hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2007 :  23:19:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er et par bilder fra oppvarming til LB:2 sist helg. Bildene er tatt av min kjære forrytter og fotograf Guro

Hege
Redigert av - Hege J den 23/04/2007 23:21:47 Gå til toppen av siden

Kessie

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  21:59:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKessie  Svar med kopi av melding
Slenger meg på bølgen og hiver inn noen bilder Har ikke noen bilder av meg selv som rir enda, så det får bli med treneren min Her er fra en treningsøkt sist uke, treneren min og hesten min, Tim

Starten på en piaff

Tim kan bli litt luftig i changementene
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2007 :  23:40:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Chk, utrolig skjønn hest! Du red skikkelig bra, også! Ö Hvilken rase er den ponnien?

Opprinnelig postet av Baronen

Kopi av melding:
Mente hest, altså x)

Opprinnelig postet av Baronen

Hehe! :) Tusen takk! Nobello er lipizzaner :)

Her er en nyere film, foressten...
http://www.youtube.com/watch?v=4jdsVO7g78g < prøvd å få han mer opp og fram. Legger seg mye ned i tøylene og hviler - det må det bli slutt på ;)

EDIT for å si at Tim så skikkelig flott ut!! :D

Redigert av - chk den 27/04/2007 23:43:35 Gå til toppen av siden

louise92

» VIP

Skrevet - 28/04/2007 :  16:13:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan legger man inn bilder?????
Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2007 :  22:03:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Tim var utrolig fin, ja!
Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2007 :  09:07:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding

Traver litt her..ser sjenkel er litt vridd hehe, men komentarer utover det er bare til hjelp ;) Skal legge til fler bilder men rekker ikke nå.. (Tok litt lenger tid enn ventet ;)

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Kessie

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2007 :  10:20:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKessie  Svar med kopi av melding
Lene23:

Spenner du deg litt? Prøv å slapp litt mer av i ben og hofte for å komme deg ned i salen. Da vil du også merke at benene dine blir lengre og det blir enklere å holde dem riktig rundt hesten. I tillegg er stigbøylen din langt inn på foten, noe som gjør at du heiser opp helen. Ellers synes jeg du spenner overkroppen og kanskje blir noe stiv i hånda. Slipp ned skuldrene dine. Rett opp hendene dine og slipp de fram til over manken på hesten. Kort gjerne opp tøylen noe slik at du kan holde bedre støtte foran, men det forutsetter at du har sjenkel rundt hesten. Husk i tillegg å ikke bli stiv i håndledd og fingre.

Sagt utifra et bilde, husk..

Tips (ment for alle på forumet):
Få noen til å longere deg! Dette er en super måte å trene sits på. Gjør forskjellige øvelser som å holde hender ut til siden, opp i lufta, rett fram og rett bakover. Tren også på utgangsposisjon: altså å holde tøylen riktig uten å "ta" i den. Dette er en super måte for ryttere som sliter med urolig/sterk hånd.
Tren i tillegg lettridning uten stigbøyler(kan også gjøres utenfor longe). Super måte å styrke ben, kne samt balanse på.
Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2007 :  12:12:23  Vis profil  Svar med kopi av melding

Pernille 4år

smil til verden så smiler den til deg :)
Redigert av - meandmyhorse den 02/05/2007 12:31:12 Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 04/05/2007 :  21:28:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
http://i32.piczo.com/view/2/l/5/8/p/i/s/6/4/x/s/x/img/i234540580_47049_4.jpg" border="0">
[IMG]http://i32.piczo.com/view/2/l/5/8/p/i/s/6/4/x/s/x/img/i234540537_19245_4.jpg

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 04/05/2007 :  21:28:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
http://i32.piczo.com/view/2/l/5/8/p/i/s/6/4/x/s/x/img/i234540580_47049_4.jpg" border="0">
[IMG]http://i32.piczo.com/view/2/l/5/8/p/i/s/6/4/x/s/x/img/i234540537_19245_4.jpg

Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 04/05/2007 :  21:30:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Sorry, får ikke slettet innleggene, det skjedde noe rart så dataen klikka.. =/
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2007 :  09:06:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

felix-martha

» VIP

Skrevet - 11/05/2007 :  10:38:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er meg og hesten min Felix i aksjon i begynnelsen av mars. Jeg greier å samle han bedre nå, på dette bildet prøver jeg å få ham til å slappe godt av. Felix fyller 4 år nå i slutten av mai

Et nytt bilde fra treningen, jeg vet jeg har en litt rar sits, men jeg prøver å ri ham frem med setet i lettridingen, og jeg tror ikke jeg har helt roen på det enda :-P

Og igjen
Gå til toppen av siden

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 11/05/2007 :  21:15:52  Vis profil  Svar med kopi av melding

bilde av meg og min snert 5 år gamle kaldblodshoppe
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 11/05/2007 :  21:59:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Noen bilder fra dressurøkten her en dag:

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.