hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din yndlingshesterase?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Din yndlingshesterase?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

nala

Norway

Skrevet - 19/04/2004 :  13:33:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
min yndlingshesterase er nok kaldblodstravere og fjordinger.

MEN det finnes veldig mange fine hester, uansett rase..

det enkle er ofte det beste;) Gå til toppen av siden

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2004 :  21:59:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
KASPISK HEST!
=D Gå til toppen av siden

Morseta

Skrevet - 28/04/2004 :  14:16:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Islandshesten er min favoritt! Når man lærer seg å mestre gangartene, og får virkelig taket på det(og får en sprek hest!) så er de helt supre. Rir en del konkurranse også. Kjempe morsomt. tredje plass på Mjøsmot. (Alle islandshest fantomer vet garantert hva det er!) Gå til toppen av siden

Vince

Skrevet - 29/04/2004 :  01:38:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Welsh Cob må jeg nok si :)

Jeg har en selv og det er absolutt min drømmehest!

Vince er både vakker og god. Han blir med på det jeg vil og han prøver alltid å gjøre sitt beste! Vises godt at han liker å være med ut på tur og ellers være sammen med oss.. nysgjerrig og oppvakkt hest.

Shettiser er jeg også svak for, selv om jeg nå har solgt min siste.. er hun med føll så har jeg plutselig en shettisBabis også... ikke noe er bedre en en av hver av sine yndlinger:)

Lise
Gå til toppen av siden

Kristin_r

» VIP

Skrevet - 05/05/2004 :  15:25:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
..jeg synes også at det går mest på individ.. men hvis jeg må velge så blir det araber.. jeg er visst den eneste som liker lette raser her..:) Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/05/2004 :  20:01:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
å nei du =)
er helt fan aav de edle rasene....selv om hesten ejg skal kjøpe er god mix =)
fullblodsser,varmlboder og halvblodser,...klare favoritter =)

Gå til toppen av siden

-Hollvinni-

» VIP

Skrevet - 16/05/2004 :  11:59:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
mine yndlingsraser er shier, friser, tinker og araber.

shier er på første plass det er domt de ikke kan hoppe men de er så søte.

friser og tinker ligger på andre plass, det er domt at frisere er så dyre, men det viser jo bare hvor fine de er.
jeg har nettop solgt sportsponnin min, så nå ser jeg etter en tinker.
de er fine tur hester, og fine sprang hester på lavt nivå.

araber ligger på trede plass siden de er fine sprang hester og de er søte og elegante.

det er bare noen av rasene jeg liker.
Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2004 :  19:00:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Heisann!
Jeg bare elsker araber! De er helt nydelige! De er bare helt KONGE!!! Men jeg liker også Holsteiner, lipizzaner og trakhener. Litt fan av tyske raser! jaja... det var de jeg likte!

<3 Gå til toppen av siden

Tirlill

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2004 :  18:59:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTirlill  Svar med kopi av melding
Liker best Newforest og newforestblandinger jeg (har selv hatt en ren newforest og har nå en belgisk rideponni (1/2new forest). Har også en dansk sportsponni).
Foretrekker lette hester, ikke tunge!!!!!!!!!!!!!!!

Mii Gå til toppen av siden

bonzo_horse
» VIP

Skrevet - 27/05/2004 :  22:51:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det må bli: Engelsk Fullblod fordi de er kjemperaske og flotte, Dansk Varmblod fordi de kan brukes til det meste(og fordi yndlingshesten min Bonzo er en) og selvførgelig Araber fordi jeg elsker haleføringen dems og de har et flott hode + fordi jeg elsker "The Black Stallion" Gå til toppen av siden

cepka

Norway

Skrevet - 30/05/2004 :  11:57:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecepka  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecepka  Svar med kopi av melding
hei
har egentlig ikke noen yndlingshesterase.. æ faller ikke fårr utseende, men får persjonligheta dens.. æ like såmregel tunge hester, store muskelbunter å endte opp m å ta en araberhoppe på fôr.. ho e d snilleste vesenet på jorda.. en hest med den persjonligheta er min drømmehest.. men må æ velge så er det kaldblods såm passer til mitt bruk, æ e ikke sånn banemenneske.. liker å ri på tur å kjøre.. :o)
MVH

Horsemanship: det handler ikke om mennesker med hesteproblemer, men hester med menneskeproblemer! :) Gå til toppen av siden

Tyrona
» VIP

Skrevet - 30/05/2004 :  23:04:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine favoritter er nok Døl ( goslige muskelbunter), Kalblods traver (perfekt til min utfarting i fjellet) og Halvblodser ( Elegante, vakre og det perfekte dressur emne til moi)

Men men... Hlode meg til Store døla gampen og lille varmblods traveren...
Gå til toppen av siden

Eldjarn<3

Skrevet - 06/06/2004 :  19:46:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
mine yndlingshesteraser er kanskje welsh ponnien, islandshesten, new foresten og andre sportsponnier. det er fordi jeg liker islandshestens gangarter. særlig tølt... og så liker jeg de andre rasene fordi de er flinke sprangponnier og så er de så søte
hilsen ingrid
Gå til toppen av siden

faxa frå Skar & òfeigur frå Brandegg

» VIP

Skrevet - 07/06/2004 :  09:28:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei
jeg driver med islendinger ,og har ridd det en god stund nå. 5-6 år ell noe sånt, men har nå også fått øynene opp for den majestetiske Percheron rasen . digger islendingenes lynne og kraft i forhold til størrelsen, tøffe hester. Percheron rasen liker jeg på grunn av et rolig lynne og en utrolig kraft og eksteriør. har hadt ei percheron hoppe som jeg solgte i januar i år,snufs, men nå har islendingen vår fått føll så det er utrolig morsomt og få muligheten til og oppleve!
trine og faxa...
Gå til toppen av siden

rotedyret

» VIP

Skrevet - 11/06/2004 :  23:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min yndlingshest er ei 12 år gammel hoppe ved navn Fina. Hun er som navnet forteller en Islandshest. Hun er ei nydelig rød hoppe som nettopp har fått føllet Maja *grøsse litt av det* ..

Jeg elsker Fina av hele mitt hjerte. I følge de andre er Fina sær, sta og VELDIG grinete, men for meg betyr ho alt i verden. Jeg vil ikke miste ho.. Verdens beste hest og verdens mest lojale venn.

Se på VIP`en min Rotedyret og se bilder av den fantastiske hoppa med en utrolig personlighet.

Mvh Hege
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 2.05 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.