hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spiser du hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spiser du hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  03:41:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hva syns dere om hest som mat?
Liker det ikke selv,men mamma er veldig glad i det...

Vindur4-ever

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  05:42:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Skal aldri aldri ALDRI spise hest. Eller hund.

Aldri....

Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  08:22:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det gjør jeg.
Ikke rent hestekjøtt/ biff, men pølse/ pålegg med hestekjøtt i.
Har ikke noe problem med det.

Har det ikke vært et liknende emne tidligere?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  08:27:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
æsj nei takk...!! klarer ikke å spise dyr jeg selv har/hatt Katt, hund, hest, gnager, slange, osv..
reiser til thailand om en ukes tid.. prøver sikkert noe nytt der da f.eks Grilla insekter :)
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  09:29:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Absolutt!!
Nydelig kjøtt.Vil langt heller spise en hest som har hatt et godt liv enn en fabrikkprodusert gris...for ikke å snakke om en kylling.(Grøsse)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  09:30:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
nei takk! jeg vil aldri spise hestekjøtt!!!!!!!!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/01/2006 :  09:38:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen problemer med å spise hest, men nå er kanskje ikke hestebiff det som oftest ligger i butikkhyllene? Enig med Kurre, mye bedre å spise en hest som sannsynligvis har levd et godt liv, enn å spise andre dyr som har levd i en trang fjøs hele livet..

Ang sånn svart hestepølse som Renate nevner så liker jeg ikke smaken, hehe! Men hadde nok spist det også om jeg hadde likt det. Her i England virker det ikke som dem spiser hest, for de snakker alltid om at hester som går til kjøtt eksporteres "til Europa der de spiser hester" som om de ikke gjør det her, og Europa høres ut som et barbarisk kontinent. Kanskje engelskmenn har et litt hårsårt forhold til å spise dem?

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  09:43:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nei. Men det er fordi jeg ikke liker sorte pølser og lignende. Er ikke noe spekemat/kjøttfan. Spiser veldig lite gris også da, for den del. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  10:10:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja det gjør jeg.
Ikke rent hestekjøtt/ biff, men pølse/ pålegg med hestekjøtt i.
Har ikke noe problem med det.

Har det ikke vært et liknende emne tidligere?

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Samme her, har ikke noen problemer med å spise hestekjøtt.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  10:19:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg har spist hestekjøtt i pålegg, men jeg prøver jo å unngå det =)
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  10:25:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Ugh,nei asj.. Spiste mye pålegg med hest da jeg var mindre, men da jeg ble betatt av hester, og fikk intresse for dyret, ble det slutt.
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 18/01/2006 :  10:42:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hadde sikkert spist det hvis jeg kom over en bit hestebiff...
Har ikke sett det her i norge så...
Lam og kalver er jo også søte dyr.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  11:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen problemer med at et produkt inneholder hestekjøtt. Det er veldig viktig å tenke på at nettopp fordi vi spiser FOR LITE hestekjøtt, så blir slakteprisen så utrolig lav. Kjøttet har lav verdi fordi det ikke er populært.
Hvis flere spiste hestekjøtt ville nok slakteprisen gått mere opp også...
For markedet styrer prisen.

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  11:52:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg spiser knekkebrød med majones og hestepølse, det er kjempe godt.
men jeg ville nokk ikke spist et stort kjøttstykke av hest.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  12:06:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har aldri smakt noe som er av ren hest, men spiser ofte bla. fårepølse, og det er det jo hest i. Gjør meg ingenting.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/01/2006 :  12:06:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hadde sikkert spist det hvis jeg kom over en bit hestebiff...
Har ikke sett det her i norge så...
Lam og kalver er jo også søte dyr.

Opprinnelig postet av carambee

Joda, det selges hestebiff her i Norge. Hadde feks på tilbud på Maxi for noen uker siden. Ellers vet jeg om folk som har hentet direkte fra kjøttprodusentene, da blir det iallefall billig.

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.