hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2007 :  11:32:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Meg og Triumf i går. Tatt fra en video, så kjempedårlig kvalitet. Det er kanskje like greit å se videoen:
http://youtube.com/watch?v=Qiu_6XhMbV4

Ønsker selvfølgelig kommentarer! :D (men bare på hest og rytter, ikke video).

Redigert av - chk den 03/04/2007 11:33:03 Gå til toppen av siden

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 10/04/2007 :  11:06:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei

jeg har noen dressur og sprang bilder på vip-en min, så det er bare å se der

hilsen Caroline
Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2007 :  19:13:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding

Vet at jeg tipper litt fram der.

Litt frammoverlent her også.

Kommenter gjerne!

Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3
Redigert av - Pernille.BJ den 19/04/2007 19:21:37 Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 19/04/2007 :  21:26:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Hei Pernille!

Ja, du "tipper" nok litt frem av og til og ser ut til å være litt spent i armene. Forsøk å tramp hælene bedre ned og svikt i albueledd og gjerne litt mere i korsryggen. Ellers ser det ut til at du sitter ganske rett oppå hesten/ponnien din, da den også ser ut til å være ganske rak.
Lykke til videre!

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 20/04/2007 :  22:11:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Meg og hesten min i dressur

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2007 :  01:13:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Her kommer litt skikkelige bilder! :)

Kommentarer mottas med takk.
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 21/04/2007 :  11:22:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Hei CHK!
Umiddelbart så synes jeg du sitter ganske pent. Jeg vet ikke hvilket nivå dere er på, men for LA og oppover ville jeg gjerne sett mere samling og engasjement. Hesten ser noe tung/seig ut i hånden, men det kan selvfølgelig være bildet som snyter... Lykke til videre

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2007 :  17:00:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Tusen takk for kommentar, Kari-Anne! :)
I det siste har jeg konsentrert meg mest om meg selv, men akkurat på denne økten så gikk Nobello mye bedre fram enn hva som er vanlig. Menjo, det er flere som har kommentert samlingen, så jeg skal jobbe en del med det nå! Han er fryktelig tung, så nå blir jeg STERK! Har noen tips til hvordan jeg kan motivere han litt? Enten fra hesteryggen eller bakken. Har tenkt å begynne litt med lange tøyler, tenker han har godt av å kunne jobbe litt selv? Hmmm.

Her er foressten en video fra samme dag:
http://youtube.com/watch?v=_7N5tlQDz5I

Rir foressten noe middels-øvelser, men er nok på LA-nivå :)

Redigert av - chk den 21/04/2007 17:03:30 Gå til toppen av siden

..Meg..

Skrevet - 21/04/2007 :  17:13:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Chk!
utrolig morsom film som var bra laget. hvordan får du det til? hehe.. med musikk å sakte-fort film osv. er det veldig vanskelig å lære seg? :P

:)
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2007 :  17:56:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Takk, Meg :) Det er ikke så vanskelig når man har satt seg litt inn i programmet! Bruker Sony Vegas. KJEMPEBRA videoredigeringsprogram :) Gå til toppen av siden

..Meg..

Skrevet - 22/04/2007 :  17:26:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det et program du må kjøpe, eller er det noe som kan lastes ned? :) morsomt å kunne ha en sånn video av hesten sin som man kan redigere å ordne litt på=) tenk hvilken fordel det vil være å legge ut en så bra film med musikk +++ til i en annonse på en hest til salgs

:)
Gå til toppen av siden

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 22/04/2007 :  17:56:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Vet at jeg tipper litt fram der.

Litt frammoverlent her også.

Kommenter gjerne!

Opprinnelig postet av PernilleBJ

Du må holde hælene mye lengre ned og tærne skal peke rett fram ^^

"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden

Baronen

Norway

Skrevet - 23/04/2007 :  20:51:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBaronen  Send %s1% en ICQ meldingBaronen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBaronen  Svar med kopi av melding
Chk, utrolig skjønn hest! Du red skikkelig bra, også! Ö Hvilken rase er den ponnien?
Maren Susanna Gå til toppen av siden

Baronen

Norway

Skrevet - 23/04/2007 :  21:16:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBaronen  Send %s1% en ICQ meldingBaronen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBaronen  Svar med kopi av melding
Mente hest, altså x)
Maren Susanna Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2007 :  22:33:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Ja, er veldig klar over det med hælene. Hihi
Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.