hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 "Gull-liste over heste- og rideutstyr"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Oslojente

Skrevet - 15/11/2004 :  16:53:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Roeckl ridehansker er gull verd,de har også en variant med forsterkninger både mellom langfinger og ringfinger samt ringfinger og lillefinger,de er topp for oss som rir dressur.
Dessuten er jeg blitt veldig glad i Hintermayer dressursal med luft,og OS hodelag,kandar,grimer o.l.En annen ting jeg ikke klarer meg uten er thermatex dekken,de har vært like i iallefall 20 år og er like suverene :) Og RG shabraker er flotte,du får de i de kombinasjoner du vil ha,og holder seg kjempefint.
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  19:31:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hm, har mye å skryte av.

* Mountain Horse Snow Rider, varme, varme varme og fantastiske å ri med.
* Kingsland sport jakkene (har 2 stk)
* Eskadron beskyttere - holder uansett bruk
* Chetak tøyler med sånne småå gummikopper. Akkurat som suge kopper. Herlige å ri med!
* Hansbo sport dekkenet - suverent svette dekken
* Alpha Horse stable pro og Alpha Horse ull-dekken - varmt og godt, og tåler en støyt!
* Et gammelt Bucas dekken. Blått med hvite kanter. Tynt bomullsdekken av noe slag. Flott på våt hest om sommeren da hesten blir tørr på null komma niks

Sikkert mye mer jeg kan nevne, men kommer ikke på noe akkurat for øyeblikket!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  21:25:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Oslojente:
Litt off-topic, men har du fått disse ridebuksene du bestilte med naturhelskinn? Hvordan synes du isåfall dem er?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  21:32:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
"* Et gammelt Bucas dekken. Blått med hvite kanter. Tynt bomullsdekken av noe slag. Flott på våt hest om sommeren da hesten blir tørr på null komma niks"

Ja, d har vi og, kjempegreit til å tørke hester med :)

Gå til toppen av siden

Astrid H

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  21:50:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAstrid H  Svar med kopi av melding
Eurostar ridebukse med kneskinn - fantastisk! Har hatt den i fem år, ikke en eneste søm har gått opp og skinnet er akkurat som ved første ridetur.

Termodressen min fra det lokale byggsenteret er uvurderlig i vinterkulden som snart setter inn.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  22:17:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Cordfløyelsridebukse fra Euro-Star; ingen over, ingen ved siden, rett og slett (mener nå jeg)

Bomberjakka fra Kingsland er jeg også veldig fornøyd med (bortsett fra at de er veeeldig store i str)

Ellers (som jeg sikkert har nevnt i andre debatter) er jeg veldig fornøyd med kjøpet av min Frank Baines sprangsal, spes når jeg ser hva den koster ny, utrolig bra kvalitet!

Av dekken så er jeg mest fornøyd med Heimer dekken, eneste dekkentype jeg har funnet som har en passform som passer til smale kaldblodser

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 15/11/2004 22:21:18 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2004 :  00:33:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
* Topas allround sal - den er bare kjempe god!!! Verdens mykeste sal å sitte i som koster under 10.000.

*Trainers allround sal

Kjøpte et hodelag fra Høøks til 399,- som jeg er kjempe førnøyd med. Ser ut som nytt hver gang man pusser det. Har desverre ikke sett de hodelagene igjen.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 16/11/2004 :  12:57:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
jeg kjøpte et par chaps på pegasus for ca 6år siden...tror det var mountain horse eller Jacson (eller no!)
uanset, så er de like fine fortsatt:D kjempegod kvalitet!

http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2004 :  10:52:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Heisann
Mine gullkjøp er bl.a et par Mountain Horse stallsko, varmer god på iskalde dager!
Dessuten mener og tror jeg at jeg har en av verdens beste saler; nemlig en Zaldi Star som jeg er meget fornøyd med. det er en myk sal med mye støtte, som å sitte i en sofa!
Mvh. Vibeke

*VIBO* Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 21/11/2004 :  18:58:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har nå investert i et par Roeckl vinterhansker. Red på tur med dem i dag, og kan vel konstatere at det går bra i 7-8 minus eller varmere, vel og merke hvis man holder seg i bevegelse (jobber hesten litt aktivt i trav og galopp), men at man blir BEINKALD når det blir kaldere enn det, eller hvis man sitter stille i lengre perioder. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2004 :  20:03:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har nå investert i et par Roeckl vinterhansker. Red på tur med dem i dag, og kan vel konstatere at det går bra i 7-8 minus eller varmere, vel og merke hvis man holder seg i bevegelse (jobber hesten litt aktivt i trav og galopp), men at man blir BEINKALD når det blir kaldere enn det, eller hvis man sitter stille i lengre perioder.

Opprinnelig postet av eligj

Det er vel ingen hansker, eller klær for den saks skyld som selv gir varme når kulden biter slik det gjør i Oslo om dagen? Og man ikke er i aktivitet? Iallfall er dette ukjent for meg, selv om noen klær selvfølgelig "varmer" mer enn andre. Men ingen klær gir vel varme. Bare holder på den i en viss grad.. Og når det ikke er noen varme å holde på (som når man er inaktiv), så blir man jo kald.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/11/2004 :  22:06:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg må skryte litt i dag, ikke vet jeg hva som gjorde det - men jeg har aldri vært så varm på bena noen gang som akkurat i dag.

Men, jeg hadde på meg jordphurs kjøpt hos Horze, disse er til vanlig litt store, så jeg pleier å bruke mine Catago ullridestrømper i dem, men i dag slo jeg til med ullsokker også - i tillegg til at jeg under hadde stilongs - over alt dette hadde jeg mine frynsechaps kjøpt hos Horze.

Supervarmt og deilig - nesten så varmt at jeg ble svett på bena. :-D
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 25/11/2004 :  11:39:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes varmedressen min som har fulgt meg i mange år fortjener en plass her! Wenaas varmedress, tror jeg har hatt den i rundt 6 år, og den er fremdeles like god! Litt slitt det teddyfòret i ræva etter ridningen, men holder seg god og varm.

10 poeng til Wenaas
Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway

Skrevet - 25/11/2004 :  20:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
** CRW Hi Lite ridehjelm fra Høøks. Liker den kjempegodt. God passform, ventilasjon og behagelig (lett) å ha på!! Anbefales. Fint utseende er det også.

** Ellers er det jo Finn Tack dekken! Har et gammelt vinterdekken på snart 15 år her. Like holdbart og ikke en ødlagt søm eller revnet på alle årene.
Har nå bestilt meg FT ulldekken - gleder meg til det ankommer.

*tenke...er sikkert mere*
Gå til toppen av siden

Helgah

» VIP

Skrevet - 26/11/2004 :  22:35:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ludger Beerbaum FL Competition, trur eg den heitte.
den har eg no!
SUUUPER sal, ikkje så veldig dyr, kan få den for 12 000 kr, spørs kor den kjøpes, men den er definetivt verdt det!!!
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.