hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Du som har hest...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Du som har hest...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 17/02/2006 :  17:37:56  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
Hvor mye betaler du i stalleie? 2000 ( inkludert for, flis og utslipp, samt innslipp om jeg spør)

Møkker du hver dag? Ja, som regel gjør jeg det.. noen ganger hun som eier gården møkker for meg :)

Rir du hver dag?
Jeg rir ikke hver dag, men har ponnien i aktivitet hver dag.. men rir en del ja..

Har du fast treningsopplegg, eller tar det som det kommer?
har vell så å si et treningsopplegg, blir noen forandringer innimellom, men prøver å holde meg til opplegget jeg har bestemt :)

Hva bruker du hesten til? Hvilken rase er hesten, og hvor gammel? Hva heter den?

Ridning, tømmekjøring, longering, gangarter..
Islandshest, hun blir 15 tror jeg ;-)

Har henne på helfòr

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  20:10:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500 i stall leie inkl ingenting annet enn frokost fòring. Den blir litt høyere (ca 700) snart pga ny ridebane.

Jeg møkker hver dag, grundig! Jeg er veldig nøye på det, men tror ikke hesten har så veldig vondt av å stå i litt skitten spon innimellom :)

Jeg rir nesten hver dag, gir hesten fridag innimellom om han er brukt mye, jeg tar det som det kommer for det meste, og ser det ann på hesten.

Bruker hesten til alt egentlig, sprang, dressur og tur.. :)

Har en kaldblodshest, traver av rase, på 10 år.

Det egentlig navnet hans er Åssmo, men har ikke blitt kalt det på nesten 3 år, så nå heter han Tornado :)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  20:53:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
... Hvor mye betaler du i stalleie?

Betaler ikkje stalleige da eg har egen stall, men om du tenker på utgifter til hest så er dei på ca 1100 kr pr mnd pr dags dato for to hester til sammen.

Møkker du hver dag?

Ja, dersom hestane har gjort fra seg inne så...

Rir du hver dag?

Trener stort sett kvar dag, med nokre unntak, men ikkje nødvendigvis ridning.

Har som regel plan veke for veke, og har som mål å ri sprang 1-2 ganger pr veke, trene dressur ca 3-4 ganger pr veke og ellers ri turer. Men planene blir endra etter vær, arbeid, osv.

Hva bruker du hesten til?

Mest dressur, litt sprang, ridning for ungane mine, turridning, toåringen skal forhåpentligvis også bli køyreponni.

Hvilken rase er hesten, og hvor gammel?

Fjording på 6 år
Fjording på 2år

Hva heter den?

Siri Hero
Lyheims Leika

Gå til toppen av siden

kristine&iris

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  23:46:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekristine&iris  Svar med kopi av melding
betaler 1000-1200, hesten står på utegang så møkker ikke.. rir nesten hver dag og har ikke noe fast treningsoplegg,men rir som regel turer.. det er ei islandshoppe på 10 år (11 til sommern)
<3<3Iris og Löpp<3<3 Gå til toppen av siden

kristine&iris

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  23:48:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekristine&iris  Svar med kopi av melding
og hun heter Iris..
<3<3Iris og Löpp<3<3 Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  00:56:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Der han står nå betaler vi 900 kr mnd, da er ingenting inkl. Vi deler på fòringer og utslipp.Alle setter frem fòr til hesten sin. Møkker hver dag, rir som regel hver dag. På tur.Longerer av og til også.

Han heter Tassen, og er en varmblodsvallak på 6 år.

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  09:07:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg har hesten hjemme på egen stall så stall leie betaler jeg ikke

Jeg møkker selv hver dag..

Jeg rir hver dag ja men nå rir jeg annenhver dag ettersom jeg er høygravid

Har ikke fast trenings opplegg men sørger for at hesten blir sliten eller svett minst 4 ganger i uka.

