hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mannlig Sminke
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mannlig Sminke
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:39:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om DiCaprio skal være kjekk noen gang, så er det nettopp med snekkerbukse og rufsete sveis. Ikke nødvendigvis skjegg. Men ooh. Litt sånn som i Titanic. Mmh. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:51:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Silje der;) Så Leonardo var nok et litt dårlig eksempel:P

Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 15/08/2006 :  01:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Men hva synes dere om at media "tar fra oss" vår feminine del?
Det er jo de som selger mannlige maskaraer osv...

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  01:39:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det synes ikke jeg. Kan aldri huske å ha sett DiCaprio som (Det jeg definerer som) arbeidskar. Håret er for glatt og ansiktet for finskåret. Det var en tid han hadde kort hår og skjegg, og jeg grøsser enda når jeg tenker på det. Jeg synes han duger kun som soss.

Og, som vanlig når jeg skal tenke og komme med andre eksempler på sosser, så står det helt stille... Jeg kommer bare på folk som bor lokalt, og ingen av dere vet om. Min ene bror f.eks. Kommer sterke tilbake i morgen, må sove litt først.

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  01:43:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvem som bestemmer hva som er feminint da? Det å stelle seg hver dag? Gjøre seg selv mest mulig attraktivt? Det har vi 'mistet' for lenge siden. Vet om mange menn som doller seg opp lengre hver dag enn jeg gjør. Alle menn jeg vet om bryr seg veldig mye om utseendet sitt, og mange fjerner hår på brystet, styler håret, bruker all slags hudkremer for å få penest mulig hud etc. At de begynner med sminke også kommer ikke på meg som et stort sjokk egentlig. Og, som sagt, så er det mange som kler det.

Edit: Dette er et svar til Katrine, det andre var til Silje. Det går bare ikke så kjapt å skrive når man bare har en hånd...

Mvh Tone Kristin

Redigert av - ToneKristin den 15/08/2006 01:44:22 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  08:20:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Silje og Torhild.. menn skal se ut som menn.. ikke noen heshe eller shemale..
skjeggstubber, rufsete hår, muskler og dongeri..
*er i lag med en snekker, som heller ville dødd enn å gått med sminke*

Lite tiltrekkende folk i mine øyne blir sminkegutter, gothere (hva er egentlig poenget deres???) og slike wannabees..
Men for all del, det er et fritt land.. jeg behøver jo ikke tenne på det!

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:20:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig med Silje og Torhild.. menn skal se ut som menn.. ikke noen heshe eller shemale..
skjeggstubber, rufsete hår, muskler og dongeri..
*er i lag med en snekker, som heller ville dødd enn å gått med sminke*

Lite tiltrekkende folk i mine øyne blir sminkegutter, gothere (hva er egentlig poenget deres???) og slike wannabees..
Men for all del, det er et fritt land.. jeg behøver jo ikke tenne på det!

Opprinnelig postet av Lopke

bra innlegg lopke

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  11:07:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og mannfolk som barberer brystet, da tenker jeg på Chippendales og ala slike... Mannfolk skal ikke ha hår på ryggen, det er turn-of, men de må da ha noe hår på brystet/ stripe ned til .... slik at vi ser de er ferdige med puberteten!
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  12:20:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Syns vokalisten i greenday er fin med sminke.Og Johnny Depp.Utover det syns jeg absolutt at folk må få gjøre akkurat det de selv vil på den fronten men personlig foretrekker jeg en litt mer"rufsete"mannemann stil.
Kjærsten jeg har nå er 35 år og har ikke et hårstrå på overkroppen men han barberer ikke.Jeg har mer hår på maven enn han har xp

Syns jålete menn i råsa er akkurat like kvalmt som jålete damer i råsa.Takk og lov for at vi er forskjellige!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  12:25:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Helt enig med Silje, Lopke og Torhild!
Menn skal være menn. Ingenting som er så herlig som hår på brystkassa, arbeidsklær, rufsete hår og skjeggsubber

Therese
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  17:55:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Ekte mannfolk spiller gitar :D Hehe... ikke nødvendigvis da, men liker det uttrykket litt. Helt enig med Eikdokka og gjengen jeg
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  19:20:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem i foreningen for kvinner som liker at menn ser ut som menn. Bare så det er sagt.

Det at menn er renslige - bruker kremer osv. - er helt greit. MEN når de begynner med brunkrem og alt det der - da liker jeg det ikke sullt så godt. Men noen kler det, andre ikke.

edit: leifs

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 15/08/2006 19:21:51 Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 15/08/2006 :  20:03:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ekte mannfolk spiller gitar :D Hehe... ikke nødvendigvis da, men liker det uttrykket litt.

Opprinnelig postet av Linda B.

Jo det er sant, så det så...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/08/2006 :  20:41:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg synes også mannfolk skal være mannfolk. Litt rustikke, liksom. Litt cowboy, helst. Og helt u-tilgjort. Noen av mannfolka i dressmann-reklamene ligner litt på det jeg tenker på...

Det O-ALLER-VERSTE jeg vet, er gutter med hodebånd! IIIIIK! Noe mindre "mann" finnes ikke!
*LisaFåStåPelzPåArmeneAvZkrekk*

Min "Mann" dusjer hver dag, barberer seg før han ser ut som julenissen, og lukter hest hver dag han kommer hjem fra jobb. Svart hår, blå øyne og en helvetes form for humor...
*GledeSegTilHanKommerHjem*

Redigert av - LisaFi den 15/08/2006 20:43:03 Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 15/08/2006 :  22:55:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Altså, jeg mener ikke at de steller seg hver dag. Det jeg tenker på er det at det nå er flere reklamer på tv om "mannlige" maskaraer, enn "kvinnelige" .

Det har begynt å bli vanlig å se gutter som tar sol, bruker masse brunkrem, napper øyebryn og bruker maskara.

Jeg lurte egentlig ikke på hvem menn som er fine med rosa osv eller ikke =P

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.