hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Arnica til folk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Arnica til folk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  16:45:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har brukt en del Arnica Tinktur på Araber hoppa mi når jeg har massert vonde og stive muskler og sett hvor bra den virker...

Sliter ofte med vond nakke, skuldre og rygg selv og lurer på om jeg kan få tak i noe som funker like bra til meg selv...?

Kjøpte Arnica massage oil, men synes ikke denne hadde noen effekt i det hele tatt...
Har ikke turt å bruke Arnica'n til hestene på meg selv for regner med den blir for sterk... Går jo ann å blande den ut, men jeg har veldig følsom hud så jeg vet ikke hvor mye osv... Og tørr ikke prøve meg frem... Så derfor hadde noe som var beregnet på mennesker vært kjekt.

Noen som vet om noe?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Leikas

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  16:53:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Det går nok sikkert fint å bruke på mennesker..!
Selges jo på apoteket, så jeg regner da med det ;)
Bruker selv arnika tinktur på hestene våre, funker kjempebra!

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  17:46:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg fikk noe ormesalve av mamma og den skal visthjelpe mot muskelsmerter...kostet ikke så mye heller...litt ot men...prøvd tigerbalsam?
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:13:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Ikke prøvd Tigerbalsam... Er jo så dyrt og så små krukker de kommer i.... Jeg sliter veldig mye med musklene mine så det blir veldig dyrt om jeg skal bruke det i lengden.
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:29:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Prøv på et lite område først men jeg har brukt både arnica og blue lotion (også den sterke varianten) på meg selv med god effekt. Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 24/01/2006 :  19:41:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
På apoteket får du kjøpt noe som heter Orudis gel, det er et betennelsesdempende preparat som selges reseptfritt. Jeg har brukt det i perioder, både på stiv nakke og på beinhinnebetennelse i leggene. Det syntes iallfall jeg fungerte bra. Ellers får du også kjøpt diverse muskelgeleer i helsekostforretninger o.l., også med arnica.

Edit; leif..

Redigert av - Anniken B. den 24/01/2006 19:42:54 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  00:40:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker både Arnica, blue lotion, ice gel osv på meg selv jeg ved behov, aldri tatt noe skade. Hesten tråkket noe sinnsykt på meg, hoppet ut i spyleslangen, og så frem med hestens kjølegeleer. Effektivt, og man bruker hva man har... =)
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  13:05:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Prøv på et lite område først men jeg har brukt både arnica og blue lotion (også den sterke varianten) på meg selv med god effekt.

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Jeg har prøvd Blue Lotion på meg selv og det tålte jeg ikke.. Svei som jeg hadde vært borti en brenn mannet og det hovnet skikkelig opp og ble illrødt....
Så min sarte hud tålte ikke det...
Derfor er jeg veldig skeptisk!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  13:06:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
HER finner du Arnica til mennesker. Klikk på "nettbutikk" og så "Bisalve produkter"
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  16:57:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
HER finner du Arnica til mennesker. Klikk på "nettbutikk" og så "Bisalve produkter"

Opprinnelig postet av Kajsa

Takker!!!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.