hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2007 :  22:50:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Andrea: Ser ut som du lener deg en del frem, og at sjenklene havner alltfor langt frem. Ser ut som du tenker litt mer på ryggen din på de siste bildene :) Ser ut som du kan forlenge stigbøylene litt, så det blir lettere for deg å rette deg ut både nede og oppe. Hesten ser ut til å gå fint! Pen!

Trallala, slenger ut stevnebildene her og jeg :)

Redigert av - chk den 11/05/2007 22:53:12 Gå til toppen av siden

emmy_og_pedro

» VIP

Skrevet - 15/05/2007 :  23:09:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
dette er ponnien min Emely's Surprise. hun er 6 år og veldig rampete kan man si.. jeg har lært hun alt hun kan i dressur.. jeg har byttet veldig på trenere men har endt opp med Camilla Godager=) hun er kjempe flink og hun har lært meg alt=)

Gå til toppen av siden

emmy_og_pedro

» VIP

Skrevet - 15/05/2007 :  23:26:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
prøver på nytt..

Gå til toppen av siden

emmy_og_pedro

» VIP

Skrevet - 15/05/2007 :  23:31:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
veldig dårlig bilde da.. Gå til toppen av siden

Eliss

» VIP

Skrevet - 16/05/2007 :  20:21:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Legger ut bilde her også, men da for å få kommentar på sitsen ;)

Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 16/05/2007 :  20:23:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Halla folkens...
Nå er det lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg her, men fortvil ikke, vi lever enda...:P

Se her:

Her har vi Ann Cathrin Og Zanko da vi var på stevne i Holte i mars!!

Lillann og nye stjernen hennes Wetano Holte 2007

Også Amillion og meg fra Holte 2007

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."

Redigert av - HanneBF den 17/05/2007 22:51:02 Gå til toppen av siden

Eliss

» VIP

Skrevet - 16/05/2007 :  20:24:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bildene funker ikke? :s Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 17/05/2007 :  22:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
sånn!! nå fungerer de.. De to første bildene er forresten fra solrød ikke holte, glemte å endre resten også...:P
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/05/2007 :  16:23:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
[URL=http://s33.photobucket.com/albums/d97/krossy/?action=view¤t=100_5868.flv][/URL]

kommentarer på min sits, og ikke hesten..

Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 19/05/2007 :  18:53:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Andrea: Ser ut som du lener deg en del frem, og at sjenklene havner alltfor langt frem. Ser ut som du tenker litt mer på ryggen din på de siste bildene :) Ser ut som du kan forlenge stigbøylene litt, så det blir lettere for deg å rette deg ut både nede og oppe. Hesten ser ut til å gå fint! Pen!
Opprinnelig postet av chk

Ja, vet har alltid hatt den uvanen å lene meg framover
Takk for tips

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2007 :  21:40:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lasso og meg:)

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 20/05/2007 :  17:18:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Lasso var fiiiin!

Her er hesten min og meg

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Susie&Gunda

Skrevet - 23/05/2007 :  01:19:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får dra opp med et par bilder jeg og da;) Kommenter! både positivt og negativt. Er fult klar over stolsits:S Men jobber med det, var ant til å ri sann fra før, så de ble en vond vane. Men pleier ikke være så ille som her.

Gå til toppen av siden

Linda-og-traverne

Skrevet - 23/05/2007 :  20:58:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen bilder fra treninga vi hadde med en svensk dressurtrener, skikkelig flink :) Altså, detta er en travhest så ikke så proff enda, nettopp begynt å trene ho nesten ;) Men ho trenern trodde ikke det var noe traver i det hele tatt siden ho var så stor og fint bygd, og ville bare galoppere hehe xD(nettopp lært det) Men kommenter gjerne :)

Vet jeg har litt sånn stolsits her xD hehe, men konsentrerte meg så mye så glemte helt bort sitsen heh Skulle hatt et hakk lenger stigbøyler egnentlig hehe
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2007 :  20:52:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Synes det er blitt veldig mange bilder og veldig lite kommentarer her

Får prøve å gå som et godt eksempel jeg, da :D

emmy_og_pedro: Er jo litt dårlig kvalitet, og vanskelig å dømme ut i fra ett bilde. Men det ser kanskje litt ut som hesten er litt på forparten, og bør aktiveres litt mer bak? Sliter med dette på hesten "min", selv. Og tærne frem :) Ellers ser det veldig fint ut..

Eliss: Veldig fin sits! Hesten ser ut til å gå litt bak loddplan. Prøv å løfte hendene litt, samt driv han frem, så han kommer opp!

Amillion: Nydelig. Rett og slett!

Sofie: NYDELIG hest! En av de finere kaldblodsene jeg har sett iallefall :) Ser ut til å jobbe veldig bra, og du har en ganske fin sits. Så på dette bildet finner ikke jeg noe å pirke på iallefall..

Galie: Veldig lite man ser der.. men det ser jo fint ut.

Susie&Gunda: Skikkelig søt hest! Stolsits har jeg også slitt en del med, og det kommer tilbake nå og da fremdeles. Noe skikkelig dritt å få bort, men det er jo bare å trene og trene :) Synes ellers du har en veldig fin sits - fin, rett rygg!

Linda-og-Traverne: Stolsits her og ja, som du selv sier. Velkommen til klubben . Fin traver, dere har nok litt jobb igjen å gjøre på den men det kan nok bli veldig bra! :)

Så, kanskje noen vil kommentere mine også? :)

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.