hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2007 :  00:47:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
og prøv å holde albuene dine myke og inntil kroppen.
du kan også prøve å tenke at du ikke skal sitte på hesten, men "stå" på den.. altså at du skal sitte litt mer rett opp og ned. hvis hesten forsvant under deg, skulle du kunne ha landet på beina
men det er jo litt vanskeligere med sprangsal, da.
men ja, du har fin sits til å ha ridd såpass kort! :D

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2007 :  12:57:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Åja, ja, skjønner. Det skal jeg prøve å tenke litt på : )
Takk for gode råd

Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2007 :  09:04:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Små bilder da, men hvis noen allikevel klarer å kommentere blir jeg glad x) Sitter med sprangstigbøyler som dere kanskje ser. Haha xD Sitsen er ikke så mye å skryte av nei, men ta gjerne hvordan hun går med bakbein og sånn.

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2007 :  22:41:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det var veldig vanskelig å se på de små bildene, men ja du har for korte stigbøyler;)
Videre ser det ut til at du sitter med overkroppen for langt tilbake, og så er det noe med hendene dine, som er litt vanskelig å se!
Større bilder takk :P

Hege Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/02/2007 :  00:24:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kommenter gjerne bildene. Vet at sjenklene mine er for langt framme men jobber med det, er på utkikk etter dressur sal så det blir det forhåpentligvis bedre

Dere som kommenterte de forrige bildene jeg la ut..ser dere noen forbedring? Har jobbe masse hvertfall

Opprinnelig postet av Lene23

wow for en fin hest, men kjeme stor ass,
du har lik hjelm som meg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2007 :  21:02:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding

Disse har jeg vel vist før da men xP

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

contaxgious

» VIP

Skrevet - 04/03/2007 :  14:39:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Legger ut to nye bilder av meg og min nye forhest. Er fullt klar over at hendene mine er helt feil og knekker i håndleddet på det øverste bildet ;)

Tar gjerne imot kommentarer!
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 05/03/2007 :  19:52:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
contaxgious: Syntes det var noe kjent med hesten, så tok en tur innom vipen. Er jo Riverdance Han og eieren pleier å komme innom for å trene når vi har Ann hos oss!

Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  19:58:13  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Egentlig, så fikk jeg lyst til å legge ut bilder av meg og hesten min.
Jeg syns det er morsomt å vise hvor langt vi har kommet på 4 mnd. men når jeg ser all den kritikken til de som har turt å legge ut, så vet jeg ikke om jeg vil.
Hvis jeg skriver: Ønsker ikke kritikk
Så hadde jeg vel fått kritikk for det og?
Nå skriver jeg ikke det fordi jeg tror jeg har så mange feil og tror jeg kommer til å bli halshugd. For det hadde jeg uansett ikke brydd meg noe om.
Men det har litt med selvtilitten å gjøre. At de som legger ut bilder her gjør det kanskje forde de er stolte, og syns de har ganske mange riktig fine bilder som har blitt tatt av dem og hesten. Men når de ser dagen etter på er de blitt halshugd av negative komentarer. Det syns jeg ikke blir rett, jeg syns det blir gitt alt formye ris her på denne såkaldte "bildetråden" om dressur, enn det blir gitt ros.

Så til alle dere som har lagdt ut bilder på denne meter lange tråden av skrift. SYNTES DERE SER RIKTIG SÅ FLOTTE UT, DERE HAR KJEMPE NYDELIGE HESTER, OG DERE MÅ STÅ PÅ VIDERE.. husk at man lærer så lenge man lever, og at det er ingen som vet absolutt alt. Man må bare ta litt fra hver kant og sette sammen en egen konklusjon.

LYKKE TIL VIDERE:-)
Bildet: Min vakkre dressur hest<3 (hiihi, med ku rumpe)SØT

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  10:17:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt kverulering: om jeg bare hadde fått ros hele tiden, hadde jeg nok ikke blitt en god rytter... Men for all del- man skal alltid gi mer ros enn ris! Det er viktig å motivere.
Hege Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  19:01:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Her er noen nye bilder av oss fra stevne : Gi GJERNE kommentarer:)

Var på stevne i helgen; startet LC:3 og LB:4. Det var snørasing fra taket, så Donna skvatt hvert sekund, hehe. Gikk med andre ord ikke så veldig bra, da både hest og rytter var spent. Guro (hvip: guro) fikk likevel tatt noen bilder av oss:

Her er formen vi stort sett hadde, hehe. Hodet i sky!

Takk for fine bilder, Guro :)

Tar gjerne imot kommentarer. Jeg VET at vi er spent ;)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  23:34:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
men en nydelig hest hadde du likevel, christine!

Ludo: du sitter pent! men mitt tips er bare å slappe av. lette hender, la bena bli laange.. siden dere er litt spente begge to. pust godt, ned i magen, det hjelper søt ponnis!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Linda-og-traverne

Skrevet - 22/03/2007 :  11:47:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er meg og en tidligere traver som trener litt dressur. Beklager dårlig kvalitet... Kom gjerne med kommentarer :)

Gå til toppen av siden

Camilla:P

» VIP

Skrevet - 02/04/2007 :  22:18:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
meg og perle i høst =),, vet jeg titter litt ned xD
stund siaa jaa...

Thehe =)
Kjempe mange fine bilder her inne =)
Måtte bare legge inn noen bilder av hesten min jeg =) Komentere?

Redigert av - Camilla:P den 02/04/2007 22:28:29 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2007 :  08:46:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Dressurbilder med hjelpetøyler xP

Det blir vel egentlig teit å unnskylde seg, men må bare si at jeg rir i en sprangsal xP

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.