hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye bruker du på 1 bukse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mye bruker du på 1 bukse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  09:48:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper bukser jeg synes er fin, og helst billig også. Den dyreste buksa jeg har kjøpt kostet vel i overkant av en 1000 lapp, og nå passer jeg den ikke lengre
Tror ikke jeg blir å legge mer enn 500,- i bukser når jeg fortsatt vokser, blir som oftes lei ei bukse før jeg ikke passer den lengre uansett.

Hadde jeg passet formen på (de fleste) H&M bukser hadde jeg nok handlet der, men det blir mest Bik Bok bukser osv..

Therese
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  10:13:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor får man ekte Beckham bukser til 2000??? De pleier da koste det dobbelte??

Opprinnelig postet av Lopke

En venninde kjøpte via QXL, og betalte 2000. :-)
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  10:14:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor jeg bare klær meg i merkeklær er pga jeg bor på sted hvor det er merkepress.. Vis man ikke klær seg i merker er man ut. Jeg vil faktisk bli likt av venna mine. Dere syns sikkert dette er TEIT men det er sånn det er å bo i bærum..
Mamma kjøpte den buksa til meg og hun vil ikke si hvor pga da maser jeg bare om flere.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  10:24:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjenner folk fra Bærum som ikke går med merkeklær og som har flusst av venner. Men det er sikkert forskjellig fra forskjellige aldersgrupper.. :-) Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  11:08:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
vanlige bukser, max 600

ridebukser...... max 1200, hihi

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:58:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Bruker ikke så mye penger på klær jeg.. Hehe.. Meste går med til øl og hesteutstyr. hehe...
Men den dyreste buksa er vel på 600kr..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  13:41:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Kjøper ikke så ofte klær, men bruker vel 100-300 kr på en bukse. Bruker det meste av pengene mine til hesteutstyr og sånt ;)
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/08/2006 :  13:57:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Helt sikkert falsk ;-)

Ikke lenge siden jeg kjøpte en shorts til 700 kr.
Men på bukse har jeg vel ikke bruket mer enn 700 nei.

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:05:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg liker veldig godt Fornarina; syns de har bra passform og fin design. De koster vel 1000+ vanligvis, men man kan være heldig å finne på salg. Jeg kjøpte feks en bukse til 499 her hjemme i januar, og i mai så jeg den til 1299 på OsloCity. Har også kjøpt en til full pris.

Den dyreste buksen jeg har, er en Rock&Republic Victoria Beckham jeans. De koster 4200 i butikken, men jeg kjøpte min på qxl () til 598 kr. Den siste buksen jeg kjøpte, kostet 100 kroner på cubus, hvit med bootcut, har vært på jakt etter en slik lenge, og endelig fant jeg en som satt heelt perfekt=)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:17:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Helt sikkert falsk ;-)

Ikke lenge siden jeg kjøpte en shorts til 700 kr.
Men på bukse har jeg vel ikke bruket mer enn 700 nei.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Jeg fikk min til 499+porto, den var 100% ekte, hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt den.

De som selger R&R buksene så billig, importerer store mengder direkte fra utlandet, man får de derfor til innkjøpspris istedenfor butikkpris.
Tenk på alt det det koster å drive de butikkene som selger de buksene; de ligger jo som oftest i litt finere strøk(Torgallmenningen, Aker Brygge osv.) der leie av lokalet koster en formue, ansatte, renhold osv.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  14:37:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bustetrollet: Nei. Den er ekte. Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  14:43:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet om en plass som selger ekte victoria beckham bukser for 2000.. det var en måte de gjorde det på som gjorde at de kunen selge den så "billig"..(det var lovlig altså:p).. men husker ikek hva det hette der.. har kjempelyst på sånn bukse.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/08/2006 :  15:11:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tviler egentlig sterkt på at man finner ekte VB bukser på auksjoner som QXL og ebay. Er man heldig så kanskje man finner ei som er ekte.
Synd at det er så mange faks ute å går. For et år siden og mer enn det var buksene for de "rike og mektige". Eksklusive bukser med bra kvalitet og de "kronene" på rompa. Men nå i de siste mnd. vrimler det rundt fjortiss og middelaldrene kvinner i byen med FAKES. Til og med ellos har dårlige fakes.
De som har råd til de ekte buksene slutter å gå med buksene de har brukt tusenvis av kroner på. Mest fordi alle fjortisene går å vrikker rompa si i masseproduserte falske bukser.
Folk har til og med begynt å impotert buksene fra andre land. På noen av det står det "do not wash". Wtf?
Og Norge driter F i dette.
I USA blir man stoppet på flyplassen om man kommer med veste eller solbriller som er fake. En bot på kanskje 10 000 og fengselstraff.

Stakkars Victoria.

Dette ble litt OT. Men disse fake-buksene er noe som irriterer meg. Buksene er fra å være hått, til tracky.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  15:24:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Godt mulig, men denne er ikke fake. 2000 kr. eller ikke. ;-) Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:23:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har KJEMPElange bein, så det er vanskelig for meg å finne passende bukser. Det går mest i Diesel, så det blir vel rundt 1200-1500 kr for hver bukse..
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.