hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gåte på en måte..MOHAHAH
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 gåte på en måte..MOHAHAH
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  02:30:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det er en datter som er i sin mors begravelse..der treffer hun på en gutt som hun blir veldig fasinert av.de snakker masse sammen,å har det egentlig veldig koselig.men plutselig,helt uten videre forsvinner han.datteren går rundt å spør alle om de har sett han,men ingen har verken hørt eller sett denne gutten.en uke senere dreper datteren sin søster.
hva var motivet?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  02:37:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå, den har jeg hørt før Meen jeg husker ikke svaret...
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  02:42:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
haha,da vet du vel overskriften også?:P
væææ............

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  08:09:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nææ, jeg har såkalt "gullfiskhjerne" (glemsom så det holder jah..), så det husker jeg jo heller ikke..
Men skal forhøre meg med min datter når hun kommer fra skolen, satser på hun husker svaret hi hi

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  08:21:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå vet jeg svaret...men skal ikke ødelegge tråden din ved å skrive det.
For meg er det helt utrolig at ikke folk tenker på det,men har etterhvert forstått at det er meg som ikke fungerer helt som man skal der oppe mellom ørene...

Så til dere som har vært så søte å kalle meg snill....MOAHAHAHAHAHA!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  08:27:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kurre da!! Si det, jeg er jo bare sååå nyskjerrig!!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  09:10:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg vet det.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  09:32:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå så snille dere er INGEN som vil fortelle`a?... Ikke om dere får en liten eller en liten ? Ingen som smelter bittelitt for smisk`a?...

Lopke

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  09:52:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søte snille Bente med en hjerne som ikke har psykopatiske tendenser... (for det er det denne testen går ut på.. ) mohhaa haaa haa

For det første er gåten skrevet litt feil. Det er ikke en gutt, det er en mann hun treffer..

Men for det andre, la oss si hvorfor drepte datteren hennes søster? hva ville da skje?
av begivenheter???

Og hva ville datteren få ut av det?

(sier det ikke ennå altså :)
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  09:53:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er ikke dette den, som jeg puttet inn her for en tid tilbake, er du psykopat eller ikke? Lignet veldig...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  09:55:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Joda det var det: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=5353&SearchTerms=psykopat
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  10:01:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
neeeeii ikke trykk på linken, der står svaret... bruk hjernen folkens!! Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  10:01:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
ah!nå skjønte jeg den,etter Lopke kom med den geniale lille forklaringen sin!
takk Lopke=D

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  10:01:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
ah!nå skjønte jeg den,etter Lopke kom med den geniale lille forklaringen sin!
takk Lopke=D

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  10:11:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Vi har vel alle litt psykopatiske tendenser har vi ikke?????
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  10:18:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg vet..
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.