hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva vet du om folk på mixen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva vet du om folk på mixen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  15:52:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
*jeg måtte jukse litt*

Bea drevet med hest så lenge hun kan huse, jobbet som ridelærer fram til desember og bor på flisa med samboer, hund, 2 katter og 8 chinchilla... har en hest som heter Lord, han er en 12 år gammel herremann som har vært galopphest...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  16:15:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dr_ag_on_86 - Hun blir 20 år. Bor i Rennebu(der bor gammeltanta mi å) og har ingen egen hest, men virker veldig intrisert

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  16:35:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Begynner uten å jukse først jeg da.... Kristine eier ei Nydelig Norlandshest hoppe som heter Rosita! Hun har masse bilder på vipen sin, og det kommer nye med jevne mellomrom!! Og hun er ofte her inne på mix og har mange flotte innlegg her!!

Så jusker vi litt:
Favoritt stedet til Kritine er stallen. Rosita elsker mat og terge kyr... (motsatt av min Norlandshest som får panikk bare han lukter eller hører de... hehe...)
Ser ut som er dressur og turridning disse to satser mest på!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  16:42:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dr_ag_on_86 - Hun blir 20 år. Bor i Rennebu(der bor gammeltanta mi å) og har ingen egen hest, men virker veldig intrisert

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

rennebu...? hmmm... der har jeg vært bare et par ganger.. kommer fra klæbu jeg...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  16:43:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Roxira heter egentlig Susanne, og er noen og tjue år, og har veldig mange hester så vidt jeg husker;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:01:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Måtte jukse jeg da..

Natalie_S heter Natalie, og studerer i Tr.heim. Er 25 år og har en hest som heter Holter Jerka.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  17:59:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mari er 15 blir 16 over jul. Har Miss Viola på for, ei welshhoppe.(litt ung?) Har hatt henne på for i tre år tror jeg. *husker ikke hvor hun kommer fra* men hun har brae karakterer på skolen*msn*
I sommer hadde hun en fjording og Miss Viola på helfor tror jeg.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 21/11/2005 18:00:41 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  18:05:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ina har en hest på som heter løkken, og er ca 15 år..(ren gjeting siste)
så jo hva de andre skrev men litt har jeg fått med meg...

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  18:17:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

rennebu...? hmmm... der har jeg vært bare et par ganger.. kommer fra klæbu jeg...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Ooops jeg satte å tenkte; Klæbu eller Rennebu. men så falt det på Rennebu.. Huff .. Beklager så meget.

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  18:32:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kross har en fjordingvallak som heiter Østlies Kross, etter den nydelige hingsten Rånnar Ho er snart 18 år, og heiter egentlig Liv. Trur ho bur i Hedmark, men er ikkje heilt sikker.. Held i alle fall på å ri inn/kjøre inn hesten sin.

Får satse på det stemte, klarte å la vere å jukse

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  19:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Gunvor eige Fjordhoppa Løkki som er 3 år. Ho bur i Ørsta og er 19 år gamal. Løkki er drektig med 2 pr hingsten Hermanto.

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 21/11/2005 :  19:46:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lucinda er 26 år, (ett år eldre enn meg), tobarnsmor, nettstudent og bor i Breim! Hun har eid flere fjordinger, og har nå to hopper, mor og datter med navnene Siri Hero & Lyheims Leika.. Har tidligere eid Leika, Linka, og Linndi Nordgard.. Hun bruker hestene allsidig, med hovedvekt på dressur! Er en kjempeflink fjordingjente med mange kunnskaper!

Dette klarte jeg helt uten å lure på vipen altså! hehe..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  20:42:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Tone er 25 år og sykepleierstudent i Stavanger.. Hun har en svart kaldblodshingst som heter Tjessem Svarten og er etter Pål Even.. Han blir mye ridd i trening.. Og har gått 4 løp, ble forøvrig nr. 2 i debuten! Som ikke er noe å klage på! :P Inkluderer man mønstringsløp/prøveløp har T.Erga kjørt 5 løp med ham. (hehe)

Jukset nok LITT her, må jeg nok innrømme..

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  21:19:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm...har ikke fått med seg så mye, men hun har hatt (har ennå?) en hest som heter Generalen, men har nå en hest som heter Madam Fame.

Litt stusselig lite, men det var alt jeg visste...
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  23:03:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg ikke jukse her faktisk! hehe..

håper det stemmer! Batta som hun kaller seg, heter egentlig Marita og er født i 86'! Hun er i fra stavanger..(vertfall rogaland! =D), har ikke egen hest, men steller/eller har stellt islendinger!

tror hun er veldig glad i islandshester ;)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.