hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommeren 06
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sommeren 06
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  17:44:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håper på å få låne Perla hele sommeren. Skal iallefall tilbringe 1-2 uker med henne.. Chiller'n, kanskje rideleir... Bade, sole meg, være med venner, sove, osv =)
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  19:47:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
jobbing, være hjemme.. også pleier vi å ta en tur til sverige for å se på hester o.l.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  19:52:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Jeg skal trene hestene, slappe av, gå på fjellet, dra på ferie (vet ikke hvor), kanskje på treningscamp med hest, spille fotball, feste, bade og være med venner Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  19:57:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jobbe, stevner rundt om i hele landet og en uke med dressurkurs i Danmark :D Også har jeg søkt på flere jobber i Danmark, og de fleste er f.o.m 1 august 06. Så me får sjå :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:13:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal nok tilbringe mesteparten av ferien min hos kjæresten, hjemme på sørlandet :)! ikke en sommer uten sørlandet!!!

Ellers skal jeg jobbe MYE, kose meg med hestene, feste & kose meg :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:24:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal jobbe masse =( Også skal jeg ri, bade med hest i år også, være sammen med venner, feste litt og slappe av + prøve å bli litt brun...

I tillegg så har jeg hørt noen rykter om at vi kanskje skal en tur til USA i sommer, det hadde bare vært knall da det er drømmereisen min, hehe :)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:45:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal jobbe på setra vår oppi fjellet :D gleder meg til å ri i fjellet hele sommeren. Tror kanskje at det blir litt undervisning på rideleirer først på sommeren også i en stall nedi bygda her. Ellers har jeg tenkt å dra på noen stevner:)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.