hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

richrobin

Skrevet - 15/04/2006 :  21:31:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg har noen ting som jeg ikke "kan leve uten"... Hehe

Har alltid digga Mountain Horse, særlig Isolde helskinnsridebukse, disse lages ikke lenger av samme stoffet, og er ikke lenger like gode... Derfor sparer jeg og bruker den siste jeg har igjen (dog veldig hullete) Ellers er jeg veldig glad i alle mine Euro Star ridebukser, de bester er dog cordfløyelsbuksene.

Hadde forresten et par leggchaps fra Mountain Horse og sko, som ikke lages lenger, men disse var jeg godt fornøyde med...

Jeg var så heldig å få kjøpt et supert mørkeblått lendedekken en gang... Horse Guard, til 150 kr, dette dekkenet er jeg veldig glad i.
Ellers forguder jeg jo alle Bucas dekknene mine. Ellers digger jeg Finn-tack ulldeknene mine, og det meste andre utstyret jeg har... Kjøper kun ting jeg er sikker på at jeg liker!

Have funn, kos dere med hestene
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 21/07/2006 :  19:10:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
blitt veldig glad i regndekkenet mitt fra borjes. himalaya regn. så nå har jeg kjøpt himalaya vinter også. ser godt og varmt ut:) Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  10:18:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Det må være de hånndlagte lærbeleggene mine som kostet 2000 som nye. Brukt to ganger og jeg betalte 200 kr=D
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 22/07/2006 :  11:17:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den rååååsa shabracken min!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  07:02:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
BR-sprangsal, er kjempepen, god osv osv... Måtte bare si det Anbefales virkelig (selv om den trenger godt stell for å holde seg fin da..)
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

sav

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  17:43:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mine cordaktige ridebukser m/helskinn fra Eurostar er uvurderlige i min verden
Har ikke hest, så jeg kan dessverre ikke bidra så mye på den fronten.
Og forresten: har en Kingsland Bomber jakke, brukt ganske mye, og den er virkelig verdt pengene :)

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Gå til toppen av siden

LivM

Skrevet - 17/01/2007 :  18:54:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
KN salen er fantastisk, Passier trinsen er super og Pikeur har skapt de ultimate ridebuksene. Disse tingene er de jeg verdsetter mest av hesteting. Jeg må også dra frem at Horseware dekkenet er flott, både når det kommer til passform og vannmotstand. Gå til toppen av siden

Stall Flø

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  20:32:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
" gull " utstyre mitt må vell være Buccas regndekkenet.... Har måttet vært i gjennom mang en kamp med min " dekken - må - drepes - hest"
Stubben Tristan dressursalen.... angrer forstatt etter 4 år at jeg solgte den salen.....
Kieffer dressur - schabrak!!!! Legg den på hesten og den ligger! Garantert
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  12:57:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Er det noe jeg ikke kan leve uten så er det rideutstyret mitt: Min rutete helskinns ridebukse fra ELT som jeg fant i barneavdelinga. Mine montain horse ridesko i lær. Min swing pro air ridehjelm, den sitter bare så perfekt på huet mitt. Og alt det utstyret jeg har i lilla til hesten min er jeg sååå glad i. Det har til tider vært vanskelig å finne ting i lilla, og når jeg først gjør det....løp og kjøp. Elsker Lilla. selv om jeg skal bytte hodelag til et i litt mere kvalitet, så syns jeg at det hodelaget jeg har nå er veldig bra.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 19/01/2007 :  23:53:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
-Hansbo's 'rillete' bandasjeplater. Sitter perfekt under stallbandasjer, uten å rynke seg.
Og rillenne fører luft nedover foten, og forhindrer for mye varmeutvikling.

-Finntack ulldekken. Leder fukten ut utrolig fort, og hesten er tørr på null komma svisj.
Et billigere veldig bra alternativ er et ulldekken jeg kjøpe i hooks for noen år siden, som de dessverre ikke har lengere.

-Chaps jeg fikk tak i fra Shetland. 15 år gamle, helt skadefri og mjuke som babyhud:)

Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/01/2007 :  00:15:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rhino dekken med wug. Halleluja!
Og gel-seat-saver, gjør så rompa mi tåler laaange tuler. Genialt!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  18:13:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rhino dekken med wug. Halleluja!

Opprinnelig postet av rusket

Haha! Ja, det er helt genialt
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.