hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye bruker du på 1 bukse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mye bruker du på 1 bukse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  07:53:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper aller helst en som koster under 1000. Mer enn det har jeg ikke budsjett til.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  08:17:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker som regel mellom 500-1000 på bukse, men finner jeg tilbud blir jeg helt vill.. Elsker å spare penger å kjøpe på tilbud. Og plutselig ser man noe ,man bare VIL ha.. så er hele sparegreia "uspart"..

Kjøper forresten lite klær etter jeg kjøpte Lopke.. og har problemer med å finne bukser som sitter bra. Derfor ser jeg ikke så mye på prisen når jeg endelig finner et par jeg liker.
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  03:11:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Elsker salg jeg og. Føler meg bare så bra når jeg føler jeg har spart penger (selv om man ikke alltid sparer penger, kjøper ofte så impusivt på salg..:/ + mye mer)
Vil heller bruke penger på hest enn klær, så jeg kjøper ikke de dyreste... Husker ikke hva den dyreste min kostet, ikke sånn jeg går g husker på:p
Kjøper ofte klær i utlandet btw, og BikBok har jo fine bukser som er stramme nok og lave.. (hater bukser "under armene" (populært kalt!))

Liker egentlig ikke å shoppe klær, ikke busker, det er så dillete og finne den perfekte. Gensrer og miniskjørt, for all del, er mer sånn 5 i slengen-opplegg..:) Har så sinnsykt masse klær at jeg burde egentlig ikke kjøpt noe de neste 5 åra;)

Sånne som absolutt MÅ ha merkeklær, syns jeg lite om. Har self. Miss Sixty bl.a selv og, men ikke pga merket og fordi jeg skal vise "guuud, hvor rik og trendy jeg er.." Driter vel i merket... Kan gjerne gå i en genser til 10 kr jeg:) Bare jeg liker den selfølgelig.

Er jo opptatt av å gå med fine klær da, ikke sånn slenge rundt i joggebukse-stil her, men er ikke sykelig opptatt akkuratt:)

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 20/08/2006 08:46:40 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  09:16:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvor får jeg kjøpt meg busker, Cheri? Er det bra å kjøpe dem på Plantasjen? Busker under armene ja.. Hrm. :-P Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  08:46:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ops, skrivefeil! hehe... Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  18:31:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker vanligvis 400-500 kr på bukse. vet ikke hva den dyreste har kosta...
merke er ikke så nøye, så lenge buksa sitter fint og er behagelig å gå med.
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.