hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

eligj

Skrevet - 26/11/2004 :  23:28:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det er vel ingen hansker, eller klær for den saks skyld som selv gir varme når kulden biter slik det gjør i Oslo om dagen? Og man ikke er i aktivitet? Iallfall er dette ukjent for meg, selv om noen klær selvfølgelig "varmer" mer enn andre. Men ingen klær gir vel varme. Bare holder på den i en viss grad.. Og når det ikke er noen varme å holde på (som når man er inaktiv), så blir man jo kald.
Opprinnelig postet av spoff

Det er naturligvis sant, men som du sier: Noen klær "varmer" mer enn andre. Jeg red mye skritteturer en vinter for mange år siden, og da var det skikkelig kaldt. Da red jeg rett og slett i selbuvotter (ullvotter), og det fungerte ganske bra (så lenge man har en snill hest som ikke finner på å legge av gårde ;) ). Vet ikke om jeg vil prøve ut det helt enda, må nok kanskje bli litt mer kjent med hesten min først.

Så jeg vil gjerne melde selbuvottene på "gull-lista" ;D
Gå til toppen av siden

BariolèMagique

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2004 :  21:37:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
mitt absolutte beste kjøp noensinne må være den gamle sprangsalen min.
en pennwood middelweight sprangsal. *super god sal som jeg angrer som en gal på at jeg solgte.
ellers kjøper jeg stort sett bare dekken av merkene horseguard og pagony.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/11/2004 :  23:54:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kjøpte meg ein brukt Hubertus dressursal for 6 år siden. Den er like fin og har passet veldig godt på mine fjordinger. Ein del som synest salen er hard å sitte i, men den gir ein veldig god sits.

Ellers har eg ei Equipage heilskinn ridebukse som eg har hatt i 5 år no. Like god enda.

Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 30/11/2004 :  13:06:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når det gjelder dekken har jeg erfart at det virkelig lønner seg å legge litt penger i det. Dekken fra Horsewear er helt utrolige, både Rambo og Rhino er like gode. Har et par utedekken fra Rambo (wug) og de holder seg i årevis. De har utrolig passform og kvalitet! Liker også Bucas, selv om foret er upraktisk i forhold til rengjøring. Noen mener dog at disse sliter på pelsen, dette er ikke min erfaring. Finn Tack har et supert ulldekken, anbefales!

Hubertus og Stubben er favoritter innen hodelag. Styr unna Kieffer, selv om de er aldeles lekre å se på (dårlig lær)!

Eskadron benbeskyttelser er knallgode i alle modeller, holder lenge.

Min Musto Snugs-jakke er helt uvurdelig i alle årstider. Anbefales virkelig! Lett, varm og med suveren pustefunksjon.

Og til sist et tips som dere burde få med dere: Dressurshabrak fra Horze.no er i god kvalitet, super passform og koster 98 kr! Har ikke prøvd allroud-modellen, men tror den er veldig stor i str full.
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 30/11/2004 :  15:46:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig om eskadron benbeskytterne! De er kjempebra;) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  14:35:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ser under svartelista av Horze.no får kritikk. Jeg har derimot vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der. De har dessuten en god broderingstjeneste.. Nå handler jeg for det meste i "vanlig" hestebutikk, men har jo kikka litt på nettet også. Kjøpte blant annet en allroundshabrak (den billigste til 99 kr eller noe) fra Horze, og den er faktisk helt grei! Ikke noe spesiell, men fin til hverdags. Virker solid også :)
Igår bestilte jeg et dekken med brodering, så jeg håper det blir fint også! Brodering er gøy :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  20:26:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg var også hos horze i går. Farlige greier det der. Kjøpte litt julegaver, og litt til meg selv. Dessverre er det slik at man ikke kan sjekke nettet og så reise til butikken å forvente at de skal ha det de har på nettet, der. Det gjorde jeg, men det hadde de ikke. Menmen. Kjøpte heller to par hansker, hvor jeg skal ha det ene inni det andre ;-)
Ble overrasket over at de fører produkter som Mountain Horse og Kingsland - og til bra priser. Det er også fler tilbud i butikken enn på nett.

Veldig enig anngående broderingen også, det gikk fort og greit, og man får annledning til å se på de forskjellige fontene o.l. først. Anbefaler marine schabrak med grått bånd og sølv skrift - nydelig!
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 04/12/2004 :  20:59:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Formosissima, den shabraken du skrev var fin i marine med sølv skrift, er det den shabraken til 98 kr?
Har den i sort med grå kant og sølv skrift, skikkelig stilig det også;)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  21:18:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jah, det stemmer, det er den til 98 ;-) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2004 :  10:46:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
er ikke jeg som har kjøpt det, men ei av de forrige eierene til hesten min, kjøpte en hubertus sal og et stübben hodelag for snart 15 år siden!
Har begge deler enda, og de er i MEGET god stand!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/12/2004 :  13:02:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Oj, passer den salen til hesten enda? o_O Har ikke hesten forandret form i det hele tatt på 15 år? Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 05/12/2004 :  15:52:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den må ikke nødvendigvis være i bruk!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/12/2004 :  18:45:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er så Jalla, men jeg spurte nå Anne likevel :-) Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 05/12/2004 :  18:57:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
pirke pirke... Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/12/2004 :  00:20:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jepp, for jeg regner med det er kun henne som vet det ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.