hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva vet du om folk på mixen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva vet du om folk på mixen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  23:19:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anne ar en shettis som heter Spot, en fjording med navn Gina og en blanding av Islandshest og Araber som heter Aromayo. Spot er en hvit liten søt ponni. Som er gla i å jage sauer. Gina er veldig rolig av seg(om jeg ikke tar helt feil) og Aromayo har hun ikke eid så lenge. Kjøpte han og er i full gang med innridning. Han har et glass øye;)
Så vet jeg at hun bor på hybel i bergen, men er opprinnelig fra stavanger området.
Så vet jeg at du har en del kontakt med Mathilde.

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 21/11/2005 :  23:27:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Skal jeg ta Kristine igjen jeg da? Mitt gjett er at det har blitt gjort allerede i denne tråden siden hun er kjent for å skravle "litt" Uwæh, hva husker jeg da... Kristine er mmmh, tenåring (her safer vi), bor på gård og har hesten stående sammen med de andre dyrene? Jo, jeg mener å huske det, at det ikke er flere hester der? Så har hun en familie (far/bestefar tror jeg) som "mener ting" om hesteholdet hennes og hjelper til og backer opp. Kristine er ikke redd for å si i fra dersom hun ikke forstår ting, hun skravler nok en del i RL også. Hun er veldig opptatt av at hesten hennes skal ha det så bra som overhodet mulig, og om det er noe hun ikke vet eller kan; så spør hun.

(og så håper jeg at jeg ikke blandet sammen 15 nick og beskrev en fantasi-mix-deltager)

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2005 :  23:31:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er man med flere ganger? Uff.. Ikke gøy alltid når folk skriver om deg, men gøy å skrive om andre

Kajsa heter egentlig ikke Kajsa. Husker seff ikke hva hun egentlig heter.. Har en fjording som står rett ved Vestkanten i Loddefjord (som er i Bergen kommune). Har sett den mange ganger, men ikke Kajsa selv..

Kajsa er vel hestemassør(?) og driver med litt alternativ behandling? Og.. Ehhmm.. Vi har antagelig samme favoritthestebutikk

Og seff.. Ikke noe juks her nei!

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 21/11/2005 23:34:13 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/11/2005 :  23:43:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
slenger meg på=)

spoff er veldig flink til å ri, og hun liker dressur best...(tror jeg, ikke jukse, fyfy=) )
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  01:06:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Weingi er fra Rogaland, og går nå på Fjordane fhs.

Til Anne: du hadde rett på det meste, men jeg er født i '85, ikke '86...
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  01:25:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
batta
Skal ikke jukse jeg...
Men da vet jeg egentlig ikke annet at hun er veldig mye å se her på Mixen Åsså at hun liker Islandshester tror jeg

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  16:55:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Hæy

Lene,heter hun,mh hun er 22? og hun hadde en hest som het Rosita,
og hu er en klok dame (måtte se bittelitt på vipen...) Og hu har en NYDELIG HEST

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 22/11/2005 :  18:53:50  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
minttu:
(måtte jukse litt)
12 år, har en hest som heter Golden Fox og har en kattepus.

=)

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  23:22:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
karen & irpill (juksa litt jeg oxo..:)
har en hest som heter irpill, er 14 år og har hund, kanin og katt.

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  00:22:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nutte veit jeg egentlig ikke så mye om, annet enn at jeg er like fascinert over det bildet hun har som "meg selv" hver gang jeg ser det Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  05:16:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Ragnhild bor i tønsbergområdet og har en kjempefin varmblods...tror de trener endel sprang.Hun virker desuten som en av de fornuftige hør på mixen,lest mye fint hun har skrevet
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  10:31:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Lise er en tøff dame, som bestandig vil det beste for hesten sin. Og hesten? Ja, det er en ufattelig tøff islending som er litt sær av og til. Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  11:13:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Formossissma er en dame som rir på en islands-hest eid av Beat. Hun er flink med det hun driver med og rir endel på bane. Holder til på østlandet...(?)
Og ja...hun liker en god diskusjon,og er vel en av dem her som jeg atuomatisk alltid titter innom der hun har skrevet svar :)

Og om jeg nå har bommet totalt ber jeg ydmykt om unnskyldning...jeg tenkte jeg skulle prøve uten å jukse :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  11:23:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Lene:
Hun kommer fra Bergen, har en kaldblodsvallak som heter Knekten, som nå står i trening hos noen, (som jeg ikke husker hvem er..her får man prøve å ikke jukse så masse), mens Knekten er borte så har hun noen andre hester hos seg, en mamma og et føll har hun iallfall hatt så langt, men jeg tror de har dratt igjen.

Ellers har Lene en samboer og "noen barn" (fordi jeg ikke husker på hvor mange og sånt ble det "noen").
Og for de som ikke skjønte det via det jeg alt har skrevet så holder Lene på med "tråv", og håper sikkert at Knekten snart skal kunne betale stalleia si sjøl :-)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  12:04:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
(Lene: Jeg rir Vindur, som eies av "Lise&Vindur" nå ;-))

Guro er en jente som studerer ting jeg omtrent ikke visste fantes (petroleums-ettellerannet, om jeg ikke tar feil?). Hun er fascinert av dressur, men rir for tiden ikke fast(?). Kommer fra Toten, men bor i Trondheim. Er like skravlete og engasjert som meg i debatter.
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.03 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.