hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva vet du om folk på mixen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva vet du om folk på mixen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  11:42:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg så en debatt på dyrenett.no, syntes den var litt artig, og "kopierer" den inn her på hestemarked. Enkelt og greit -hva vet du om den personen som postet siste innlegg?
Mvh Christine

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  11:49:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Artig! Christine 26 er fòrrytter for en arabervallak, har tidligere hatt egen hest. Er student og liker å diskutere
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  11:56:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hæææ?
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  12:00:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hæææ?

Opprinnelig postet av horses girl

Skriv det du vet personen som postet siste innlegg; Renegate i dette tilfellet. Neste person skriver da litt om deg osv..

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  12:16:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
ok
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  12:51:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ok.. Jeg vet ikke helt hvor vi falt av her. Renegate kanskje? Ja..

Renegate rir for Nelly, har en eks-traver hun rir dressur på, har jobbet med hest i England og studerer nå på Blindern.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  12:58:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Spoff - Nesten alle har deg som venn på vippene sine (har jeg en følelse av), ønsker seg hest og sparer veldig til det. Fortiden hjelper hun bare noen venninner med hestene dems.. Hun er også med i Hestemarked redaksjonen.
Asterix<3 Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  16:36:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm,vet ikke så masse om Kikkine,men etter en rask titt på profilen hennes(*så jukser me litt*),så vet jeg hun er en jente som bor i oslo,rir på ridesenter der,og er hestepasser på en skjønn haflinger :)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  17:37:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg skal prøve og ikke jukse her, og det eneste jeg da vet er at Lene har travhester og bor i Bergen tror jeg :o) Og virker til og være ei kjempe-alle-tiders jente =D

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  17:40:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Måtte jukse litt jeg ;-) Bente er ihvertfall født i 71 og fra Rogaland. Hun har to hester - araber og welsh. I tillegg driver hun med oppdratt av Samojed (Hunderase som btw er skikkelig søte ;-). Også virker hun som et veldig hyggelig og oppegående menneske!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  17:49:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kristine har en nydelig hest som heter Ibrahim (husker ikke hva som skal stå før Ibrahim), som hun har gjort til drømmehesten sin. Hun er mest interresert i dressur tror jeg, og bor i hedemark?
Så har hun to søstre som holder på med hest også..

Ikke sikker på alt, men trooor noe skal stemme der

Ellers virker hun som er fornuftig og hyggelig heste menneske

Therese
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  19:30:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ehhm...ikke jukse nu da.. *tenke seg om*

Eikdokka heter i allefall Therese, og er sånn ca 18 år eller så? Og hesten er ei fjordhoppe som kan knele :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  19:32:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

(måtte jukse litt :p)

therese er 17 år og bor i Ramfjorden. Har en kjempefin fjording ved navn Eikdokka. hun rir mest dressur men liker også sprang og kjøring. Hun steller også ei kjempefin fjordinghoppe ved navn Vårgod.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  20:12:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Anette..

Tja.. Har to haflingere tror jeg som heter Ali og Aurello. Noen og tjue år tror jeg bor i Vestfold..
Huff, det ble lite..

Edit for å si: Tok Anette fordi hun svart først

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 20/11/2005 20:23:11 Gå til toppen av siden

<3samson<3

Skrevet - 20/11/2005 :  20:16:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
hun heter karen og er 15 år og bor i hedemark og er glad i tilja... tror jeg =P hun virker grei=) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  21:35:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ina...

Hun bor i Trøndelag, går i 9. klasse. Har en kaldblods på for som heter Løkken(veldig søt hest forresten).

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.