hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mannlig Sminke
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mannlig Sminke
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  23:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Altså, jeg mener ikke at de steller seg hver dag. Det jeg tenker på er det at det nå er flere reklamer på tv om "mannlige" maskaraer, enn "kvinnelige" .

Opprinnelig postet av Katrine & Sandore

Hvilken kanal ser du på??? Det har iallefall ikke jeg fått med meg...

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:08:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke sett en eneste reklame om manlig maskara jeg...

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  23:09:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hmm...for å si det sånn har jeg ingen ting imot en mann eller dame som dynker seg ned med sminke. De får være deres sak. Tenker kanskje homofile da men tenker menn med sminke, jeg har for all del ingen ting imot homofile.
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:37:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Syns vokalisten i greenday er fin med sminke.Og Johnny Depp.

Og hvorfor? Fordi du er vandt til å se det

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:09:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det O-ALLER-VERSTE jeg vet, er gutter med hodebånd! IIIIIK! Noe mindre "mann" finnes ikke!
*LisaFåStåPelzPåArmeneAvZkrekk*

Opprinnelig postet av LisaFi

Heh, det er jo noen som kler det da.. JA, jeg liker sosser

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  00:24:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
En hver mann får gjøre som de vil:) men min mann skal ikke bruke sminke. Han er Mann!
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  02:18:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ekte mannfolk spiller gitar :D Hehe... ikke nødvendigvis da, men liker det uttrykket litt. Helt enig med Eikdokka og gjengen jeg

Opprinnelig postet av Linda B.

Utrolig digg å sovne av til klimpring på gitaren fra typen *s*

Therese
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  02:19:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Syns vokalisten i greenday er fin med sminke.Og Johnny Depp.

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

Enig i det utsagnet der

Eyeliner er virkelig pent, litt OT: alle sims-figurene, uansett kjønn, jeg lagde for noen år siden på pc-en, har eyeliner. hehe!
For alle del ikke øyenskygge og lebestift altså, men eyeliner, brunkrem osv er jo fint da;)
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  12:35:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det O-ALLER-VERSTE jeg vet, er gutter med hodebånd! IIIIIK! Noe mindre "mann" finnes ikke!
*LisaFåStåPelzPåArmeneAvZkrekk*

Opprinnelig postet av LisaFi

Desverre er det altfor mange som bruker det. Spesielt gutter på min alder (16) og oppover mot 20 år'a og deromkring. Usj, sier jeg bare

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

kirakira

Skrevet - 16/08/2006 :  14:11:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe,smaken er som baken.....delt i to.
Jeg har en sønn på 17 år,og han sminker seg. Litt brunkrem(foundation) eyeliner og mascara. Og det er kjempestilig.For han er mørk,med brune øyne....og gjett om øya hans tiltrekker oppmerksomhet da
Men det er ikke overdrevent bruk da,bare enkelt og diskret.

Og tro han tiltrekker seg oppmerksomhet nå han ankommer stallen,på sin nye 125cc motorsykkel,stylet og heteinterressert ut i fingertuppene. Kan tro det er "damemagnet" du.

Er litt gøy å se,hvor "poppis" han er på grunn av det ytre. Og det som er litt fint....er at det indre er enda bedre enn det ytre

Kremt,kremt.....Stolt mor da vet dere. (rødme)
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  16:28:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
gutter med mørk øyensminke er sinnsykt digg... :) (litt ala jack sparrow...hehe) jeg fikk eyeliner på typen 1 gang, og han var så skjønn med det... men aldri mer ifølge han selv :(

derimot liker jeg IKKE den stilen med brunkrem, bleket hår, lipgloss osv... sånn sminke er æsj på gutter... de skal se ut som gutter, og om de skal sminke seg skal det gjøre dem tøffere, ikke mer jentete.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  16:44:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror det er en del jeg har gått glipp av...

Bruker virkelig gutter sminke nå altså??
Har ikke sett en eneste reklame for dette på tv.. ei heller lest om det i blader. (er jeg helt lost??)

Kanskje det er fint med sminke på gutter, jeg har til dags dato kun sett dette på film og på dragshows..
Men det blir litt lindre maskulint i mine øyne med eyeliner, mascara og div greier på gutter/menn..
Om de har en annen legning så er det kanskje mer normalt?? men blandt heterofile gutter viste jeg altså ikke at dette var en greie..

*men nå bor jo ikke jeg i byen mer heller da*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  20:37:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tror det er en del jeg har gått glipp av...

Bruker virkelig gutter sminke nå altså??
Har ikke sett en eneste reklame for dette på tv.. ei heller lest om det i blader. (er jeg helt lost??)

Kanskje det er fint med sminke på gutter, jeg har til dags dato kun sett dette på film og på dragshows..
Men det blir litt lindre maskulint i mine øyne med eyeliner, mascara og div greier på gutter/menn..
Om de har en annen legning så er det kanskje mer normalt?? men blandt heterofile gutter viste jeg altså ikke at dette var en greie..

*men nå bor jo ikke jeg i byen mer heller da*

Opprinnelig postet av Lopke

Vi er nok litt utenfor både jeg og du Marianne... Men det er godt vi to er enige iallefall!!!

Vet om bare en som gjør/gjorde det, men han kom ut av skapet et eller to år etter....

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:55:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Så lenge de ikke ser ut som gothere, heavy metal folk eller har langt hår og løper rundt i "varmejakker".. (typisk bondeland gutter som vi har her f.eks), så duger det sånn passe! De kan gjerne ta godt vare på seg selv for min del, style håret sitt og ha BRA klesstil(VIKTIG!!).. Men når de tyr til sminke og napper øyenbryn blir det litt for mye for min del.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  10:34:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Tror det blir mer og mer "respektert" at menn bruker litt make up. Ikke bare homofile, men også mange heterofile menn bruker litt lett sminke nå til dags.
Min personlige mening er at noen kler det, andre gjør det ikke.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.