hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke farger kjøper du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilke farger kjøper du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:45:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva slags farger har du lett for å velge til hesten din?? Tenkte mest på dekken, shabracker og sånne ting.

Er du ikke så nøye og tar den fargen butikken har hvis det er noe du trenger/har lyst på?

Kjøper du bevisst bare en eller to farger på ting??

Har du litt forskjellige farger??

Ja, enkelt og greit, hva slags farger pleier du å kjøpe til hesten din?

edit pga vesentlig skrivefeil...

~*~ Lill ~*~
Redigert av - lillings den 30/11/2005 21:49:53

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:48:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan jo begynne med å svare på det selv da.

Har veldig lett for å kjøpe grønne eller blå ting til hesten min. Fant ut her en dag at jeg hadde så å si bare blått og grønt utstyr så da kjøpte jeg meg faktisk en burgunder shabrack til hoppa mi.

Men ofte er det sånn med meg at selv om jeg har bestemt meg for at i dag skal jeg ikke kjøpe noe i grønt eller blått til henne, så ender jeg opp med nettopp en av disse fargene.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 30/11/2005 :  21:52:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tenker ikke på farger i det hele tatt...kjøper ting fordi de er praktiske og jeg har behov for dem. tror ikke hesten min bryr seg om fargen på grimen/dekkenet heller..
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  21:59:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Oppdaga at nesten alle dekkena mine er blå, og det er i grunnen ganske tilfeldig..hehe. Shabrakar har eg i mange forskjellige fargar, likar å kunne variere fargane litt der
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  22:03:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tenker ikke på farger i det hele tatt...kjøper ting fordi de er praktiske og jeg har behov for dem. tror ikke hesten min bryr seg om fargen på grimen/dekkenet heller..

Opprinnelig postet av Tone og Svarten

*LOL* jeg tror ikek hesten min bryr seg heller =) men jeg gjør. liker å ha matchende hestutstyr, kult med litt stil :D men det må jo selfølgelig også være praktisk.

jeg kjøper bevist blått til Tilja.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  22:32:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig mye blått, sånn mørk-mørk blå.
Det jeg kjøper er som regel blått eller sort. Når jeg får ting feks i gave er jeg glad uansett farge.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  22:46:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøper alle farger utstyr. Kvalitet er viktigere enn farge. Schabracker fra svart, lyseblått, mosegrønt til lilla. Men prøver heller å matche med ridebuksen, eller iallefall passe på at det ikke kræsjer helt.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/11/2005 :  22:48:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grønnt
Grønne børster og hovskraper.
Grønn sjabrak.
Blå/grønnt dekken.
Grønn taugrime.

Men så har jeg også noe som skiller seg grasialt ut!

Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 30/11/2005 :  23:09:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøver å kjøpe i farger som passer til hesten. Bruker f.eks ikke rød sjabrack på en rød hest. Har jo ingenting å si, men er nå litt forfengelig da.. hehe. Ellers så har jeg en del grønt. Mange av børstene mine er grønne og grimer osv. Kvalitet fremfor farge naturligvis. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  00:03:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Blått,beige,vinrødt eller sort

Men dekken har jeg i diverse farger, det er liksom ikke såå nøye med fargene på dekkenet. Bare det holder, med mindre det er mange farger å velge mellom.

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  06:28:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Svart, gult eller blått! Synes Miss kler blått best..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  09:29:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg liker godt svarte dekken, shabracker og lærutstyr på hestene mine. På ponnien bruker jeg svart og blått ( ikke babyblå! ), og på araberen min bruker jeg mye svart men også noe grått, siden han er grå selv.
De fleste dekkene er i svart eller blå. Bandasjer har jeg i grått, svart eller mørk blå.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  09:47:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Jeg har en farge på børstene til hver hest (forsøker ihvertfall); Rødt til Sarek, grønnt til Hayabusa, gult til Nihilista osv! Lett å skille børstene fra hverandre om de skulle bli mixet sammen
Ellers er det sånn hops om haps hvilken farger jeg bruker!

Synes det er veldig fint med knall rødt til sorte og grå hester, beige på brune hester, knall blått på grå/hvite hester og lyse blått på sorte hester!

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  10:10:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Foretrekker hvite salunderlag på hesten min, syns det er pent. Så har jeg noen hodelag med ganske morsomme farger, så hadde vært litt kult med salunderlag i samme farge som de
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  14:23:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
er glad i blått, grønt og svart til Lasso:)
åsså hvitt er veldig fint synes jeg, men blir så lett skittent, så de blir ikke så mye brukt

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  14:35:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Løkken syns jeg er veldig fin i mørk grønn. har enda ikke kjøpt noe utstyr til han, men skal kanskje kjøpe noe snart nå, og tror det blir mørkeblått eller mørk grønn.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.