hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan kan man være en fakevipp når...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvordan kan man være en fakevipp når...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  20:31:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er blitt beskylt for og være fakevipp. Men jeg ser ikke de typiske tegnene på fakevipp på min side. Andre som har blitt stemplet som fakevipp har htt hestebilder som ligger på nettet, men leit etter mine bilder på nettet folkens dere vill ikke lykkes! Jeg har også masse info om hestene på siden noe som også er lite typisk for fakevipp.

Andre har reagert på hesten min, ok det er en god hest som går godt i dressur, og sprang, men jeg fikk ham billig. De hadde plassmangel og han er ikke noen unghest lenger. Da jeg fortalte dette påstod de at jeg ikke trengte hesten. Herregud, jeg har en hest som kan lære meg. Man kan ikke lære seg og ri middels dressur på en tre år gammel fjording! Jeg rir riktignokk bare LA dressur nå, men ønsker og komme lenger uten og må lære hesten min det også etterhvert.

Håper dere forstår dette fo jeg er IKKE fake...

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  20:45:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Hvor er du blitt beskyldt for det?
Gå til toppen av siden

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  20:59:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
på hest og helse her på miks debattn Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  21:37:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
lol
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  21:50:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snobben gutt: på vippen din på galleriet side 2. Der er et bilde av Demon i stall. Er det ikke fryktelig lavt til loftet?? Siden taket skråner, kan hesten da bare ha hodet oppe på denne siden?

ellers tror jeg noen trodde det var fake for det hørtes litt rart ut at du spillet basketball med hesten.. og at den ene hoppa 2 meter i sprang. Men men Bodø er vel ikke så stort... folk kjenner deg vel igjen om dette er riktig..
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  22:22:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står jo i vip-en at han er opprinnelig ifra Bodø! Jeg tålker det slik at han ikke bor i Bodø lenge da!

Bor selv i Bodø men kjenner selvfølgelig ikke alt godt hestefolk her

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/12/2005 :  23:05:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er jo enda mere fake når du lager slike tråder..
Hjernedøtt

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:18:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
jesus....

virker bare litt rart at alle de der hestene "dine" hopper flere meter høyt,spiller basket og står i en garasje..
og du hadde å klusset noe med hvor lenge den har vært skadet i forhold til hvor lebge du hadde eid han..
den hadde viss skadet en sene,men det står og st du rir den og u name it..

uansett..lite inresant å diskutere om vipen din er fake eller ikke! tror ærlig talt det ikke er så mange så bryr seg..

diskuter nyttige ting og legg innpå nyttige emner som kan være intresange og gøy å diskutere så er det vel det samme om du har hest eller ikke og om de spiller hestebasket eller hestefotball....who cares?????

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:24:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
spiller basket

*Ler så tårene triller*

Det ble påstått han hadde sagt han hadde en Basket-hest..altså en rase...Basket Horse er navnet på rasen,som nordlandshest er en annen rase...

Hvorvidt dette er en fake vip eller ikke,skal ikke jeg uttale meg om,annet enn at jeg har sett tillfeller som var klarere enn dette...og som viste seg å være ekte...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:34:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er dansk varmblod det samme sam "basket-hest"?? nå skjønner jeg ingenting... Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:42:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
håper virkelig ikke dette er fjording gal igjen...
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 15/12/2005 :  23:54:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å jo da... Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  23:58:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Er det mulig?

Men det er jo godt mulig. Å starte nye tråder var jo hans ekspertise.

Redigert av - missy_ den 15/12/2005 23:59:28 Gå til toppen av siden

Snobben-jenta
» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  08:16:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er blitt beskylt for og være fakevipp. Men jeg ser ikke de typiske tegnene på fakevipp på min side. Andre som har blitt stemplet som fakevipp har htt hestebilder som ligger på nettet, men leit etter mine bilder på nettet folkens dere vill ikke lykkes! Jeg har også masse info om hestene på siden noe som også er lite typisk for fakevipp.

Andre har reagert på hesten min, ok det er en god hest som går godt i dressur, og sprang, men jeg fikk ham billig. De hadde plassmangel og han er ikke noen unghest lenger. Da jeg fortalte dette påstod de at jeg ikke trengte hesten. Herregud, jeg har en hest som kan lære meg. Man kan ikke lære seg og ri middels dressur på en tre år gammel fjording! Jeg rir riktignokk bare LA dressur nå, men ønsker og komme lenger uten og må lære hesten min det også etterhvert.

Håper dere forstår dette fo jeg er IKKE fake...

IKE jeg hell as!!! Bare prøv å finn bildet mitt på netteet...

Redigert av - Snobben-jenta den 16/12/2005 08:26:22 Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  09:26:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hest som er god i tennis? Nåja...

Synes synd på deg jeg, hva du nå enn heter. Du har det tydligvis ikke helt bra med deg selv...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  10:53:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er dansk varmblod det samme sam "basket-hest"?? nå skjønner jeg ingenting...

Opprinnelig postet av Lopke

Nei...det er rett og slett meg som roter fælt her...sorry! Trodde han hadde sagt han hadde en basket-hest...og hadde ikke sjekket vipen...

Ble litt paff når jeg leste
Kopi av melding:
Vi på små stallene her konkurrerer i basketball til hest!
og
Kopi av melding:
Han går Middels dressur og hopper ca 150 bane, men har en rekord på 2 meter enkelthinder! Han er en helt grei felt hest, men han er veldig forsiktig mot hindrene! Han er rimelig god som basketball hest, men av og til skvetter han unna!

Ja,ja...

Takker for meg. Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.