hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Å by på auksjon!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Å by på auksjon!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:36:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
HEI DERE DER UTE!! VIL BE DERE OM EN STOR TING!!!???

VIL VENNLIGST BE DERE FOR DERES EGEN SKYLD OG FOR ANDRES SKYLD SOM ER PÅ AUKSJONEN, SOM VIL PRØVE Å FÅ EN TING LITT BILLIGETRE ENN DET DET KOSTER, ..... OM ATTE DERE IKKE SITTER Å BYR FOR INGEN GRUNN NÅR DET FEKS ER 56 MIN IGJEN AV AUKSJONEN... BYR 50 KR FOR HVER GANG..
KAN DERE IKKE BARE STIGE MED 10 KR???? MYE LETTERE

BLIR PROVOSERT AV Å SE PÅ..... DERE SITTER Å BYR HØYERE OG HØYERE HELE TIDEN,EN LUR MÅTE Å GJØRE DET PÅ ER Å HOLDE DET PÅ DET LAVESTE SOM GÅR ANN. TENK Å KUNNE FÅ ET DEKKEN SOM KOSTER UNDER 50 KR, UTEN Å SITTE Å BY TIL DET NESTEN KOSTER DET DET EGENTLIG KOSTER. EKS 490.....?

PRØV Å TENK LITT ØKONOMISK OG STRATEGISK(LURT)
TENK AT PORTO PÅ 100 KR OG PLUSS PLUSS KOMMER I TILLEG TIL VAREN...

NOEN SOM HAR DEN SAMME MENINGEN SOM MEG HER INNE ELLER???
dET MÅ DA GÅ ANN VENTE LITT MED Å BY PÅ VARENE, TIL DET ER FEKS 10 MIN IGJEN..????
BLIR BARE SÅ PROVOSERT SLIK AT NESTEN IKKE GIDDER BY PÅ VARENE, FORDI DE BLIR FOR DYRE..
TENK LITT..

Lopke

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:39:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men du må trykke på den "caps lock" knappen din.. :) Gå til toppen av siden

mammatil1

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:59:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemammatil1  Svar med kopi av melding
Tenkte det var bedre å forstå hva jeg mente da jeg hadde den på... men har lest litt og mange syns det samme som emg, at det blir bydd altfor høyt...

så håper folk kan bruke hjernene snart...
ikke by 70 kr eks når det er 40 min igjen av auksjonene, de kan vente til sisite slutt, syns jeg da, pleier gjøre det jeg:)
Gå til toppen av siden

slettet1

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  18:25:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
Fins en lignende diskuson på snikksnakk... Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 11/01/2006 :  02:47:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja men hva om klokken er halv 2, og jeg må kjøre på jobben som begynner kl 2. Vil gjerne ha det dekkenet/grimen/what-ever, men kan ikke sitte og vente en halv time til. Legger da inn et høyt bud, og håper at ingen går over meg. Ikke alle som kan sitte pal og vente til siste slutt!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  09:17:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tenkte det var bedre å forstå hva jeg mente da jeg hadde den på... men har lest litt og mange syns det samme som emg, at det blir bydd altfor høyt...

så håper folk kan bruke hjernene snart...
ikke by 70 kr eks når det er 40 min igjen av auksjonene, de kan vente til sisite slutt, syns jeg da, pleier gjøre det jeg:)

Opprinnelig postet av Fjording_gla

Synest du ja, ikkje alle som har den oppfatningen.

Kva er poenget med å by 1 kr på eit dekken som høgst sannsynleg vil gå for mykje meir.

Kvifor sitte å by 10 kr over i ein heil time.

Nei folk er forskjellige og byr derfor forskjellig. det vil dei nok også fortsette med.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  10:25:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Folk har sine strategier, og mange har strategier som nettopp går ut på å gå i mot de strategiene andre har. Hvem har ikke sett på reality f.eks.?

Noen skriver CAPS LOCK fordi de tror det er lettere å lese og oppfattes enklere, andre oppfatter det som håpløst, talentløst, slitsomt og ikke minst veldig spammende (deriblant meg). Samme gjelder auksjoner. La folk bruke sin egen strategi. Om folk ønsker å by på en vare byr de en sum de selv ønsker å gi. Om man er blant dem som ønsker å gi mest er vel det ene og alene fullt mulig, og vedkommende er verdig vinner av auksjonen. Om man ønsker å gi 800kr for en grime 30 minutter før auksjonen går ut, etter venter til det er 1 minutt igjen er vel det samme, om vedkommende føler at det er riktig pris?

Det dummeste du gjør er å røpe din egen strategi

At varene generelt går dyrere nå enn de gjorde før tror jeg kommer av at varene er mer kjente, og folk har litt mer peiling på hva slags varer de byr på. Kanskje fordi en annen i stallen har samme dekken..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 11/01/2006 10:27:44 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  18:49:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg byr det jeg har tenkt å gi for varen, ikke mer og ikke mindre.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  18:21:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
det blir vel ikke billigere uansett når folk byr eller hvor mye det stiger. tinga kommer uansett opp i pris enten om det går gradivis eller om en byr "grensa" si med en gang. Vet egentlig ikke helt hva som forgår på auksjonen men det er hva min logiske sans forteler meg du kommer ikke til å få dt fine dekkenet med en verdi på 800kr for under 100 lappen uansett!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.