hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

HanneBF

Norway

Skrevet - 26/05/2007 :  18:19:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Takk for kommentar chk.

Chk: Du sitter veldig pent, men pass på å holde tærne inn, vri om hendene dine og blikket opp!!

Her er de nyeste bildene fra Mille og meg!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."

Redigert av - HanneBF den 29/05/2007 17:29:18 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/05/2007 :  20:10:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Husk at du må have hjelm på Amillion :)

Ellers nydelige billeder..
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 26/05/2007 :  21:51:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg velger å ikke komentere det jeg...

Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 28/05/2007 :  14:52:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg tror Amillion (eller rettere sagt hennes rytter) er gammel nok til å bestemme selv om hun vil ha hjelm på eller ei....
:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/05/2007 :  19:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tror Amillion (eller rettere sagt hennes rytter) er gammel nok til å bestemme selv om hun vil ha hjelm på eller ei....

Opprinnelig postet av Caeles

Det var da en unødvendig kommentar?? Amillion har jo alerede svart på dette.. ja det er et fritt land.. og by the way, dette ble skrevet med et glimt i øyet om du ikke så smileyen min.. herregud.. ikke ta alt opp i værste mening da!
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 28/05/2007 :  19:39:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Synes du kommentaren min virket krass? Det var ikke slik ment. -Jeg er bare lei av at folk skal mase og mase om den sørens hjelmen i ett banka kjør!
Som du sikkert vet så er de ikke så hysteriske ang. bruk av hjelm i Danmark. Da jeg kom til Norge som 15 åring i 1991 fikk jeg helt sjokk! "Du må jo tenke på at du er forbilde... Bla bla bla...". Det er jeg selv som bruker tid og betaler for hesten min, trening osv. og ser det IKKE som mitt ansvar å skulle være oppdragende instans for andres unger.
Det er også mitt eget hode det går ut over om jeg skulle falle av og slå meg, så jeg skjønner ikke hvorfor alle andre skal blande seg i hvilken hodebekledning jeg benytter.
Og om man tenker på utgifter samfunnet blir belastet med i tilfelle en ulykke, så undrer jeg om disse voktere av loven også "misjonærer" slik til f.eks. bilister som ikke bruker sele, blinklys osv... -Eller gjelder det kun hjelmbruk og båndtvang?
Personlig synes jeg Charles Barcley sa det best: "I´m paid to play basket ball, NOT being a role model!"

:-) Kari-Anne
Redigert av - Caeles den 28/05/2007 19:55:52 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/05/2007 :  20:11:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er selv dansk og ridning uten hjem er ikke mer normalt der enn i Norge. Derimot har jeg lurt litt på hvorfor folk slutter å bruke hjelm når man kommer litt opp i klassene.. For det er som regel dem som kutter den ut.. hvorfor aner jeg ikke. Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 28/05/2007 :  21:02:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg tok ihvertfall komentaren slik den var ment, Lopke...

Husk at dette er en billedtråd da...
flere bilder underveis..

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2007 :  22:26:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Dæææææven Amillion... Du og hesten din ser helt supre ut!! :D Håper virkelig jeg blir så flink en dag... Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 28/05/2007 :  23:10:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Takk for det!

Vi har meget arbejde bag os, men vi har mega meget arbejde frem for os! But we're getting there, some day!!!

Ingen er perfekte...Det er dejligt at vide... Amillion på en ellers god dag..

Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 28/05/2007 :  23:20:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Amillion ser ut som en deilig hest! -Rummelig gallop med luftige bytter og hun ser veldig fin ut når hun er inne og tramper!
Lykke til videre og (som alltid) ønsker om en frisk fremtid!

:-) Kari-Anne
Redigert av - Caeles den 29/05/2007 20:20:31 Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 29/05/2007 :  14:56:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Amillion ser superflott ut!! Dere er en vakker ekvipasje ((-: Jeg blir så glad for at Norge får flere og flere lovende ekvipasjer på vei opp, vi trenger det! ((-:

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 29/05/2007 :  17:31:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Tusen takk for hyggelige komentarer, blir så glad!!

Caeles: Mille er en super hest, ihvertfall syns jeg det. Galopp er høydepunktet hennes...

Gå til toppen av siden

Hempstead Turnpike

» VIP

Skrevet - 01/06/2007 :  12:19:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
To bilder av meg og Hempstead Turnpike på et stevne for et par år siden.(Den mørkebrune Fullblodshesten ;)
Er etter premieutdeling så brydde meg ikke så mye om formen da.
Moro med premieutdeling:p

Opprinnelig postet av Hempstead Turnpike

Redigert av - Hempstead Turnpike den 01/06/2007 12:21:28 Gå til toppen av siden

MissMabel

» VIP

Skrevet - 02/06/2007 :  18:04:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
her er jeg om Miss Mabel.var for to år siden en klikka ,galen sprang ponni, og har fortsatt en del arbeid igjen .. men kommer seg
.off har ikke så fin stil.

var kjempe mange fine bilder og flinke ryttere her :D:D
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.