hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/12/2004 :  18:54:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kommet på mer jeg må skryte av jeg;

BUCAS KILLARNEY; Kjøpte det på salg for 300 kr. Kjempe fint og et veldig effektivt svettedekken
BRUNT/BEIGE EUROSTAR FLEECE DEKKEN: KJEMPE nydelig. Elsker det! Super passform og med en brystspenne er det YPPERLIG som ridedekken.
KIEFFER SAL OG HODELAG: Best, uansett
HORSEWARE RAMBO DYNE: Flott passform, og det er tykt og godt. Det eneste minuset er at mitt er hvitt. Og for å si det slik er det ikke akkurat like hvitt lenger

Bare noe jeg kom på i slengen ;)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2004 :  19:27:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Veldig glad i ridedekken, kjempegreit når det er skikkelig regne og blåse vær ute og ridehuset er opptatt. Det jeg bruker er et fra hooks, vanntett med fleece. Det sitter godt og er ikke i veien når man rir. :)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/12/2004 :  19:43:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Har et sånn brunt med gullkant og beige fleece inni fra hooks jeg også. Kjempe fint på våte, fæle dager!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/12/2004 :  19:45:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hehe, nå tulla jeg. Det Bucas Killarney dekkenet fikk jeg i julegave, MEN det var på salg for 300,-. Slik var det =)

Opal

» VIP

Skrevet - 29/12/2004 :  13:15:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har i løpet av høsten kjøpt to WeatherBeeta vinterdekken (et mega tykt med 400 g for og et noe tynnere med 220 g for) og er mektig imponert over disse. Super passform (iallefall til min hest), null gnag, for som gjør at pelsen ligger der den skal og holder pelsen blank samt solid stoff og spenner/remmer. Anbefales på det varmeste (bokstavelig talt..)

Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 29/12/2004 :  17:26:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en lærgjort som jeg bestilte fra skoies.no, og liker den veldig godt! Tror hesten er ganske så fornøyd med den også.

Men mitt aller beste kjøp noensinne må vel være da jeg kjøpte hesten min for over 9 år siden.....
Gå til toppen av siden

Bentus<33

Skrevet - 02/01/2005 :  20:13:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm, det er vel ridevotene fra Mounted Horse de er sikkelig varme og bra å ri med. Og legg chapsene mine de er dessverre utslitt nå men de var verdt pengene sine dii..:p Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 07/01/2005 :  21:54:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Euroriding Opal sal:
Mitt beste salkjøp, etter en del bommerter. Utrolig behagelig å sitte i, gir støtte i massevis. Håper at den passer hesten min leeenge enda!

Finn Tack ulldekken:
Har til dags dato ikke funnet bedre ulldekken!
Bra passform, utrolig slitesterkt.

Hubertus hodelag:
Er utrolig fornøyd med mitt ti år gamle hodelag. Mykt og godt lær, blir nesten bare finere med årene... Har ennå ikke eid et hodelag med tilsvarende kvalitet.

Eurostar og Pikeur ridebukser:
Veldig fornøyd med disse. Utrolig slitesterke og holder passformen etter vask etter vask etter vask.....

Merete
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2005 :  15:33:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
*Euro Star!
Supert merke,er en grunn til at de har bestått i så mange år.
Deilige ridebukser til all slags bruk,i super kvalitet. Holder i mange,mange år. Har fortsatt noen med ekte helskinn,synes de er de beste.
Av salunderlag foretrekker jeg også Euro Star pga. god passform,design og slitesterkhet. Lei av sjabracker og voilocker som blir slaskete og utvasket etter en vask.

*Roping Collection vinterklær!
Varme og gode,til en fornuftig pris.

*Muckboots Tyne ridestøvel
Gode og varme om vinteren,svale om sommeren. Tåler søle og møkk og er lettstelte. Super ride- og stallstøvel. I tillegg gir skaftet god friksjon under ridning.

