hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva vet du om folk på mixen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva vet du om folk på mixen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Lopke

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  22:25:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helle er en del yngre en meg.. måtte se på VIPen :) Driver en del med kjøring og har en veldig flott fjordhest. Hun heter Angelbabe på MSN.. Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  22:28:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Helle & Bjerge..

Er 15 år gammel, vet ikke hvor hun skal gå på skole til neste år (til neste høst), men vet at elsktro eller mekanisk ikke er noe for henne;)
Er veldig aktiv her på mix'en.. Har en skjønn fjording med lang man!

Det var det jeg visste før jeg gikk innpå vipen..

Etter et raskt overblikk fant jeg ut litt mer;

Bor i Akershus
Vil være med i fjordhest nm om 2 år
Bjerge (fjordingen) hadde visst ikke lang man allikevel

Mvh. Inga Helene
Redigert av - ingahelene den 20/11/2005 22:36:03 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 20/11/2005 :  22:57:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Måtte jukse litt...

Inga Helene er 15 år, bor i Lysefjorden og rir en fjording som heter Gullbrand. Hun rir på Os Ridesenter (?).
Tatt veldig fine konfirmasjonsbilder har hun iallfall gjort!

Redigert av - Anniken B. den 20/11/2005 22:58:50 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  09:34:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snøft.. jeg ble jo glemt... Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/11/2005 :  09:52:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Tar Lopke og jeg da, siden hun kom bort.

Hun heter Marianne, og er egentlig fra Danmark. Hun har en flott frieserhoppe på 2 år som heter Lopke og har veldig fin pappa (Lopke altså, pappan til Marianne vet jeg ikke noe om.. )!

Edit for å legge til at etter litt juks så fant jeg ut at hun er 27 år, og bor i Rogaland. Hun har også søte pusekatter.

Redigert av - Anniken B. den 21/11/2005 09:55:22 Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  10:42:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Anniken B. er i england for tiden og studerer... Hun har en stilig hest på fór som jeg mener å huske var Shire-blanding?? Hun er rundt 20 og egentlig trønder...
Og så husker jeg ikke mere...

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 21/11/2005 :  10:56:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cowgirlchris heter egentlig Line. Hun kaller seg selv for en "gammel dame"(?). Hun er opptatt av NH filosofi som hun praktiserer jevnlig på sitt lille småbruk. (jeg måtte nok snoke litt på vipen din for å finne ut dette ja )

Hun har forøvrig mange fornuftige og interessante innlegg på Mix debatten!
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  13:53:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Vet ikke så mye om xasup3, må jukse litt desverre, hun heter Grete og er 24 år, fra Nittedal, har fullblodshester:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  13:59:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Natalie: Har ei kaldblodshoppe som hete Holter som har hatt føll for litt siden. Husker dessverre ikke navnet på føllet i farta. Hun står på Vaadan i Trondheim er noen og tjue år og studerer. Er interessert i dressur og er kjempeflink til å kjøre med hest..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  14:23:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Vet ikke så mye om Ina jeg, vet at hun har Løkken på for? Så er hun 15-16 år tror jeg : |

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  14:55:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bea - Er mellom 22 - 25 år ? Ridelærer, om jeg ikke tar helt feil. Rir litt western (?) ..

Dette var vanskelig ..

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  14:57:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kristine.. 15 år. Skal bli salmaker.. Har ei nordlandshoppe (?) som heter Rosita.
Bor i Trøndelag. Og har sine egne meninger som vi ofte får høre..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  14:59:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Kristine har nordlandshoppe som heter Rosita. Rosita er 4 år tror jeg, og brunssort. Hun var lite håndtert ta kristine fikk henne, mener hun (hesten) har vært på kurs med per werner. Kristine bor godt ut på landet, på en gård (tror hun er 16 år?) Der bor rosita sammen med kuer. :p De rir mye på tur og trener dressur. Kristine tar masse bilder og har rødaktig hår.

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  15:02:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kristine har nordlandshoppe som heter Rosita. Rosita er 4 år tror jeg, og brunssort. Hun var lite håndtert ta kristine fikk henne, mener hun (hesten) har vært på kurs med per werner. Kristine bor godt ut på landet, på en gård (tror hun er 16 år?) Der bor rosita sammen med kuer. :p De rir mye på tur og trener dressur. Kristine tar masse bilder og har rødaktig hår.

Opprinnelig postet av Bea

Nå ble jeg imponert .. Jukset tro? :P Men en ting er helt sikkert, jeg har ikke rødaktig hår!

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  15:08:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
:o oki sorry, men jeg jukset ikke! hehe

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.