hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

jalla

Skrevet - 06/12/2004 :  15:09:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, grunnen til at jeg svarte deg det er at jeg ante en smule sarkasme i;
Kopi av melding:
Oj, passer den salen til hesten enda? o_O Har ikke hesten forandret form i det hele tatt på 15 år?

Vi har nok "pjatting og slakting" på forumet her fra før.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/12/2004 :  19:23:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Da ante du feil, det var ingen sarkasme i spørsmålet - det var et helt vanlig spørsmål, får unnskylde formulieringen.

Ja, vi har nok pjatt på forumet - derfor er det like greit å la personen som blir spurt, svare ;-)
Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2004 :  22:30:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nok sutring her

Er enig med alle som har mountain horse sko. Hadde et par i lær før, de hadde jeg i tre år, brukte de ca hver dag hele vintern. Har kjøpt sånne igjen, men bare i "stoff" istede, og de er også helt supre..

Har også kjøpt regndekken fra Alphahorse med hals, helt topp til pyse-hesten min. Har boblehalsen ifra før, helt glimrende det også.
Mht. Bucas er jeg litt misfornøyd, dekkenet man har under blir alltid våte under "sømmen" lizzm. Og halsen er dårlig i passformen..

Roekl-hanskene er fantastiske å ri med, men bruker man dem hver dag, blir de jo ganske slitt etter ca 1/2 år. Men helt ok, er verdt det..

GPA-hjelmen min og Kingslangjakka

Windsor elite dressursalen og Stubben Sigfried CS.

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  17:44:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
kjøpte på impuls en av hooks sine tofargede girmer (de med dråpemønster) med sympatex for.. og den sitter knall :)
Og en litt mindre hesteutstyrsbutikk men alikvel genialt: kasser med og uten jul fra 1 (kanskje tom. 0,5) til 30(eller var det 90?) liter i plast fra hammarplast. Kjøpte de på Jernia for et par år siden.. og nå har flere på stallen fulgt etter de er geniale til oppbevaring, koster ikke allverdens og er lette å stable.

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

Prince Barclay xx

Skrevet - 11/12/2004 :  21:29:50  Vis profil  Svar med kopi av melding

Wintec Cair salene er supre...Har ridd flere hester med slike saler, og disse har fungert veldig bra.
Den ene hesten er ei araberhoppe som fikk gnagsår og ryggproblemer av alle saler. Eier kjøpte til og med en spesialtilpasset sal av merket Kieffer eller Windsor (husker ikke helt), men fikk også gnagsår av den. SÅ kom vidundersalen..hehe...Etterhvert prøvde hun en Wintec cair sal. Den sitter som støpt og hun går bedre enn noengang før! Ryggproblemene og gnagsårene er helt borte...
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 14/12/2004 :  11:51:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg er super glad i mitt Sabre hodekag med messing detaljer. Læret er av god kvalitet og spennene holder seg blanke. Det blir jo som alt annet lær litt møkkete, men det hjelper å tørke av det med et håndkle etter bruk. Lommeboka merket jo et stort hull når jeg betalte det da...

Hintermayer salene er et supert funn, selvfølgelig må man opp i høy pris for disse, men kvaliteten er på plass, pluss at den har et dypt sete og store kneputer for maksimal støtte. Disse kneputene klemmer ikke og kan formes etter rytterens ønske.

Så er jeg super glad i stevneteppe. Det var ikke så dyrt, men det er super fint., ikke for tykt eller tynt. Bra kvalitet og glinser i sola...

Lykke til videre folkens

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 14/12/2004 :  12:10:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Amillion; vet du om det finnes noen nettbutikker som forhandler det? Og gjerne med bilde. Pris? Blitt fan av kvalitetshodelag, er det noe som er farlig så er det sånn "fillehodelag"... Gå til toppen av siden

Christine71

Skrevet - 14/12/2004 :  14:03:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
De nye OS hodelagene er helt supre og er polstret ved nakkestykket,jeg mener OS har de beste hodelagene.Sabre er også ok,men kan ikke sammenliknes. Gå til toppen av siden

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2004 :  15:37:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
jalla: www.hestogrytter.no har utrolig mye bra innen hodelag. Mener at de også har Sabre. De har i alle fall mye bra!
Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/12/2004 :  17:59:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig glad i mine Halifax boots som jeg fikk i dag :-D Kostet 199 kr. hos Sportsmann, kjøpt etter anbefaling herfra. <3 Gå til toppen av siden

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2004 :  19:06:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og for å svare på spørsmålet så elsker jeg salen min Kiefer Lusitano Kur, og Kingslandridebuksen min.
Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 15/12/2004 :  12:23:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Etter mye research har jeg enda ikke funnet sabre forhandlere på nettet, men vet at Ilseth er forhandlere av Sabre og masse annet bra utstyr.

Christine71: OS hodelagene er veldig bra, rir en hest nå, som har et OS hodelag, men jeg foretrekker Sabre. Mye kraftigere lær, noe som passer utmerket godt til min hest. Men absolutt... Smak og behag!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/12/2004 :  22:22:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kjøpte på impuls (sånn julekalender-tilbud) et dekken fra Horze. Angra litt når jeg hadde sendt bestillinga, men når det kom idag ble jeg kjempeglad! Det var et regndekken med fleecefor, skikkelig solid og fint... Har ikke fått prøvd det på hesten ennå, men ble veldig positivt overraska over hvor solid det virket!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2004 :  16:13:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hei!=D

Jeg er blitt veldig glad i Mountain Horse ridebuksen min, patricia:p Syns den er kjempegod å ri med..:)

-Marte Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/12/2004 :  12:19:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bucas er dekken-merket jeg vil skryte veldig av! Har vært veldig fornøyd med alle de jeg har, og jeg har hatt de i flere år, ingen problemer med verken spenner eller noe.

Av hjelmer vil jeg også skryte av Champion Showring! Verdens beste passform!!!!!
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.