hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye bruker du på 1 bukse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mye bruker du på 1 bukse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  19:55:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Hvor mye koster buksene du bruker å kjøpe?
Hva kostet den dyreste buksa du noen gang har kjøpt?
Kjøper du noen spessiele merker?

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  20:00:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper de buksene som sitter fint på meg jeg Om ikke, så bruker jeg som oftest joggebukser
Bruker ikke mye penger på klær.. Har ikke råd:P Så kjøper vel de litt billiger
Men har vel brukt max 600 på en bukse tror jeg.

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  20:29:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
de kan koste fra 100-2000 for den saks skyld, kommer an på hva slags bukse det er og merke. Jeg kjøper det jeg får lyst på, og da spiller ikke noe annet noe rolle. Aner ikke hva den dyreste buksa mi kostet, det har jeg sikkert fortrengt i "klesminnet" mitt..

merker bryr jeg meg lite om, jeg kjøper det jeg faller for, så om det er merker eller ikke bryr jeg meg ikke rævva om :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  20:31:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ridebukser eller vanlige bukser? Den dyreste buksa jeg har kjøpt var en missixty-bukse til 899,- eller noe slikt. Pleier normalt å holde meg rundt 5-600,- både på ridebukser og vanlige bukser.
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  20:40:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
600 er vel den dyreste...bort sett fra ridebukser da;)
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:16:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, rundt 600. Vokser fortsatt, men når jeg blir voksen skal jeg spandere på med en dyr bukse:P

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:25:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Gidder ikke bruke pengene opp på bukser. Bruker de heller på hesteutstyr Ca. 300kr buksen tenker jeg.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:31:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
hehe...Mamma står for klær og hesteutstyr,pappa står for andre ugifter på meg..
jeg pleier å bruke rindt 1000 kr på bukse...Ridebukse er rundt 1300-1500,for både meg og mamma har lært at man må betale for kvalitet...

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  22:33:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kler meg BARE i merkeklær. Kjøpte meg Victoria Beckham bukse her om dagen,de koster 2000.. Så jeg bruker masse penger på bukser og ellers på klær.. Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  23:29:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Det meste jeg har betalt er vel 1300 kr. Fornarina, elsker de buksene.
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  23:39:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Prøver å bruke minst mulig på bukser, så da ender det opp med 50-400kr på salg ol. Veldig glad i 50% osv ;)
Dyreste buksa jeg noensinne har kjøpt kosta 800kr. Aldri mer... Arver en del så jeg har sluppet billig unna :)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  23:46:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kler meg BARE i merkeklær. Kjøpte meg Victoria Beckham bukse her om dagen,de koster 2000.. Så jeg bruker masse penger på bukser og ellers på klær..

Opprinnelig postet av jossa

Hvor fant du de til 2000??? Har kikka på Rock&Republic buksene selv, men da har de kosta 3500-4000. Det er for mye for meg, selv om buksene er veldig fine. Synd det er kommet så mange dårlige etterligninger...

Den dyreste buksa jeg har kjøpt kosta rundt 2000 tror jeg. Husker ikke nøyaktig...Det var forøvrig en bukse fra Designers Remix Collection, mitt favorittmerke

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  23:56:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samme tenkte jeg.. Hvor får man ekte Beckham bukser til 2000??? De pleier da koste det dobbelte?? Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  02:00:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper bukser som koster fra 300-700 kr, alt etter som.. Ingen spesielle merker, bare de som ser OK ut i utseende og på meg ;)
-Marte Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  02:20:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kler meg BARE i merkeklær. Kjøpte meg Victoria Beckham bukse her om dagen,de koster 2000.. Så jeg bruker masse penger på bukser og ellers på klær..

Opprinnelig postet av jossa

Hvorfor kler du deg bare i merke klær?

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  09:29:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjøper bare klær jeg liker og som er min "stil", men det går ofte i salg. Kjøper ikke klær så alt for ofte. Prisen på bukser ligger mellom 50 - 300, tenker jeg. Den dyreste buksen jeg noen sinne har kjøpt var en Miss Sixty i min gale ungdom, den kostet 1200. What a waste of money .. (Bruker for øvrig ikke dongribukser)

Jeg ser bra ut likevel, jeg. Selv om buksa mi kommer fra H&M og kostet 99 på salg. Trenger ikke en feit merkelapp for å briefe ;-)

Redigert av - Silje-og-Tindra den 11/08/2006 09:31:30 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.