hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vennskap
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 vennskap
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  12:59:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Hvordan er deres syn på venner? Er dere av typen som har mange venner,men ingen ekte på en måte, eller liker dere best å være alene.
Deler dine venner intressen for hest?
Hvordan tror du dine venner ser på deg?

Jeg har selv en goddel venner,men en ekte venn som har fulgt meg siden barnehagen. For meg er vennskap der man støtter hverandre i tykkt og tynt,men ikke alle gjør det. Hadde jo en vennegjeng på ungdomskolen, der vi var liksom de miss populær,men ingen av oss holder sammen nå. Kan ikke si det gjør meg noe, mens de var mere intrisert i festing og klær,var jeg den med et særiøst forhold og hest.

Jeg har en ekte venninne som har alltid stillt opp for meg, vi har aldri kranglet på 17år. Hun deler min interesse for hest også, å da er det ekstra gøy med lange ride turer, nå som jeg har to hester.

Med klasse kamerater er jeg den som sier det jeg mener å ikke finner meg i hva som helst, å derfor har en lei tedens til å bli tillitvalgt. Jeg har selv mange venner,som bryr seg, men det er vel to jeg bryr meg mest om, å det er to som er mest lik meg selv. Liker å være sammen med folk som deler mine interesser og gleder. Å ingenting er bedre en en go latter med folk med samme humor.

Syns det er en pluss at vennene liker hest i allefall,slik at de ikke griner på nesa når jeg sier jeg skal ut å ri.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  13:15:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen av typen jeg vil kalle ekte venner. Har vært venn med mange jenter, men jeg har erfart at gutter er mye bedre venner.

Jeg er alltid alene, og har ikke noe imot det. Når vi skal deles inn 2 og 2 f.eks., blir jeg alltid valgt til slutt, og det er alltid syting om jentene må være ilag med meg. Guttene derimot vil være sammen med meg, og vi har det skikkelig gøy sammen. Mulig noe av misunnelsen fra jentene kommer av jeg konstant er sammen med guttene? ikke vet jeg.

Uansett, er hesten min beste venn Hadde masse venner i hestemiljøet før, men de er borte nå. Alle sammen.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  13:38:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Det var flere av vennene min som drev med hest før også, det var en mote da vi var 7 og 8,men det var bare jeg som ikke stoppet.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/01/2006 :  13:41:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen venner på ordntlig, liker og sussle med mitt. Mange stille perioder, der jeg ikke snakker med noen. Stoler på ingen, forteller aldri om meg selv. Har ingen jeg kan dele min intresser med.

Type snakker med alle. Tullete, skarp og kjefter. Vel, har mange sterke personligheter i klassen så jeg har ikke regna med at noen skulle passe 100% i lag..

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  13:46:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Min bestevenn er og blir Frigge, typen og barndoms venninna mi.
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  14:20:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har noen jeg er stolt over å kalle venner, poblemet er at de bor på helt andre kanter av landet. Det er folk jeg har truffet over nett, og den ene har jeg reist til OHS med (Uten å ha truffet henne live før). De stoler jeg 100% på, og har ingen problemer med å betro meg (Eller hesten for den saks skyld) til de. Har også mange klassevenner, men ingen jeg vil kalle virkelig venner. Greit for meg, jeg fester en gang i blant sammen med de i helgene, men i uken har jeg ikke tid til annet enn hesten. De gangene jeg er ensom, logger jeg meg bare på nett, og der er de alle sammen. Er de ikke det, så er de likevel ikke mer enn en SMS unna.

Venner er ikke noen man kan sette en grense på. Jeg har blitt sviktet så mange ganger av de såkalte vennene mine her hjemme, at jeg har vanskelig for å stole på folk, og vil ikke kalle noen for venn før de har vist seg verdige. Mitt vennskap er hellig og jeg krever mye. Men samtidig så gir jeg også mye tilbake, jeg er veldig lojal og til å stole på.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  14:44:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg har mange gode venner. Vi er en gjeng som pleier å være sammen, og vi har det koselig sammen. Har både jente- og guttevenner, kan fortelle det meste til jentene, vi har vært venner siden dag en og jeg stoler 100% på dem, men sier ikke alt til gutta, selv om jeg stoler på dem også. Syns jeg er heldig som har så gode venner
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  14:55:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har vanskelig for å stole på folk, men stoler virkelig på kjæresten min,og vil si han er den beste vennen man kan få..og selvsagt hesten min, han er min lille bestevenn...de to kan jeg fortelle alt til;) har jo andre venner, men ingen som er så spesielle...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  14:58:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det var flere av vennene min som drev med hest før også, det var en mote da vi var 7 og 8,men det var bare jeg som ikke stoppet.

