hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - din største drøm?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 din største drøm?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LivogZara

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  20:31:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei...
hva er din største drøm innen for hest?

min drøm har alltid vært å kunne ridd i dypsnøen på julaften med store snøfugg som faller ned med min egen hest

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  20:45:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Min drøm er og omsider bli hesteeier, ri på treninger og trene på egenhånd, og oppleve fremgang i arbeidet man legger ned. I en egen hest..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  22:27:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Min største drøm er nok ganske så " teit " men likevel noe jeg skulle ønske... Nemlig at hestene mine kunne leve like lenge som meg og være spreke og friske...

En mer realistisk drøm er og greie og gjennomføre 4 mil og kanskje 6 mil i distanse med araberen min, og lære mest mulig innen dressur med ham :o)
Lære og lese hestene ordentlig og forstå dem rett, lære Ttouch-massasje- og øvelser ordentlig ( helst et kurs med Linda Tellingthon-Jones ).

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  22:56:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg min egen hest. Ingen fancy og dyr hest, men en god og snill en. Vil ha islending. Den trenger ikke ha konkurransegangarter, så fremt tølten er der i forholdsvis god stand, og den er smidig og myk. Den vil bli brukt til dressurridning, gangartsridning, kos og tur. Drømmen er en hoppe jeg kan avle på senere.

I denne drømmen ligger også det å ukentlig ri for gangartstrener og dressurtrener. Dressur kun for moroskyld, men også for å se hvor langt vi kan komme sammen.

Ahh.
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/11/2005 :  23:14:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker å få prøve en gallopp-hest på Øvrevoll (eller en annen gallopp-bane) Ikke i løp da, men bare å få lov å kjenne følelsen, farten, hestens krefter, og samtidig vite at det er trygt (ingen folk som kommer i veien, bil, syklist, uante hull i veien osv) Og noe så barnslig som å få kjenne forskjellen med å sitte i en gallopp-sal.... Men desverre er det nok bare en drøm, da jeg bor på vestlandet og kjenner ingen i "de rette kretser" på østlandet....
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 14/11/2005 :  23:42:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Den urealistiske: Ri opp midtlinja i WC finalen i dressur

Den litt mer realistiske: som Formosissima og Spoff: min egen hest..ikke nødvendigvis verdens dyreste og fancieste hest. Men en helt ok, ganske snill og grei en Som jeg kan trene sammen med, og bli en flinkere hesteperson sammen med *vil ha*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  23:57:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den litt mer realistiske: som Formosissima og Spoff: min egen hest..ikke nødvendigvis verdens dyreste og fancieste hest. Men en helt ok, ganske snill og grei en Som jeg kan trene sammen med, og bli en flinkere hesteperson sammen med *vil ha*

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Sier meg enig her Islending...*drømme*
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 15/11/2005 :  07:57:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min drøm er at Maxi skal få ha det bra og at jeg skal kunne ha "tilgang" til henne. Jeg trenger ikke eie henne d=P Jeg trenger bare vite at hun har det bra, at jeg kan være med henne=P

En annen er å vinne Maxi's respekt. Det er ufattelig vanskelig, men det skal gå an with som work

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 15/11/2005 :  09:19:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det største ønske mitt akkurat nå er at hesten min skal bli frisk igjen... Blitt banket av noen andre hester og er hoven i alle beina og har et stort betent sår på halsen. Hun er bare 3 år og fortjener virkelig og bli 100% frisk igjen!

Ønsker også at føllet mitt med tiden skal bli en stor og flott ridehest=)

Når jeg blir "stor" drømmer jeg om mitt eget småbruk der jeg kan ha hestene mine. Og selvfølgelig egen ridebane og kort vei til ridehus. Har flinke trenere som jeg rir for en gang i uka (minst!)... *drømme*
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  09:30:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Drømmen min er å kunne eie en hest som Björsells Briar 899 (Helst Briar himself) og å studere på Flyinge, og da helst Ehrengranatakademien.

Min aller største drøm er at Ibrahim går klassene opp til Prix St. Georg.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 15/11/2005 10:11:35 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  09:59:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den urealistiske: Ri opp midtlinja i WC finalen i dressur

Guro
Opprinnelig postet av Guro

Da er vi flere

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  11:12:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei...
hva er din største drøm innen for hest?

min drøm har alltid vært å kunne ridd i dypsnøen på julaften med store snøfugg som faller ned med min egen hest

Opprinnelig postet av kross

Det har jeg allerede gjort så mange ganger i jula nå, at det er blitt vanlig nå

Min drøm når det gjelder hest(?), må være å kunne galoppere på en langlang slette i den nydelige naturen i nord-amerika! Montana eller noe, der Hestehviskeren delvis ble spillt inn! :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  16:17:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
EGEN HEST... Enkelt og greit
www.hestene.no Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  16:17:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

dra til Montana etter vidregående, jobbe et år på en ranch være skikkelig cowgirl

også en til :p
at tilja får et føll, som jeg selv rir inn og trener.

Få min egen quarter hingst(palomino farget), og hevdet meg relativt bra innen westernridning

Kopi av melding:

Det er så kooos :D

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  17:37:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
En av mine drømmer er å ri Horton opp til lett A og kanskje snuse litt på kandaren siden den er valgfri da.
Min andre drøm er å finansiere i en DV eller KWPN hingst med muligheter for kåring, breeders og MA, den som lever får se

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  18:33:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
EGEN HEST... Enkelt og greit

Opprinnelig postet av Mari^_^

Samme her..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.