Hesten min brukes til sprangridning
Men jeg rir tur,dressur osv på han

Hesten er en svensk Halvblods

Han er 8 år

Han heter Chicco

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  11:02:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
- Betaler 1500 kr i mnd i stalleie
- Møkker hver dag
- Rir ca 5 dager i uka, av og til 6 dager
- Har ikke fast treningsopplegg, finner ut dag til dag hva jeg har lyst til
- Bruker hesten min i hovedsak til turridning. Men hun er en perfekt kjørehest så brukte henne mye til det før(har desverre ikke sele lenger, men så fort jeg skaffer meg det igjen er det kjøring på planen). Hun er også en fin distansehest, og med jevnlig sprangtrening fungerer hun helt greit der også
- Hesten min er en avdanket kaldblodstraver
- Hun er født i 1990 og heter Nebbenes Ninni

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  11:13:59  Vis profil  Svar med kopi av melding

Betaler 2000,- i mnd.

møkker hver helg.

rir han 3-4 dager i uka, longerer også..

rir litt på ridetimer, ellers så ser jeg ann hvilket humør han er i.

bruker han ikke til så mye ennå, men han skal bli en dressur/sprang/tur hest..

han er en tinkervalakk på 4 år, og han heter Moonlight.
Gå til toppen av siden

RIP ROMEO

Skrevet - 22/02/2006 :  14:44:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler ca. 3500 kr. i mnd.
Dette er da inkludert:
Flis
Høy
Kraftfor
Møkking
Innslipp
Utslipp
Av og på med dekken
Tilsyn

Flott stall som ligger på en odde, (Dvs. svømmemuligheter, båtmuligheter m.m.) tilgang til ridebane, egen stor ridebane bygges til våren, (Han som eier stedet har også lyst til å bygge ridehus.) kjempestore beiter, eget bad med dusj, wc, vaskemaskin og tørketrommel til rytterne, utstyrsrom, kontor, innendørs vaskeplass til hestene m.m. Store fine bokser med automatiske drikkekar, stallen er i gammel engelsk stil med hvitkalkede vegger og brunbeiset treverk.

Hesten er en nordlandshingst på 1 1/2 pr ved navn Høyheims Windir.
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  01:31:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hvor mye betaler du i stalleie?

Betaler 350 pr mnd pr hest

Møkker du hver dag?

Ja, sjølvsagt.

Rir du hver dag?

Nei, trenar ikkje hestane kvar dag. Den eine er gammal og pensjonert, den andre er ung og drektig i 9. mnd. Blir litt tømmekøyring, lette rideturar, og snart køyring også når eg får vogna mi. Ellers går dei ute og får bevege seg på den måten.

Tilpassar etter vær og føre, og arbeidstider.

Hva bruker du hesten til?

Ikkje så mykje for tida, men når vi har fått frå oss føllinga blir det nok ein del dressur og køyretrening. Og får forhåpentligvis starta litt også etter kvart. Neste år skal vi prøve oss litt på sprangen også.

Hvilken rase er hesten, og hvor gammel?

Fjording på 4 år
Fjording på 23 år

Hva heter den?

Løkki
Belinda

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Martine:o)

Skrevet - 28/02/2006 :  16:38:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 2000 kr/mnd
Møkker selv hver dag
Prøver å ri hver dag siden hesten er såpass sprek.
Har hatt fast treningsopplegg men klarte ikke å holde det så nå tar jeg (nesten) som det kommer.
Bruker han til tur,sprang,dressur og snørekjøring med ski.
Han er en Holsteiner (reg. som NV ridehest), 7 år og heter Nes Capino
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  18:17:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
-Har stall hjemme så jeg betaler kun fòr.
-Hestene mine går på utegang så jeg møkker de gangene de har stårr inne
-Prøver å ri mest mulig, kan bli alt fra 3-7 ganmger i uka men gjennomsnittelig 5-6
-Har prøvd meg på et fast treningsopplegg men jeg selv sviktet så vi tar det fra dag til dag
-Jeg bruker hesten(e) min(e) til turridning men har planer om å kankjse konkurere litt med den yngste hoppa
-Begge hesten er islandshester
-Blida er 14 og Brana er 6

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  22:12:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
... Hvor mye betaler du i stalleie? Møkker du hver dag? Rir du hver dag? Har du fast treningsopplegg, eller tar det som det kommer? Hva bruker du hesten til? Hvilken rase er hesten, og hvor gammel? Hva heter den?
Bare litt spm av nysjerrighet ;)

-betaler 2500 i mnd
-møkker hver dag
-rir ca annen hverdag, eller så gjør jeg noe annet med han
bruker han kun til ridning, ettersom tømmekjøring ikke fungerer helt
-fjording
-3,5 år
-østlies kross

Gå til toppen av siden

HurricaneGirl

Skrevet - 04/03/2006 :  17:23:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
betaler rundt 1050 i stalleie per måned
møkker så klart hver dag!
jeg rir ikke hesten min, siden han bare er 2 år, men trener ham ca. annenhver dag...

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.