*Mountain Horse Sportive Rider (?)
Herlig lærstøvel som er det mest behagelige jeg har ridd i. Pen stevnestøvel til fin pris.

*Hubertus hodelag
Gode med lang levetid,på høyde med hodelag som er enda dyrere. Verdt prisen.

*Silver Tip
Flotte taugrimer med matchende tau. Mange størrelser,også for de minste. Gode å jobbe med,koster litt mer,men uslitelige.

*Sylvan fra Arabian Saddle Co.
Helig sal å ri i. Lange salkapper på salen min,flott kombinert sal som egner seg best til dressur og bakkearbeid,men også mulig å hoppe med. Flott kvalitetssal til hester med "araberrygg".

MVH Kine
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:14:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Har kjempemasse utstyr jeg er fornøyd med, jeg

Rytterutstyr:
*Domino heskinnsridebukse fra Børjes til 289 kr
*Kingslandjakken min
*Euroriding lærstøvler
*Sikkerhetsvesten min: Husker ikke merket i farten, blå-grønrutet fra Løwenborg, kjempegod, til kun 1300 kroner
*Casco hjelmen min; beste hjelmen ever

Hesteutstyr:
*Trainers sprangsal som jeg har skrytt av utallige ganger før
*Hunter hodelaget til kun 389 kroner, kjempegod kvalitet
*Disney-sjabrakene har suuper passform
*FT ulldekkenet
*TM vinterdekken
*Golden Stripe tepper
*Broderitjenesten til Horze<3
*Rain Dance dekkenet
*Eskadron beskyttere
*Veredus magnetbellegg

Dette jeg kom på i farten:)
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:53:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
det må ve være ridebuksene mine fra eurostar..utrolig gode begge to...har ikke hatt de lenge, men de holder veldig godt til nå hvertfall...og boble buksa mi har holdt lenge, er egentlig snowboard bukse, men det passer helt perfekt i stallen..
har kjøpt masse rart, men har vært fornøyd med omtrent alt troro jeg..bortsett fra noe småting..

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  19:46:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Mountain Easy Rider stallsko

slet de ut :p men elsket de

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  20:42:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Den "hestetingen" jeg aller minst ville vært foruten er Barefoot Cheyenne salen min. Nydelig å sitte i, og aldri noen sure miner på hesten lenger under oppsaling Og at salen veier svært lite er også et pluss når man har pipestilkarmer og høy hest Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 13/04/2006 :  00:31:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om jeg ikke har nevnt det før, så har jeg blitt veldig glad i mitt Rainball Rug (?) dekkenet fra Horze. Koster litt over 600,- Regndekken med tynt fleecefòr. Har brukt det hele vinteren på sv.halvblods frysepinne. Enten bare det, eller med et tynnere bobledekken under på kaldere dager. 100% regntett og holder godt på varmen. Bra passform også, ingen antydninger til gnag. Kanskje litt knappe i str.

Jeg kommer garantert til å kjøpe et sånt et til fjordingen også.

Men i bunn og grunn er jeg egentlig veldig fornøyd med hele Horzebutikken jeg altså! Den er stor og oversiktlig, personalet er greie å spørre om hjelp (ikke alle som er det....), servicen er bra! Liker at de kan brodere mens man venter! Dessuten er jeg heldig som har butikken i nærheten, bare man ikke dra i verste rushtiden, og finner riktig vei ut av den "%€#% rundkjøringa
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  12:25:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Har kjøpt masse utstyr jeg er kjemefornøyd med..;)
*Barefoot cheyenne salen min.. Super sal, anbefales på det sterkeste
*Ei svart og rød grime jeg kjøpte på h-sport;) Elsker alt som er svart og rødt(A)
*Et hodelag jeg kjøpte fra hooks..
*Transportbeskyttere fra LIDL..
*Bogtreselene mine fra bole..
Det er så masse men jeg har ikk tid til og skrive mer her nå..
Men det aller beste kjøpet er hesten min Muddy(L)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.05 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.