, og titta litt på bandasjene. De er av fleece. Ser også at de har bandsjeunderlag i katalogen. Kanskje et dumt spørsmål, men: Skal man bruke underlag (sånt hvitt bandasjeunderlag) under bandasjer man bruker når man rir? Har aldri brukt bandasjer før jeg skjønner dere..

edit:leif

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 06/01/2006 18:22:09

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  18:33:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du skal alltid bruke underlag under elastiske bandasjer. Om du trenger det under fleecebandasjer, er det litt mer diskusjon om...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  18:56:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
fleece kan brukes uten. de gir seg mye i stoffet. ellers bruk alltid underlag på "snøre" banager. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  19:29:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Okay. Men man kan bruke underlag på fleece også eller? Eller er det absolutt ikke nødvendig?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  19:49:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis du vil :), men er ikke nødvendig på fleece.. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  19:57:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvis du vil :), men er ikke nødvendig på fleece..

Opprinnelig postet av Lopke

Oki, takk!! Da vet jeg det.

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  23:53:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg bruker underlag uansett, også på fleece. Da er jeg sikker på at jeg får et litt gjevnere trykk (liker jeg å tro). Jeg forestiller meg at det er mer behagelig for hesten. Cisco har jo stått mye med fleecebandasjer inne, og veterinær sa at jeg skulle ha underlag på de også. Så da gjør man det. Det er jo ikke noe stress akkurat da. Når du først skal bandasjere så gjør det jo ikke noe å legge en plate under mener jeg Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  13:11:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg bruker underlag uansett. Også fått råd om dette fra vetrinær.

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  13:59:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hmm.. Jeg har ikke tenkt å bruke bandasjer på en stund, men kjekt å vite at dere anbefaler å bruke underlag.. Skal huske på det Takk for at dere sa det
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.