hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mannlig Sminke
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Mannlig Sminke
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Katrine_Sandore

Skrevet - 14/08/2006 :  21:13:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Jeg er RIMELIG sikker på at jeg har lest om det ett sted, men kan ikke finne det noen steder
Så jeg gav opp, å håper ingen halshogger meg for det

Men mannlig sminke.. Hva synes dere om det?
At menn begynner å bli med feminine enn oss jenter?

Her snakker jeg om de med 3 lag med brunkrem, maskara og annet dilldall.
Ja, hva syns dere?

Jeg Liker Smileys, Jeg

MonCherie

Skrevet - 14/08/2006 :  21:16:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes mann skal være mann..
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  21:44:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
en av eksene mine brukte mousteriser(skrives det sånn?)viktigste i livet hans,nappa øyenbrynene mer enn meg og brukte underlagskrem.P
hihi,men han var pen å se på også da:D

en annen en gikk også for underlags krem en gang i blant..hvor finner jeg disse gutta liksom??
hehe.men flere venner i gothermiljø bruker jo eyeliner så det holder da,men det hører liksom til stilen dems..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 14/08/2006 :  22:00:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
men flere venner i gothermiljø bruker jo eyeliner så det holder da,men det hører liksom til stilen dems..

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Der følte jeg meg litt truffen

Men menn som går i rosa, sminker seg osv. er noe av det styggeste jeg ser! Men jeg elsker gutter med langt hår da

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  22:08:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Gutta skal jo være litt sossete da Men det finnes en grense, og masse sminke er laaaangt over den!
Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 14/08/2006 22:10:51 Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 14/08/2006 :  22:27:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sett en som passer med sminke,og det var han derre Aleksander som vant Idol i år.Syns han kledde sminken han hadde på seg da han sang American Woman(Lenny Kravitz).Kanskje jeg er litt rar men..han var/er jo litt kjekk da..selvom han er 2 år yngre enn meg..
Ride with the wind Gå til toppen av siden

€Klippa€

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  22:44:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
"la menn være menn" er det ikkje det di sier? Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/08/2006 :  22:53:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å jadda. Jack Sparrow er så søt i sminken sin så :)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:08:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nei, nei, nei og atter nei! Ew. Menn skal være menn! *Se for seg maken sin i dagsgamle skjeggstubber - Mmmmm!* Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:14:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fint kun på Gothere og johnny depp

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  23:29:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig for at mennesker skal få være akkurat slik de ønsker selv, så lenge de ikke skader noen.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:35:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg støtter forsåvidt også at folk skal få være slik de ønsker selv, men jeg forbeholder meg retten til å ha personlig smak - og i den inngår ikke menn med sminke. :-) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:42:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gutta skal jo være litt sossete da Men det finnes en grense, og masse sminke er laaaangt over den!

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Helt enig, liker godt at mennene er litt sossete (selv om min mann ikke er det da.. Til min ergrelse til tider ).
De kan gjerne være litt forrengelige og tenke over sitt utseende, men masse sminke?? Nope, der er grensen ja..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  23:53:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Smaken er som baken, og godt er det! Er det noe jeg IKKE liker, så er det langhårede mannfolk, gothere, sossete mannfolk osv! Takke meg til en arbeidsmann, med dongerybukse og t-skjorte, og gjerne en dag eller to gammelt skjegg (men for all del IKKE skjegg-skjegg, om dere skjønner hva jeg mener). Selvsagt skal de kle seg bra når de skal ut, men da helst bare en ren, ny t-skjorte eller en genser. Skjorter og dressjakker, og klisseting i håret er ikke min smak. Inn på badet, tannkosten i kjeften, to tak med børsten og ferdig! Ikke noe dill og dall med mannfolket mitt =)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:18:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Oh, Torhild, vi er heeeelt enige :-D Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:19:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker begge deler jeg. Enkelte har kropp og ansikt til å være soss, hud som passer til rosa etc, mens andre har kraftigere ansikt og kløft i haken, og passer dermed bedre til 'arbeidskarstilen'. Se for deg Viggo Mortensen i rosa skjorte og stylet hår, det passer seg ikke. Men samtidig har vi Leonardo Dicaprio, se for dere han i snekkerbukse, med tredagers og rufsete sveis. Turnoff!

Enkelte menn er pene med sminke. Var en diskusjon ang. emo's for litt siden, og jeg søkte litt etter div bilder av emo's, og mange der hadde sminke. Nå snakker jeg ikke full pakke med øyenskygge og blush, men et strøk eyliner og nappete øyenbryn, og mascara. Hvis man kompletterer det med den rette klesstilen og hårfrisyren så er det virkelig sexy. Mørke øyne er ofte pent når det blir rammet inn.

Det er nå mitt syn. Og jeg er så glad for at andre synes jeg er sær i smaken, da har jeg alle gutta for meg selv *glis*

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.