hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommeren 06
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sommeren 06
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  08:46:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Hva skal dere? biltur? ut å reise? Fjelltur på hest? besøke slekt og familie? eller bare være hjemme som jeg skal? :)
Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  11:40:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg skal hvertfall til Danmark og fly jagerfly som alltid har vært drømmen min...
Åsse blir det forhåpentligvis en del stevner.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  12:01:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal jobbe og være sammen med Miss heeeele sommeren. Skal ikke på ferie, men jeg skal være med på litt diverse med Miss - Fjordingsmartna'n og andre små oppdrag. Om ting føles riktig skal vi delta i et nybegynnerstevne i terrengritt og kjøring.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  12:30:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg skal jobbe, jobbe, jobbe, jobbe, jobbe, jobbe!!
Vi diskuterer om vi skal ta med hesten og bo hjemme hos svigersene hele sommeren, siden de bor på gård. Men får se hva det blir til..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  13:18:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
OT: Mari^_^: Skal du delta med Miss i terrengritt?

Jeg skal sikkert jobbe, så skal jeg sikkert en uke hjem til Gudbrandsdalen, så skal jeg så absolutt kose meg lenge hos svigers sammen med kjæresten og alle hestene deres ;-)
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  13:34:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Tja, eg blir nok heime i år, for første gong i livet mitt. Me har alltid reist til sørlandet for å besøke mormora mi, og tanter og onklar. Men me ventar føl i april, og eg har sett meg som eit lite mål å vere med på fjordhest NM med Regina. Og Victoria skal eg starte stemner med til hausten, så det blir nok trening i somar. Skal bli kjekt det..:=)
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/01/2006 :  13:48:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fest, sol, Rosita, jobbe, trene, chiller'n.

Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  13:49:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Jeg skal ihvertfall på tur over fjell og vidder til noen slektninger som bor på fjellstue. Det er vel omtrent 4 mil fra meg til de. Har nettopp funnet noen som gjerne blir med meg, i tillegg til at de på fjellstua kommer i møte (de har to hester). Skal ta åringen med som følgehest.

Ellers så skal jeg vel på "sydentur" mens hestene har sommerfri. Og som vanlig så blir det vel endel styr med turister siden svigers driver med turistopplevelser

Ellen Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  15:40:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Skal kaanskje se om jeg får meg en jobb, tenkte å søke nå snart, være hjemme, masssse med don, kanskje noen småturer til Bergen og Oslo, hjelpe til på Fjordhest-NM.... Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  15:57:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg og noen fra klassen tenker på å dra på interrail rett etter eksamen, vært deilig med en ferietur ihvertfall. Ellers blir det mye jobbing som vanlig, itillegg til ridning selvsagt, skal også begynne å tømmekjøre o.l med åringen min, gleder meg
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  17:52:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Trene hestene, slappe av, være sammen med samoer'n og venner, sverige tur og bare kose meg
Therese
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  17:56:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jobbe, trene, skyte, ri, stevner (både ride og skytestevner) venner og fest... Endel ja...;)
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  18:14:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OT: Mari^_^: Skal du delta med Miss i terrengritt?

Opprinnelig postet av Formosissima

Ikke jeg da, lillesøs.. Ja, hun skal kanskje starte litt utpå høsten. Vet ikke hvor enda, pleier jo å være ett og annet utpå høsten, kanskje på Søremsetra. Jeg derimot skal starte kjøring med Miss om forspenningen går bra ;)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  18:30:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
gleeder meg til sommer'n!
skal prøve å skaffe meg en jobb, nå for tia driver jeg å leter etter en rideleir eg skal melde meg på. ellers blir det vel masse bading, ridning, festing, kjærsten, venner og bare ha det koos

og selfølgelig den årlige seterturen, jeg å venninda mi rir 2 mil til ei seter for så være der en uke med hesta. supert tur terreng og ikke alt for langt til badestrand (som riktignok ikke er lov å ri på, men hvem bryr seg når stranda er tom? )

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  18:36:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Skal på en ukes kjørekurs på Starum, ha med hesten opp på fjellet og ri og kjøre masse der, prøve å ta meg en tur til Eid for å se på NM også skal jeg sikkert en tur på hytta mens hesten er på beite.

Gleder meg

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  19:59:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
I sommer skal jeg en tur på LS (Landsskytterstevne) oppi Målselv, så det blir lang biltur, ellers så har jeg lyst til å ta meg en tur på rideleir.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.