hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye bruker du på 1 bukse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mye bruker du på 1 bukse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  19:06:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Etter min erfaring er det dyrt å kjøpe billig!

I vår kjøpte jeg en bukse til 800 og en til 300(Only) og gjett hvilken jeg har brukt mest! Jada only-crapet er vel brukt en 4 ganger tenker jeg, stygg som den ble etter en halv time på.

Jeg kjøpte for 2 år siden en Diesel til 1300kr. Den er like fin enda.

Men de der V.B. buksene hadde jeg ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det. Det ser jo pent lite dust ut med to "wannabe engelske kongehus" merker på ræven...jeeez'
Store logoer som forteller hvilket merke klærene er fra er ikke kult!

Opprinnelig postet av BirgitteG

Samme her. Kjøpte en gang en fornarinabukse til 1000 kr samtidig med en hm bukse til 500. Den fra H&M videt seg ut etter en vask, og har nesten ikke blitt brukt etter det..
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:20:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvordan vasker dere klærne egentlig? Jeg har aldri hatt problem med billige bukser. Miss Sixty-buksene jeg hadde i min gale ungdom derimot, de hadde en stygg tendens til å revne i baken.. :-( Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  20:23:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men de der V.B. buksene hadde jeg ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det. Det ser jo pent lite dust ut med to "wannabe engelske kongehus" merker på ræven...jeeez'

Her er jeg faktisk helt enig med deg!!! Kronen lyser opp hele baken, og sier jeg har masse penger, jeg er motebevist, jeg er "in"... (i mine øyne iallefall )

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  08:29:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Her er jeg faktisk helt enig med deg!!! Kronen lyser opp hele baken, og sier jeg har masse penger, jeg er motebevist, jeg er "in"... (i mine øyne iallefall )

Opprinnelig postet av TORHILD

tror nesten jeg vil ha meg sånn bukse nå..
både for å irritere Torhild og for å bli motebevist og "in"
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  09:15:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja jøss,jeg er veldig rik jeg altså,og det må alle se!! det er derfor jeg har sånn bukse.
eller kanskje fordi jeg synes de er fine og de sitter fint på??
dette blir for dumt.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/08/2006 :  10:37:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Enig. Hater at folk kommer med store D&G belter, Lindeberg-gensere, Bjørn borg boxere og slike ting der logoene flasher helt over.
Hater logoflashing. Noe fjortissene er flinke på. "Å se hvor kul jeg er, merket er såå dyrt asso, slå den'a. Hallo? Se på beltet mitt alle sammen"

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  11:00:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Enig. Hater at folk kommer med store D&G belter, Lindeberg-gensere, Bjørn borg boxere og slike ting der logoene flasher helt over.
Hater logoflashing. Noe fjortissene er flinke på. "Å se hvor kul jeg er, merket er såå dyrt asso, slå den'a. Hallo? Se på beltet mitt alle sammen"

Opprinnelig postet av Bustetrollet

det er jo dere som tenker det, er det ikke??
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  12:45:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Bustetrollet

det er jo dere som tenker det, er det ikke??

Opprinnelig postet av Lopke

hehe,der sa du det jammen tenker ikke over merket jeg. kjøper det jeg syns er fint,med eller uten merke..
men seriøst:tror dere at alle som har "merke"klær bare kjøper det for å "flashe" med logoen? da er det jammen mye fjortiser ute og går..
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:26:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
haha!!
Jeg kjøpte et fornarina belte FØR fornarina var sååå poppis som nå..Jeg synes belte var FINT!that's why!
Og ja,man må betale for kvalitet.Det er det samme når det gjelder klær,heste ting,pc++you name it...
Jeg synes V.B Buksene er kjempe fine jeg!Men når innkjøpsprisen er over 1000 krpå de EKTE,får man ikke kjøpt ekte til under 1000kr...
jeg hater fake...Sånn er det bare..Og man kan jo omtrent ikke se forskjell på uekte og ekte av de buksene..Da synes ikke jeg det er så kult å ha ekte,når de like godt kan se ut som de uekte...
Om man har bukse til over 2000,hvorfor ikke da kunne breefe med det??Ser ikke noe galt i det jeg..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:45:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
haha!!
Jeg kjøpte et fornarina belte FØR fornarina var sååå poppis som nå..Jeg synes belte var FINT!that's why!
Opprinnelig postet av Hanniball

Det er vel ikke først Fornarina er så "poppis".. Jeg hadde da Fornarina-bukser og belter og alt når jeg var fjortiss. Og det er vel rundt 10 år siden...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:55:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
jaja...Jeg vet merka har vært lenge,men for oss på min alder,var ikke det så poppis før når jeg da kjøpte det belte serru...
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:04:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
jeg
Kopi av melding:
Har ikke råd til å kjøpe dyre bukser jeg, så går i bukser fra 10-500.
Fant ei kul, rosa bukse til 10,- kr en gang. kjøpte ei til meg selv og ei til Andrea=) (Andrea & Juni) Funka bra...;D

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

De buksene var jo kule da Eller er kule

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  00:13:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg hater fake...Sånn er det bare..Og man kan jo omtrent ikke se forskjell på uekte og ekte av de buksene..Da synes ikke jeg det er så kult å ha ekte,når de like godt kan se ut som de uekte...
Om man har bukse til over 2000,hvorfor ikke da kunne breefe med det??Ser ikke noe galt i det jeg..

Opprinnelig postet av Hanniball

Hvorfor hater du fake? Fordi du vet de ikke er ekte? Og fordi om andre spør, så må du svare at det er en fake? Er det flaut? Og de som kjøper fake, betaler de bare for "kronen" eller merket da? Er originalen og kopien like gode? Hvorfor ikke da kjøpe kopien og spare en tusenlapp?

Men men, hver sin smak. JEG har iallefall ikke råd til å kjøpe så dyre bukser. Da er det bedre å kjøpe en billigere, eller faktisk kanskje både to og tre for samme pris som for en! Og hva når moten er slutt, hva gjør dere med buksene som da er "ut"?

Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  00:38:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Ang V.B buksene, så liker jeg ikke de, eller v.b heller. Det at hun bare lager buksene i små str, syns jeg er utrolig teit av henne, en venn av meg som ikke er syltynn, men heller ikke lubben, skulle bestille en sånn bukse. hun bruker Large tror jeg.. Men de solgte ikke buksene i "slike store størrelser". Hallo, at det går an tenkte da bare jeg.. Det er utrolig tankeløst av henne!!
" Mine bukser skal ikke bruker av større folk" Argh. blir så sur..
Syns ikke de buksene er noe spesiellt fine jeg..
Man kan få en minst like fin bukse for en billigere penge..
-Snobberi, syns jeg.

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  02:18:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Alt fra 500,- - 1.500/2.000,-
Bestemer meg dog ikke at idag skal jeg kjøpe en bukse til 2.000,- finner jeg en jeg liker GODT i den prisklassen tar jeg den - må ha bare må ha
Men nå sies det jo at dyra her har "itt" mer en det jeg selv eier til meg selv *fnis*

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 16/08/2006 02:19:26 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.