hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

LisaFi

Skrevet - 06/01/2007 :  19:59:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
sant nok, team sunshine!

:D
Gå til toppen av siden

Henriette444

» VIP

Skrevet - 07/01/2007 :  17:44:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil bare tilføye, at om hesten blir lett i hånda, behøver ikke det komme at at bakparten er engasjert, det kan like godt komme at at hesten senker ryggen. Har sett flere eksempler der rytteren fremhever at "jeg kan jo ri den med en sytråd", der hodet står i lodd, men ryggen har forsvunnet, og bakbena ikke er under hesten...

Gå til toppen av siden

Fjalar

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2007 :  18:16:13  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingFjalar  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFjalar  Svar med kopi av melding
her er ett bildet av pappa og kallblods hingsten Norne:)

C:\DocumentsandSettings\Eier\Mine dokumenter\Minebilder\Bilde

gjør livet til en fest, ri på islandshest!!
Redigert av - Fjalar den 07/01/2007 18:17:29 Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2007 :  19:08:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Du kan ikke linke til dataen din med bildet.
Du må laste det opp på nett først;)
Gå til toppen av siden

Silver&Karro

» VIP

Skrevet - 09/01/2007 :  20:27:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Her er bildene dine karoline.. *Fixe Fixe* =)

Opprinnelig postet av Silver&Karro

Syntes silver'en er nydelig jeg.. Herlig ponnis! Kul og ri.

Opprinnelig postet av AsgriimSvarten

Hva skjedde med undersjenkelen din på disse bildene??

Opprinnelig postet av oleo

På det øverste bildet begynner vi en travèr til høyre, derfor er sjenkelen så langt bak. På det underste bildet ser du jeg har litt problemer med undersjenkelen ja, har gennerelt det. Sliter en del med at jeg stikker tærne utover og vrir rundt foten. Det at foten er så langt bak er pga. hesten er såpass liten, om jeg sitter med sjenkelen for langt framme kommer jeg ikke rundt ham og hjelperne har liten innvirkning. x)
Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  21:59:35  Vis profil  Svar med kopi av melding

Meg og Bongo.

Meg og O'Macho.

Meg og Sparrow under lag-KM 06.

Lag-km.

Lag-km.

Kommenter! Spesielt de fra KM..
Gå til toppen av siden

Maiken k

» VIP

Skrevet - 19/01/2007 :  23:45:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Veldig fint bilde=) ser ut som du slapper av og hesten også. litt vanskelig å kommentere dette bilde ellers

det ser ut som du kanskje spenner deg litt for å "holde" hesten oppe. ellers fint også prøv å få med bakbena litt mer

fin ekvipasje men prøv å holde albuene inntil kroppen og slapp litt mer av ned i setet... ser ut som du har en liten vinkel fremmover med overkroppen. ser veldig rolig og fint ut

ikke trekk opp bena(slepp de litt mer ned), rett litt opp i ryggen og hev hendene smått da blir det bra

prøv å len deg litt mer tilbake da du blir litt spent og forover lent forover i overkroppen. fint blikk.
"oppsummering":
prøv å slappe av i hoftene og slepp ned beina ellers ser alle bildene bra ut

Opprinnelig postet av

Redigert av - Maiken k den 19/01/2007 23:46:17 Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  12:30:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding

Kommenter gjerne bildene. Vet at sjenklene mine er for langt framme men jobber med det, er på utkikk etter dressur sal så det blir det forhåpentligvis bedre

Dere som kommenterte de forrige bildene jeg la ut..ser dere noen forbedring? Har jobbe masse hvertfall

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  15:31:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Nå kommenterte ikke jeg de forrige bildene dine da, Lene, men jeg så på de. Jeg synes du har forbedret deg! Hesten din bikker fremdeles litt bak bittet synes jeg, men det ser mye bedre ut :) Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  20:45:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Her kommer det litt fra dagens trening med Nobello! :)

Kommentarer mottas med takk!

Redigert av - chk den 06/02/2007 08:21:48 Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  20:32:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Ingen som ønsker å komentere bildene?
Veldig nyttig for en fremtidig dressur rytter

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2007 :  00:37:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Lene: litt vanskelig å se med boblejakke, men men
jeg synes iallfall det ser mye bedre ut nå! men tror kanskje en dressursal vil hjelpe ja.. du blir sittende litt for mye "på rompa", litt stolsits-aktig, og får dermed også litt krum rygg.. spesielt på det andre bildet. men det er ikke mye, du sitter bra, tror jakka gjør at ryggen din ser mer krum ut enn den er!

anbefaler boka "sentert ridning" av Sally Swift!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2007 :  12:08:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 04/02/2007 12:11:23 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  19:54:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
du er jo så flink, ingvild du må bare ta de beste tingene fra de bildene her.. :P
prøv å forestill deg, når du rir, at du er en dressurrytter som rir inn for å motta premien for 1. plass i VM, med Masse publikum i stående applaus.. og SMIL! da må du jo se OPP, da er det fler Store penger framover (i gullmedaljen der framme) enn i manen hans

men det hjelper faktisk å smile når man rir.. selv om man ikke føler for det egentlig. det løser opp noen spenninger i nakken og sånt.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Labbis

Denmark

Skrevet - 05/02/2007 :  22:07:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen kommentarer til bildene, siden det er lov...

Lene23: Fin hest du har! Jeg har ikke sett de tidligere billedene av deg (hvertfall husker jeg ikke akkurat hvordan de så ut, og her er bare 55 sider å bla igjennom...), men det ser jo lovende ut dette her. Som noen tidligere har sagt, er det vanskelig å kommentere sits med stor boblejakke, men det som er tydelig er at du ser for mye ned, og det kan se ut som om du knekker litt i venstre side. Det ser hvertfall ut for meg som om du mere eller mindre ser ned og til venstre på alle billedene. På et av dem rir du nok til venstre, men det ser ut for meg at den invendige skulder er lavere enn den utvendige (den venstre skulder ser lavere ut på omtrent alle billedene), men hvis du får venstre hofte en anelse mer frem, og strekker litt på din innvendige side, så undgår du kanskje å knekke i siden. På det første billedet ser det ut til at du rir rett frem, men det ser nesten ut til at hesten går med bakparten litt til venstre for framparten. Det kan jo ha noe med at du muligens knekker i venstre side. Men det er litt vanskelig å se på bilder.... Dessuten har du hendene langt fra hverandre, og tøylene blir litt lange. Ved å samle tøylene, og korte dem opp litt ser det nok bedre ut, og han blir kanskje gående mindre på framparten etterhvert... Sjenklene kommenterer jeg ikke, for det har du jo gjort selv... Men jeg synes det er veldig vanskelig å se ut fra kun billeder, så du får ha meg undskyldt hvis jeg har kommentert noe galt...
Lykke til videre!!
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.