Opprinnelig postet av missy_

Flere av dem driver med hest fortsatt, men jeg måtte slutte på rideskole, og da mistet vi all kontakt.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/01/2006 :  15:01:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg er av typen som trives godt i eget selskap. Likevel vil jeg si jeg har en god del venner. Jeg har forskjellige venner til forskjellige "formål" på en måte, noen er veldig artige å feste sammen med, mens andre er det koselig å bare se film sammen med en kveld og slappe av. De beste vennene mine kan "brukes til alt".

Fikk noen skikkelig gode venner på folkehøgskole i fjor, som jeg fremdeles har mye kontakt med via nett og telefon. Spesielt hun jeg bodde sammen med, skikkelig flaks at vi kom på samme rom, vi trivdes knallgodt sammen, og har mye kontakt nå også.

Hjemme har jeg nok mest guttevenner egentlig. Har et par venninner, men det er så mange jenter som blir så veldig "jentete", fnising og baksnakking, mobbing og utfrysing.. Nei fysj! Da er det bedre med gutta som sier ting rett ut dersom noe er galt istedet for å gå rundt å virke halvsur i evigheter!
Har to-tre kompiser jeg kan fortelle alt til, og de er alltid der for meg, uansett. De er de første jeg oppsøker av vennene mine når jeg kommer hjem på ferier, og vi snakkes ofte på telefon, eller mailes.

Her i England synes jeg det har vært litt vanskelig i perioder å få nye venner.. Engelskmenn skjønner liksom ikke den norske humoren, og ironi blir veldig vanskelig på et annet språk. Heldigvis er det ei norsk jente i klassen min som jeg går godt overens med, så vi er mye sammen. Har jo andre venner også, men de blir litt mer på avstand. Er nok litt som Tone Kristin, jeg forteller ikke hva som helst til hvem som helst, og er veldig kresen på hvem jeg utleverer meg til. Sitter ofte alene på hybelen min og pusler med mitt, uten å føle meg ensom i det hele tatt.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  15:03:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av missy_

Samme her...
Jeg er den eneste som er igjen av den 'gamle' stallgjengen.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  15:14:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har mange venner i hestemiljøet, men alle er 10 år eldre enn meg og litt til, så henger ikke såå mye med dem utenom hest og fest.

Ellers har jeg ei kjempegod bestevenninne og flere guttevenner
Liker best å være sammen med gutta, jenter er noe dritt synes jeg, i allefall i store mengder. Hehe.

Synes det er fint med litt alene tid også, men det har jeg som regel i stallen hver dag.

Therese
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/01/2006 :  15:27:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har mange bekjente, som jeg fester med og sånn.
Noen få gode venner. Og jeg liker det best sånn. Er ikke så ekstremt sosial, og de vennene jeg har kjenner meg, og forstår når jeg trenger litt tid for meg selv.
Har mistet kontakten med mange som jeg har hengt med en stund, og så har jeg fått nok av den personen liksom. Men det gjør ingen verdens ting.

Har de vennene jeg trenger. Den beste vennen jeg har er meg selv, og jeg trives godt i mitt eget selskap. Spesielt når jeg kan pusle med hestene for meg selv. De krever ingenting annet en at du er snille og greie med dem...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  17:09:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har endel venner, men to som jeg kan kalle virkelige venner. Har vært venner siden vi var ett år, og henger sammen i tynt og tykt. Har våre krangler, men vi blir alltid venner igjen.<3
Har også endel guttevenner, har mange kule samtaler med de på skolen og sånn.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  17:09:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ganske mange venter ja... To bestevenner som jeg stoler på, selvom dete r mye sjalusi i en trekløver. Er vel sån det er å være tenåringsjente Har noen guttevenner som er morsomme å være sammen med.

Har ingen venner i hestemiljøet(en men vi er ikke så veldig gode venner, men drar på rideleir med hu å sånn)Det er jo litt synd.

føler at jeg ofte må velge mellom venner og hest. Derfor jeg bare rir en gang i uka (ikke bare det da)

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  17:59:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
De to eneste jeg betror meg 100% til er gutter. kjæresten å en kompis. har ei bestevenninde som jeg har kjent siden barnehagen, men det siste året har vi sklidd mye fra hverandre, siden vi begge har fått kjærester og deler ingen hobbyer. men vi er fortsatt veldig gode venner å har utrolig mange gode og morsomme minner sammen

ellers har jeg jo mange andre venner, sånne man fester med og henger med på skolen. kun to av dem deler hesteintressen min med meg. den ene har hest her på stallen så vi rir mye sammen.

generelt liker jeg gutter mye bedre en jenter, gutter er liksom mere ærlig. smiler ikke hvis de ikke føler for det, later ikke som de syns du er grei mens de egentlig hater deg.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.