hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mottar ikke koden!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Mottar ikke koden!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  15:06:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det jo slikt at vi må verfisere VIPen for å vise at "jeg er jeg". Har skrevet mobilnr. mitt, og trykket send, så kommer jeg på neste side hvor man skal skrive inn koden man HAR mottat! Og her har jeg sittet lenge, uten å mottat noen kode! Grr... Hva er feil? Hvor lenge må jeg vente?
Isabel og Perla for alltid <3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  15:09:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hvor lenge har du ventet? Slike ting kan ofte ta litt tid.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  15:57:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
til nå har jeg ventet over en halv time! tror jeg sendte mobnr. ca. kvart over tre. Nå er den snart fire, så det begynner å nærme seg en liten time!
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  16:02:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
til nå har jeg ventet over en halv time! tror jeg sendte mobnr. ca. kvart over tre. Nå er den snart fire, så det begynner å nærme seg en liten time!

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Hmm, rart du ikke har fått den ennå da. Jeg kan ikke huske jeg har sendt inn noe sånt jeg, så jeg kan ikke svare deg på hvor lang tid det burde ta...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  16:10:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kom idag da jeg skulle logge inn... Jeg kan kopiere det som sto på siden.. vent litt...

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  16:11:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette kommer opp når jeg logger inn:

VERIFISERING: ER DETTE DEG?

For å verifisere at denne brukeren er deg, må vi sende en SMS melding med en kode til din mobiltelefon som du må skrive inn på neste side. (3,-)

Dette gjør vi for å hindre misbruk av våre tjenester - og for å kvalitetssikre at bl.a. rubrikkannonser som du kan legge inn er seriøse!

Hvis du senere bruker noen av våre tjenester på Hestemarked.no vil dette mobilnummeret bli brukt og være gyldig for ett år.

Tast inn ditt mobilnummer:

Ditt land: Norge +47 Sverige +46 Danmark +45
Mobilnr (kun tall):

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  16:13:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det verste er at det koster noe... Synes det å ha VIP skal være gratis!!

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  16:16:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå prøvde jeg nettopp å logge meg inn på den gamle VIPen (Isabel&Perla) Og da kom jeg til medlemsiden, og alt var i skjønneste orden. Nå er jeg helt forvirra. Hvorfor må akkurat JEG verfisere meg?

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  16:17:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
åj, var da ikke sånn når jeg registrerte meg! kunne ihvertfall hvert vanlig meldings pis..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  16:24:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akkurat som om at "hestemarked" ikke tror at "jeg er meg" liksom ;P Hmm.. Merkelig. Får jeg ikke koden innen i kveld, sender jeg en mail. Dette er for meg uakseptabelt!

Lopke

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  16:29:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
3 kr??? Det har vi vel råd til.. herregud da! Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  16:32:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
3 kr??? Det har vi vel råd til.. herregud da!

Opprinnelig postet av Lopke

Selvfølgelig. Poenget var ikke hvor lite eller mye det kostet. Min mening er at dette skal være gratis! Og hvofor er det bare noen som har fått denne meldingen, og ikke andre? Skal det liksom være slik at noen må betalen, og enkelte ikke? Jeg kommer meg liksom ikke inn på VIPen(medlemsiden), og det er irriterende!

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  16:54:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Tror dere det er gratis å drive en slik side? Tror du ikke telenor skal ha litt av hestemarked for å i det hele tatt legge opp til en slik verifiseringstjeneste? Tror du hestemarked sitter med særlig mye pluss av dine 3 ussle kroner?

Helt alvorlig!!

Dette er et kjempebra tiltak som forhåpentligvis hindrer masse useriøse annonser, VIP'er og innlegg på MIX som tar opp uhorvelig mye serverplass og skaper irritasjon.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  16:58:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Dette er helt OK for meg, også med de 3 kronene. Men som vanlig forklarer ikke Hestemarked.no hva som skjer, og dette er noe denne siden er ganske dårlige på å forklare. Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  17:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror dere det er gratis å drive en slik side? Tror du ikke telenor skal ha litt av hestemarked for å i det hele tatt legge opp til en slik verifiseringstjeneste? Tror du hestemarked sitter med særlig mye pluss av dine 3 ussle kroner?

Helt alvorlig!!

Dette er et kjempebra tiltak som forhåpentligvis hindrer masse useriøse annonser, VIP'er og innlegg på MIX som tar opp uhorvelig mye serverplass og skaper irritasjon.

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Tja, selvfølgelig, men min mening er at det skulle vært gratis. Iallefall en vanlig meldingspris; 1kr

Men nå er ikke det pengene som er problemet, ikke for meg, men for enkelte kanskje. Mitt problem er at jeg ikke har fått noen kode, slik at jeg kommer meg inn på VIPen.

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  17:12:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jeg tror nok dette koster Hestemarked mer enn 1 kr så da ville det vært tapsprosjekt. Slike verifiseringer krever system skjønner du og det koster.

Har man ikke råd til 3 kroner må man jaggu si opp internett og altså og komme seg ut å ta en jobb. 3 KRONER dere.... TRE! Er det mulig å krangle på no slikt.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.