hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye bruker du på 1 bukse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mye bruker du på 1 bukse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:23:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Når jeg først finner noe som passer kjempe flott betaler jeg gjerne endel. Har tre Fornarina bukser feks. Men jeg kjøper ikke så mye bukser, kjøper heller noen få favoritter som passer til mye forskjellige topper. Har kanskje fem "favoritt" bukser hvor fire av dem var dyre.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:43:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper for det meste Only bukser, de koster vel rundt kr.5-600 kr.
Men det er sjeldent at jeg handler klær nå for tiden, prioriterer det laangt ned på listen for tiden...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:24:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Jobbar på klesbutikk å må ha bukser der i frå når eg er på jobb, og helst vere ganske oppdatert i klesvegen. Så det kan bli dyrt ja.. Men har jo personalrabatt, så det er sjelden ei bukse kjem over 1000,- Merka eg kjøper er Diesel, Replay, Lee og Ricco Vero. Vi har også andre (billigare) merke, men dei liker eg ikkje så godt.

Har nokre bukser frå Only men dei utvidar seg minst 2 str. Så det blir nok ikkje fleire slike, synd i grunnen, dei har mange fine. Ellers liker eg mange av BikBok sine, men får ikkje ha dei på jobb, så det er begrensa kor mykje pengar eg bruker på ei bukse eg sjeldan får bruke.

Ser at det er dei dyraste buksene som har best passform og kvalitet, og som faktisk held forma. Så da bruker eg heller litt meir pengar og kjøper ei som eg kan ha lenge.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:42:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper som oftest BikBok bokser fordi de sitter fint og er billige. Den dyreste boksa mi kosta bare litt over tusen;) Bruker ikke så mye penger på klær (kjøper heller ting til hesten:P) hehe Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  20:09:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hvor får man ekte Beckham bukser til 2000??? De pleier da koste det dobbelte??

Opprinnelig postet av Lopke

En venninde kjøpte via QXL, og betalte 2000. :-)

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Helt sikkert falsk ;-)

Ikke lenge siden jeg kjøpte en shorts til 700 kr.
Men på bukse har jeg vel ikke bruket mer enn 700 nei.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Jeg fikk min til 499+porto, den var 100% ekte, hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt den.

De som selger R&R buksene så billig, importerer store mengder direkte fra utlandet, man får de derfor til innkjøpspris istedenfor butikkpris.
Tenk på alt det det koster å drive de butikkene som selger de buksene; de ligger jo som oftest i litt finere strøk(Torgallmenningen, Aker Brygge osv.) der leie av lokalet koster en formue, ansatte, renhold osv.

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

R&R buksene koster mellom 1200-1500 i innkjøpspris så tviler på at de til 499 på QXL er ekte. det sto netopp om dette i VG, og det er så å si umulig å skille de falske fra de ekte. hvordan vet du at din er ekte?
fikk en av onkelen min som han bestilte fra London. den kostet en tusenlapp,men om den er ekte vet jeg ikke. bryr meg egentlig ikke heller.
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  15:44:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Bruker ikke så mye på bukser jeg
Fra 30 kr - 600 kr Den jeg kjøpte sist kosten 900 kr, men kjøpte den på tilbub så den kosten rundt 500 kr

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  18:49:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ikke mye penger på klær... Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg nok kjøpt dyrere ting, men det har jeg ikke så
Dyreste buksa jeg har kjøpt kosta 600 kr.

Buksene jeg kjøper ligger vel rundt 300-400 kr tenker jeg... Driter, for å si det sånn, om det er H&M, Cubus, Only, Diesel eller hva pokker

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  01:06:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
På sommerstevne i Arendal fikk du kjøpt Victoria B. buksene for 950 kr. Ekte vare. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  11:59:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Synes det er merkelig at buksene selges til 499,- , 950,- osv... Moren til ei venninne av meg driver en klesbutikk, og venninna mi har derfor fått kjøpe R&R buksa til innkjøpspris...og da betalte hun 1500,- om ikke jeg husker feil.
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  14:49:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Har ikke råd til å kjøpe dyre bukser jeg, så går i bukser fra 10-500.
Fant ei kul, rosa bukse til 10,- kr en gang. kjøpte ei til meg selv og ei til Andrea=) (Andrea & Juni) Funka bra...;D

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  12:46:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Bruker ikke så mye på klær i grunn. Den dyreste buksa jeg har kostet litt over 900, ellers kjøper jeg billigst mulig :)
Merke bryr jeg meg ikke så mye om, bare jeg liker buksa og den holder formen er jeg fornøyd.
Only buksene mister formen fort, som tidligere nevnt, så de holder jeg meg unna. Blir flere størrelser større etter å ha vært i bruk en liten stund.
Bukser mellom 50-500 er det det går mest i her.
Også eeelsker jeg joggebukser :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  12:53:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor jeg bare klær meg i merkeklær er pga jeg bor på sted hvor det er merkepress.. Vis man ikke klær seg i merker er man ut. Jeg vil faktisk bli likt av venna mine. Dere syns sikkert dette er TEIT men det er sånn det er å bo i bærum..
Mamma kjøpte den buksa til meg og hun vil ikke si hvor pga da maser jeg bare om flere.

Opprinnelig postet av jossa

Ja det synes jeg er teit. Om venner ikke kan like hverandre for den man er, men kun for hva man kler seg i, så er de ikke venner.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  15:13:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte ny bukse på salg i dag; ordinær pris var 1198,- men jeg betalte bare 299,- Da er det greit å handle synes jeg =)
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 14/08/2006 :  15:42:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den dyreste buksa jeg har kjøpt var Miss Sixty(såklart) for 5-6 år siden,da var jeg fjortiss kan du si.
Ellers så kjøpte jeg meg en Fornarina bukse her før ferien,på et lagersalg.Den lå på et bord hvor det sto "alle bukser 150 kr",så jeg tok buksa og skulle betale.Da sa dem at DE buksene var jo såklart dyrere fordi de var så bra merke osv...men da slo min kjære mor til å sa at det gikk ikke ann å lure folk sånn,legge de sammen med "billi"-buksene osv..jeg sto der rød som en tomat,men fikk faktisk buksa til 150 kr..er vel bukse til 1400 eller no.Er nok ikke nyeste modell men buksa var fin og god å ha på seg.

Sånn utenom det så kjøper jeg meg svært sjelden dyre klær,er veldig glad i salg.Her i gården er det hestene som er moteløvene,til de kan jeg gjerne kjøpe litt dyre ting/merker.

Ride with the wind Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 14/08/2006 :  16:44:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter min erfaring er det dyrt å kjøpe billig!

I vår kjøpte jeg en bukse til 800 og en til 300(Only) og gjett hvilken jeg har brukt mest! Jada only-crapet er vel brukt en 4 ganger tenker jeg, stygg som den ble etter en halv time på.

Jeg kjøpte for 2 år siden en Diesel til 1300kr. Den er like fin enda.

Men de der V.B. buksene hadde jeg ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det. Det ser jo pent lite dust ut med to "wannabe engelske kongehus" merker på ræven...jeeez'
Store logoer som forteller hvilket merke klærene er fra er ikke kult!
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.